2023-06-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det är mest kvinnor som ger honom "massiv kritik" för de vill ha makten i en relation, men om de får som de vill slutar förhållandena som för Alex och Agust istället till alla inblandades förtret.
Det sämsta man kan göra är att lyssna på relationstips från en kvinna. Bättre att vara en Arvid än en Alex eller Agust.

Det är skådespeleri från kvinnans sida, hon testar ifall man är man nog att sätta henne på plats. Många kvinnor som kritiserar Arvid hade varit först med att vilja bli påsatt av honom.
Citera
2023-06-06, 00:15
Medlem
Måste bara fråga vad det är för skum dialekt eller brytning Idas väninna i Grekland har? Jag kan inte identifiera den.
Citera
2023-06-06, 00:17
Medlem
Precis, Alex är grym egentligen. Han behöver bara klä sig lite sexigt i uppknäppt skjorta och lita på sig själv, inte vika för minsta grej (Lex boken), tuffa till sig bara liite så blir han en 10 poängare. Garanterat!
Citera
2023-06-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Måste bara fråga vad det är för skum dialekt eller brytning Idas väninna i Grekland har? Jag kan inte identifiera den.

Norrland nånstans. Tror Ida kommer från norr också.
Citera
2023-06-06, 00:20
Medlem
Haha resting bitch face hos Stina... Ja det har hon verkligen.

Ida är bäst. Så mogen, kul, snäll, snygg. Arvid förtjänar inte henne.
Citera
2023-06-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
För en gångs skull slog Freddan huvudet på spiken när han lite fint satte fingret på vad som är fel. ”Vill man ha magi får man själv se till att bli magiker”. Hennes strategi verkar annars vara att gnälla på Alex och överlåta hela ansvaret för magin på honom.

Helt sant. Synd att Alex så gärna vill vara Lina till lags. Det hade nog varit sunt om han sa ifrån eller backade. Då kanske det hade blivit lite spänning.

Jag gillar Alex. Han kommer hitta någon annan om detta inte fungerar.
Citera
2023-06-06, 00:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kär och galen! klockor börjar ringa och tusen ändtarmar börjar rinna

Inte en enda gång har Agust fått samma fråga trots att dom har ett gemensamt problem med varandra.
Kan du förstå er matchning? det måste ha varit underbart för dig Agust att höra feministiskt tjat från den femte personen i rad, där du reduceras till ett mönster i Carros stick-beskrivning avig eller rät (destruktiv kille) https://www.youtube.com/watch?v=OQ4VBNoJ9Fc

Du får en imaginär hand på axeln, det är inte personligt! det är Mission Impossible 6(sex) utan Tom Bus i huvudrollen, det hade lika gärna kunnat varit någon annan man & resultatet hade blivit likadant för det skadade godset Carro, är narrativet alla köper
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-06 kl. 01:30.
Citera
2023-06-06, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Norrland nånstans. Tror Ida kommer från norr också.

Aha! Tack. När du säger det så hör jag det, men det måste vara en speciell del för låter inte som den norrländska jag är van vid?
Citera
2023-06-06, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusentankar1
Ser fram emot nästa veckas avsnitt då det verkar som Arvid sovit hos "tjejkompisen" utan kalsonger

Va?!? 😂 Var får man en hint om det?
Citera
2023-06-06, 00:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Va?!? 😂 Var får man en hint om det?
Dom gör en fuling och lägger nästa veckas previewen efter "Kärleksrådet" (lite som Elronds rådslag i Sagan om ringen du vet när brödraskapet missbildas) för det barnprogrammet kan inte hålla kvar sina tittare utan att vi får denna återhållna belöning efteråt

Det är som Julklapp från Weise var på julen, det är ingen paus mellan Kalle Anka &
Kan du snyta mig Johanna så att man inte ska idas byta kanal trots att det är separata program sägs det
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-06 kl. 00:56.
Citera
2023-06-06, 00:43
Medlem
Såg att hon Lina som jobbar som "sjukvårdsbiträde" nyligen sålde sin lägenhet för drygt 5 miljoner. Sjukskriven innan det. Och topprenoverat den. Med bidrag?! Hur går det ihop?
Citera
2023-06-06, 00:45
Medlem
Citat:

Låter som Umeå, för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in