2023-06-05, 20:45
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Det kanske du också skulle göra om en hel arena hyllar dig.
Du är bara ledsen för att du är misslyckad.

Jävligt bra skrivet, att Zlatan har varit en jättestor färgklick i Internationell fotboll råder det ingen tvekan om. Ställ honom bredvid proven så undrar folk vem som står bredvid Zlatan, så känd är han.

Att han nu visar att även han har en mjuk sida kan man bara högakta honom för
Säg en enda fptbolsspelare i vårdat land so är och har varit bättre än han.
Lycka till, att sedan några skitkryp från Iff iff inte kundeta att ägnades en staty visar vilka en del sk fans har bakom pannbenet
Ha en jättetrevlig tid med din tjej och dina pojkar önskar jag Dej
Findaway
Citera
2023-06-05, 20:47
Herregud helt otroligt att de flesta tycks tro att han verkligen kommer att sluta. När han går hemma ett tag med Helena så kommer han att göra comeback redan till hösten, gissningsvis i Saudiarabien eftersom han givetvis inte kan tänka sig gå ner i lön sina år till trots...

Skulle han mot förmodan inte fortsätta, så kan jag nästan lova att hans förhållande med Helena kommer att ta slut senast innan nästa års slut.
Ingen kvinna tycker om när mannen går hemma, speciellt inte en rastlös Zlatan.

Förresten så är inget av hans barn det minsta lilla lik honom, Zlatan om du läser detta så rekommenderar jag ett faderskapstest...
Citera
2023-06-05, 22:43
Medlem
Giant Squids avatar
Kollar på repris avtackningen ifrån San Siro nu. Alla gråter... Mäktigt. Sveriges störste.
Citera
2023-06-05, 22:43
Medlem
Zlatan kommer alltid att jämföras och i någon mån förminskas då han är samtida med Messi och Ronaldo. I mina ögon är han lika stor som dessa trots avsaknad av en Ballon dor eller två.

Karln varvar ner i USA, återvänder till Premier League och gör det sjukt bra. Lite som Andre Agassi - låg på toppen och var världsetta, ramlade ned till plats 1000 men kom tillbaka. Samma med Zlatan, vinnarskallen är enorm.
Citera
2023-06-05, 22:47
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Zlatan kommer alltid att jämföras och i någon mån förminskas då han är samtida med Messi och Ronaldo. I mina ögon är han lika stor som dessa trots avsaknad av en Ballon dor eller två.

Karln varvar ner i USA, återvänder till Premier League och gör det sjukt bra. Lite som Andre Agassi - låg på toppen och var världsetta, ramlade ned till plats 1000 men kom tillbaka. Samma med Zlatan, vinnarskallen är enorm.

Du har helt uppenbart ingen koll. Han spelade i Premier League och blev sedan skadad där. Efter sin rehabilitering spelade han i USA. Det är inte tvärtom
Citera
2023-06-05, 22:49
Medlem
Giant Squids avatar
Vore kul om han satsade på Bajen på heltid nu och tog groomade sin grabb dit.

EDIT: Hela YT chatten ifrån San Siro igår bara smattrar på som en kulspruta.........helt sanslöst----

EDIT2: Live igår, börjar 8 min in med avtackningen, MilanTV
https://www.youtube.com/watch?v=dwa0...hannel=ACMilan
Senast redigerad av Giant Squid 2023-06-05 kl. 22:55.
Citera
2023-06-05, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fast han har ju vunnit ett flertal liga titlar

Det har han verkligen, men en Champions league-titel slår ut hans ligatitlar som käglor med en strike, men det är bara att konstatera att idioten helt enkelt inte var bra, vare sig på klubb- eller landslagsnivå och där han spelade för ett land han inte har rötter i.
Senast redigerad av nepodsladen 2023-06-05 kl. 23:17.
Citera
2023-06-06, 02:12
Medlem
Trollmias avatar
Jag vet inte om den stora frågan redan har ställts... men kommer han komma att flytta tillbaka till Sverige och bidra till vårt fina skattesamhälle igen?
Citera
2023-06-06, 05:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kollar på repris avtackningen ifrån San Siro nu. Alla gråter... Mäktigt. Sveriges störste.

Men han är fortfarande inte svensk.
Citera
2023-06-06, 06:24
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Jag vet inte om den stora frågan redan har ställts... men kommer han komma att flytta tillbaka till Sverige och bidra till vårt fina skattesamhälle igen?

gjorde Kamprad det?

han har redan dragit hit så många turister som har betalat skatt
tror knappast hela din släkt ihop har betalat så mycket skatt så
Citera
2023-06-06, 06:26
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Men han är fortfarande inte svensk.

han är Svenne banan
Citera