Citat:
Jag förstår, jag missade att han inte hade dolt användarnas nick/bild tidigare och nu helt plötsligt gjorde det. Men det kan ju också bero på att någon har påpekat för honom att det är god internetsed och att många som svarar på sådana frågelådor på instagram storys vill vara anonyma.
Håller med att det är tråkigt att det ska fungera så i detta program. Vissa deltagare verkar ju också ha direkta kontakter. Axel från förra året t.ex. hans mamma jobbade väl på SVT. Undrar om de gör det för att det är skralt med sökande?
Håller med att det är tråkigt att det ska fungera så i detta program. Vissa deltagare verkar ju också ha direkta kontakter. Axel från förra året t.ex. hans mamma jobbade väl på SVT. Undrar om de gör det för att det är skralt med sökande?
Såklart kan det bero på fler saker men jag tyckte det var lite lustigt med tajmingen, till saken hörde att jag har för mig att det kom in nya nick i tråden och började höja Arvid till skyarna på ett överdrivet, skrattretande sätt (minus kommentarerna om att Ida borde bli slagen…).
Jaså det visste jag inte om Axel..! Det är nog skralt med sökande men får också uppfattningen om att dom bara börjat unna sig att sätta ihop ETT par som verkligen kan vara bra för varandra per säsong, nu Fredrik och Stina. Då kan det se ut som att dom verkligen försöker göra det dom påstår att dom gör och att det bara råkar bli så att dom gör tre katastrofmatchningar också. Alltså vad gör Carro i programmet, man behöver inte vara psykolog för att tycka att dom ser ut att vara ”lika” och det är det enda dom har gemensamt. Vad hände med att ”experter” skulle matcha efter vad man behöver och inte själv direkt väljer automatiskt? På vilket sätt behöver Ida som är en fri och stark, kompetent och framgångsrik kvinna med ett rikt socialt liv och som redan är på en härlig plats i livet mentalt, med dubbel examen (sjuksköterska och mäklare), en gigantisk mansbebis som oberäkneligt svänger fram och tillbaka och projicerar sin egen osäkerhet på henne?! Som kör spel som nån j-a fjortis med att åka och sova hos (detta bekräftade alltså Maria Farm på instagram men verkar ha rensat bort det nu…Lätt att förväxla med den miljöpartistiska politikern Maria Ferm…) sitt ex under sin söndertjatade ”egentid” samtidigt som han höjer exen till skyarna rakt i ansiktet på henne efter den tiden isär och hon sitter uppklädd och vacker inför deras återförening.
Som inte klarar av att ge henne den friheten hon ger honom utan ska trycka ner henne för att hon hör och häpna, shottade ”ren vodka”
. Min uppfattning är att dom vill ha riktigt mycket ”drama” och tar med så ”färgstarka” personer (läs elaka och omöjliga i relationer) som möjligt och parar dom med dom mest vänliga, öppna dom kan hitta. Alibit blir årets taco-par.