Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Väldigt bra formulerat av dig också!!
Det var nog mig du syftade på här och jag förstår att du tycker det var över gränsen när du tolkar det som kritik, att han inte borde gjort det. Det var inte det jag tänkte på, utan jag har för mig att han framtills dess hade foton och namn synliga på alla svar, så jag bara märkte skillnaden när det skulle ha kommit överdrivet smicker och tyckte det var ett komiskt sammanträffande mer än kritik.
Jag förstår, jag missade att han inte hade dolt användarnas nick/bild tidigare och nu helt plötsligt gjorde det. Men det kan ju också bero på att någon har påpekat för honom att det är god internetsed och att många som svarar på sådana frågelådor på instagram storys vill vara anonyma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Men det har kritiserats tidigare att framförallt i kulturlivet och på SVT i Sverige har detta gått väl långt. Det blir inte speciellt genuint när dom alla är vänner och det märks ju också nu, ingen får kritisera och ”kärleksrådet” är väldigt tamt. Och som sagt, SVT är public service och sitter på rejält högre hästar än tex tv3 eller Aftonbladet.
Håller med att det är tråkigt att det ska fungera så i detta program. Vissa deltagare verkar ju också ha direkta kontakter. Axel från förra året t.ex. hans mamma jobbade väl på SVT. Undrar om de gör det för att det är skralt med sökande?