2023-06-04, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Källa på detta?
Med hjälp av egna ögon och öron kan jag både se och höra det han själv sa.
Citera
2023-06-04, 10:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Så liite fusk medger du. Men massiva mängder osignerade poströster i Pennsylvania många som anlände innan de skickats ut.. där finns det inget fusk. Eller i Arizona och uppställda röstboxar där människor skickar ned hundratals eller tusentals röster metodiskt mitt i natten. Det är inte fusk.. Du är dessutom ganska ensam om att ha dina åsikter idag, en kraftig majoritet av alla Amerikaner 63% tror att valfusk ändrade valutgången 2020.
Det är bara att konstatera - varje gång jag har granskat dina påståenden om bevisar valfusk så har du haft fel. Du sprider lögner, falsarier och ren dynga som motbevisats om och om igen. Så även denna gång då det tog mig ungefär 2 minuter att motbevisa ditt påstående om en lastbilschaffis i pennsylvania..

Citat:
The laptop from hell.
Något annat för ditt goda woke-hjärta att fundera på..idag släpptes alla fotografier på Hunter Bidens laptop ut publikt, du vet den där laptopen som Rudy Giuliani hade och som tystades ned innan valet. 100-tals
och åter 100-tald bilder på små flickor, en del 11-12 år i sexuella situationer med Hunter. Han har dessutom sparat sina Uber körningar i LA som ofta slutar bakom skolor och liknande. Hunter är Pedofil. Detta är ytterligare saker såna som du jobbat med näbbar och klor här på forumet för att spela ned. En kan bara undra varför ?

Hunter länk:
https://twitter.com/WarClandestine/status/1665081234068762625
Vad i hela friden har Hunter Biden med valfusket vi diskuterar att göra? Varför drar du upp helt irrelevanta sidospår? Att Hunter Biden är en knarkande horköpare har jag aldrig någonsin argumenterat emot - att han eventuellt hade en bild där hans syskondotter sträcker ut tungan, eller att han någon gång har parkerat bakom en skola gör honom inte till pedofil. Men inte heller det har jag någonsin argumenterat emot - däremot kan jag gärna göra det nu: det är möjligt att han är peddo men det finns inga som helst bevis för den saken…
Citera
2023-06-04, 18:31
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är bara att konstatera - varje gång jag har granskat dina påståenden om bevisar valfusk så har du haft fel. Du sprider lögner, falsarier och ren dynga som motbevisats om och om igen. Så även denna gång då det tog mig ungefär 2 minuter att motbevisa ditt påstående om en lastbilschaffis i pennsylvania..

Vad i hela friden har Hunter Biden med valfusket vi diskuterar att göra? Varför drar du upp helt irrelevanta sidospår? Att Hunter Biden är en knarkande horköpare har jag aldrig någonsin argumenterat emot - att han eventuellt hade en bild där hans syskondotter sträcker ut tungan, eller att han någon gång har parkerat bakom en skola gör honom inte till pedofil. Men inte heller det har jag någonsin argumenterat emot - däremot kan jag gärna göra det nu: det är möjligt att han är peddo men det finns inga som helst bevis för den saken…

1. Inget har motbevisats. Enorma mängder fusk har konstaterats. Det faktum att 63% av USAs befolkning tycker det räcker, det är dom som skall rösta framåt. Att Joe Biden skulle fått 81 miljoner röster medan Trump ökade med +12miljoner röster som sittande President gör det matematiskt omöjligt för Biden att vinna.

2. Hunter Biden har tillsammans med minst 8 ytterligare Bidens tagit emot enorma belopp från utländsk makt. Kina, Ukraina, Irak mfl. Denna info tillsammans med Hunters Pedofili finns på laptopen som tystades ned av media innan valet 2020. Menar du på allvar att du inte förstår att detta är valfusk ?
Senast redigerad av Nixter 2023-06-04 kl. 18:36.
Citera
2023-06-04, 18:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
1. Inget har motbevisats. Enorma mängder fusk har konstaterats. Det faktum att 63% av USAs befolkning tycker det räcker.
Räcker för vad? Räcker för att konstatera att det är lätt att lura folk? Absolut i sånt fall. Räcker för att konstatera valfusk? Naturligtvis inte.

Citat:
2. Hunter Biden har tillsammans med minst 8 ytterligare Bidens tagit emot enorma belopp från utländsk makt. Kina, Ukraina, Irak mfl. Denna info tillsammans med Hunters Pedofili finns på laptopen som tystades ned av media innan valet 2020. Menar du på allvar att du inte förstår att detta är valfusk ?
Jag visste verkligen inte att det är valfusk att släktingar tjänar pengar. Är du onykter eller tramsar du bara fortsatt?
Citera
2023-06-04, 22:51
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Räcker för vad? Räcker för att konstatera att det är lätt att lura folk? Absolut i sånt fall. Räcker för att konstatera valfusk? Naturligtvis inte.

Jag visste verkligen inte att det är valfusk att släktingar tjänar pengar. Är du onykter eller tramsar du bara fortsatt?

Det är valfusk att med medias hjälp dölja information att ens son är pedofil och ens släktingar tjänat pengar på hans egna engagemang som VP i dessa länder, märkningen precis innan valet. Detta skulle ensamt givit Donald Trump valsegern, alla fusk tricks till trots.

Att alla medier utom New York Post vägrade ta in informationen om laptopen som var stämplad rysk valpåverkan är dessutom systematisk då detta skedde oavsett vilken partitillhörighet tidningen eller tv kanalen hade.

Vändningen kom med Elons köp av Twitter. Plötsligt fanns en media kanal som började prata sanning (tillät sanningen)
https://rumble.com/v2s2l6m-elon-musk-on-whether-he-regrets-risking-billions-to-buy-twitter.html
Citera
2023-06-04, 22:59
Medlem
Citat:
Det är valfusk att med medias hjälp dölja information att ens son är pedofil och ens släktingar tjänat pengar på hans egna engagemang som VP i dessa länder, märkningen precis innan valet. Detta skulle ensamt givit Donald Trump valsegern, alla fusk tricks till trots.

Att alla medier utom New York Post vägrade ta in informationen om laptopen som var stämplad rysk valpåverkan är dessutom systematisk då detta skedde oavsett vilken partitillhörighet tidningen eller tv kanalen hade.

Vändningen kom med Elons köp av Twitter. Plötsligt fanns en media kanal som började prata sanning (tillät sanningen)
https://rumble.com/v2s2l6m-elon-musk-on-whether-he-regrets-risking-billions-to-buy-twitter.html

Och det är inte kriminellt att använda kampanjpengar för att tysta sitt sexköp?
Det är heller inte valfusk att försöka tvinga fram röster som inte finns så som din idol gjorde?
Ska vi fortsätta med fler sake dom din pojkvän gjorde för att påverka valet?
Citera
2023-06-04, 23:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Nej det är givetvis inte alls definitionen av valfusk. Oavsett det så har du inte heller visat att media agerade på order av Biden eller demokratiska partiet. Och som grädde på moset så har du fel (eller ljuger medvetet) när du påstår att alla media utom new York post vägrade skriva om Hunters dator - exempelvis publicerade New York Times en stor artikel om det två veckor före valet: https://www.nytimes.com/2020/10/22/us/politics/hunter-biden-laptop.html

Så - du hade alla fel igen - varför är jag inte förvånad??
Citera
2023-06-04, 23:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Nej det är givetvis inte alls definitionen av valfusk. Oavsett det så har du inte heller visat att media agerade på order av Biden eller demokratiska partiet. Och som grädde på moset så har du fel (eller ljuger medvetet) när du påstår att alla media utom new York post vägrade skriva om Hunters dator - exempelvis publicerade New York Times en stor artikel om det två veckor före valet: https://www.nytimes.com/2020/10/22/us/politics/hunter-biden-laptop.html

Så - du hade alla fel igen - varför är jag inte förvånad??

Om informationen som finns där är sann är USA 2020 mitt i ett val där en av kandidaterna är mutad av en mängd länder sedan han många år tidigare var Vice President. Det är inte bara valfusk utan DOJ mfl måste undersöka detta då rikets säkerhet står på spel, mao det av yttersta vikt att omedelbart gå till botten kring de massiva korruptionsdetaljer som finns på laptopen. Lika viktigt är det att det kommer till allmänhetens kunskap så de kan göra en bedömning av detta och lägga sin röst därefter. Som du kanske kommer ihåg hade FBI haft denna i sin ägo i två år innan valet men ej berättat om den eller startat en undersökning (!)

Nej det fanns inga artiklar om laptopen. Du har sannolikt inte läst NY times artikeln. Det är en artikel om Trump som anklagar Biden. Inte om laptopen, inte om innehållet med bilder på små barn med Hunter, eller sms konversationer där "The Big Guy" (Joe) skall ha sina 10% ....
NY Post var enda tidning som publicerade innehåll, visade bilder och förklarade vad denna laptop innehöll. Twitter stängde ned NY Post en av USAs äldsta tidskrifter och ingen annan tidning ville eller vågade publicera. Att stoppa denna information och kalla den rysk desinformation är i sig givetvis valfusk.
Citera
2023-06-04, 23:52
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Nä, men jag har läst vad han är åtalad för och det kommer direkt från domstolen. Så nice try tönt.

Så när Trump blir frikänd från dessa anklagelser då kan vi återgå till frågan varför Bidens familj tagit emot pengar från Kina, Ukraina, Irak mfl länder ?

Tycker att då du nu efter att du lärt dig läsa löpsedlar skall öva på färdigheten att hålla två saker i huvudet samtidigt.

Tycker du att Pedofili är ok ?
Tycker du att en statsmans familj skall få pengar av de länder han besöker och förhandlar för USA för ?
Två enkla frågor som kräver två enkla svar.

Dessa frågor skulle givetvis USAs befolkning ha fått samt haft svar på 2020 på valdagen. Ingen skulle röstat Biden.
Citera
2023-06-05, 00:05
Medlem
Citat:
Så när Trump blir frikänd från dessa anklagelser då kan vi återgå till frågan varför Bidens familj tagit emot pengar från Kina, Ukraina, Irak mfl länder ?

Tycker att då du nu efter att du lärt dig läsa löpsedlar skall öva på färdigheten att hålla två saker i huvudet samtidigt.

Tycker du att Pedofili är ok ?
Tycker du att en statsmans familj skall få pengar av de länder han besöker och förhandlar för USA för ?
Två enkla frågor som kräver två enkla svar.

Dessa frågor skulle givetvis USAs befolkning ha fått samt haft svar på 2020 på valdagen. Ingen skulle röstat Biden.

Åh, självklart! Jag ska genast använda mina nyfunna läsfärdigheter för att hantera både löpsedlar och dubbla frågor samtidigt. Det är ju så lätt att hålla alla komplexa politiska frågor i huvudet på en gång.

När det gäller frågan om Bidens familj och deras påstådda mottagande av pengar från olika länder, är det verkligen en fascinerande konspirationsteori som förtjänar all vår uppmärksamhet. Jag menar, varför skulle vi bry oss om Trumps rättsliga situation när det finns så många andra viktiga frågor att fokusera på, som Bidens familjs ekonomi och påstådda inverkan på politiken?

Och för att vara ärlig har jag verkligen svårt att ha en åsikt om pedofili. Det är ju en så komplicerad fråga som kräver nyanserade svar och djupgående reflektion. Så jag skulle nog säga att min åsikt om pedofili är: nej tack!

När det gäller en statsmans familj och deras ekonomiska transaktioner, tycker jag absolut att det är helt rimligt att de får pengar från de länder de besöker och förhandlar med för sitt lands bästa. Det är ju helt normalt och inte alls en potentiellt intressekonflikt eller något som skulle kunna ifrågasättas.

Slutligen, självklart skulle hela USA:s befolkning ha fått och haft svar på dessa frågor innan de röstade 2020. Det är ju så enkelt att få tillgång till all relevant information och veta exakt vad som är sant och falskt i den politiska världen. Ingen skulle någonsin ha röstat för Biden om de bara hade haft tillgång till den "sanna" informationen.

Så låt oss fortsätta att hålla två saker i huvudet samtidigt och ge enkla svar på komplexa frågor. Det är ju så roligt att blunda för nyanser, fakta och rättvisa och bara fokusera på våra förutfattade meningar och konspirationsteorier.
Senast redigerad av M18A1-Claymore 2023-06-05 kl. 00:08.
Citera
2023-06-05, 07:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om informationen som finns där är sann är USA 2020 mitt i ett val där en av kandidaterna är mutad av en mängd länder sedan han många år tidigare var Vice President. Det är inte bara valfusk
Nej det är inte valfusk - du verkar ha väldigt svårt med definitionen av just valfusk.
Republikanernas utredning av familjen har dessutom senast nu i maj tvingats konstatera att de saknar bevis för något brottsligt..
On May 10, 2023, Comer released a report of interim findings and held a press conference with other Republican members of the committee. The report did not find any evidence of wrongdoing by Biden. The 36-page report provided some details about foreign wire transfers related to Hunter Biden, but did not assert there was any illegality, nor that there was any evidence of money directed to Joe Biden.
Jag gissar att både du och Trump skulle skrikit er hesa om ”Witch Hunt” om rollerna varit omvända…

Citat:
Som du kanske kommer ihåg hade FBI haft denna i sin ägo i två år innan valet men ej berättat om den eller startat en undersökning (!)
Nej det kommer jag verkligen inte ihåg - det är nämligen ännu en ren lögn från din sida. Hunters lämnade in datorn för reparation i april 2019. FBI lämnade in en stämning för att få tillgång till datorn den 9 december 2019. Valet var å andra sidan den 3 november 2020 vilket är mindre än 11 månader senare. Så var du får två år ifrån har jag ingen aning om.

Citat:
Nej det fanns inga artiklar om laptopen. Du har sannolikt inte läst NY times artikeln. Det är en artikel om Trump som anklagar Biden. Inte om laptopen, inte om innehållet med bilder på små barn med Hunter, eller sms konversationer där "The Big Guy" (Joe) skall ha sina 10% ....
NY Post var enda tidning som publicerade innehåll, visade bilder och förklarade vad denna laptop innehöll. Twitter stängde ned NY Post en av USAs äldsta tidskrifter och ingen annan tidning ville eller vågade publicera. Att stoppa denna information och kalla den rysk desinformation är i sig givetvis valfusk.

Aha - så NYT skrev om Hunters laptop men eftersom de inte skrev exakt det du ville att de skulle skriva så räknas det inte i din filterbubbla?
Citera
2023-06-05, 21:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Jesse Morgan är en missbrukande kåkfarare med mentala problem enligt hans egen mor. Domare har sagt att han konstant ljuger, och bilen han körde den dag han påstår sig ha kört röstsedlar innehöll helt vanliga brev och paket enligt hans arbetsgivare - detta har även kontrollerats i efterhand och paketen som han enligt arbetsgivaren ska ha kört, kom fram helt planenligt…

Det är närmast obegripligt att du orkar fortsätta tramsa så här..

https://eu.ydr.com/story/news/2020/12/08/witness-pa-election-fraud-suit-ghost-hunter-long-criminal-record/6496500002/

https://www.politifact.com/factchecks/2022/oct/11/facebook-posts/claims-massive-transfer-fraudulent-election-ballot/

Amerikanska Postverket, samt deras OIG Inspector General vidimerar idag efter sin egna undersökning släppts att Jesse Morgans historia där han kört tiotusentals kanske hundratusentals röster från Bethpage, NY, till Lancaster, PA. Man bekräftar även att Jesse Morgan kört lastbil som underkontrakterad förare.

https://www.thegatewaypundit.com/2023/06/huge-usps-releases-final-report-contract-driver-jesse/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in