Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Så när Trump blir frikänd från dessa anklagelser då kan vi återgå till frågan varför Bidens familj tagit emot pengar från Kina, Ukraina, Irak mfl länder ?
Tycker att då du nu efter att du lärt dig läsa löpsedlar skall öva på färdigheten att hålla två saker i huvudet samtidigt.
Tycker du att Pedofili är ok ?
Tycker du att en statsmans familj skall få pengar av de länder han besöker och förhandlar för USA för ?
Två enkla frågor som kräver två enkla svar.
Dessa frågor skulle givetvis USAs befolkning ha fått samt haft svar på 2020 på valdagen. Ingen skulle röstat Biden.
Åh, självklart! Jag ska genast använda mina nyfunna läsfärdigheter för att hantera både löpsedlar och dubbla frågor samtidigt. Det är ju så lätt att hålla alla komplexa politiska frågor i huvudet på en gång.
När det gäller frågan om Bidens familj och deras påstådda mottagande av pengar från olika länder, är det verkligen en fascinerande konspirationsteori som förtjänar all vår uppmärksamhet. Jag menar, varför skulle vi bry oss om Trumps rättsliga situation när det finns så många andra viktiga frågor att fokusera på, som Bidens familjs ekonomi och påstådda inverkan på politiken?
Och för att vara ärlig har jag verkligen svårt att ha en åsikt om pedofili. Det är ju en så komplicerad fråga som kräver nyanserade svar och djupgående reflektion. Så jag skulle nog säga att min åsikt om pedofili är: nej tack!
När det gäller en statsmans familj och deras ekonomiska transaktioner, tycker jag absolut att det är helt rimligt att de får pengar från de länder de besöker och förhandlar med för sitt lands bästa. Det är ju helt normalt och inte alls en potentiellt intressekonflikt eller något som skulle kunna ifrågasättas.
Slutligen, självklart skulle hela USA:s befolkning ha fått och haft svar på dessa frågor innan de röstade 2020. Det är ju så enkelt att få tillgång till all relevant information och veta exakt vad som är sant och falskt i den politiska världen. Ingen skulle någonsin ha röstat för Biden om de bara hade haft tillgång till den "sanna" informationen.
Så låt oss fortsätta att hålla två saker i huvudet samtidigt och ge enkla svar på komplexa frågor. Det är ju så roligt att blunda för nyanser, fakta och rättvisa och bara fokusera på våra förutfattade meningar och konspirationsteorier.