2023-06-04, 20:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Tror han tippade Arsenal som 5a faktiskt. Snubben tittar knappt på fotboll längre förutom matcherna han får betalt att kommentera/vara expert, har verkligen inte koll på vad han pratar om. Inför förra säsongen tippade han Lukaku att vinna skytteligan, Havertz som "young talent", Everton skulle överprestera och att Man United skulle komma före Liverpool.. 😂
Hur många tror du inte hade Arsenal som 5:a inför säsongen? Nu råkade dom överprestera men det betyder ju inte att det var en dålig tippning.. Hur många hade Chelsea som 12:a ? Newcastle som 4:a? Brighton som 6:a? Osv osv.. Det är en konstig sluttabell på många platser som jag tror ingen kunde tippa på förhand?
Citera
2023-06-04, 20:01
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad tror du händer med Hazard? Någon engelsk klubb som är intresserade ?

Förutom Aston Villa då som nog gärna vill ta allt som varit i Real eller Barca :P
Tveksamt men möjligen lag runt 10:e om lönen är skälig.
Citera
2023-06-04, 20:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Grattis till ditt drömnamn!

Man tackar det blir spännande. Celtic är ingen utmaning. Tottenham är en utmaning för en tränare.

Skotska ligan håller allsvensk klass utom Celtic och Rangers i princip.
Citera
2023-06-04, 20:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Tveksamt men möjligen lag runt 10:e om lönen är skälig.
Det känns ju som att han lägger av nu, ett år tidigare än vad han planerat men Real orkade inte ens ha kvar honom i truppen... Är ens Saudi sugna på att få in honom?
Citera
2023-06-04, 20:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Man tackar det blir spännande. Celtic är ingen utmaning. Tottenham är en utmaning för en tränare.

Skotska ligan håller allsvensk klass utom Celtic och Rangers i princip.
Ja om ens det? Man får ju se vad tränare gör i Europa med typ Celtic istället för att dom vinner ligan
Dock kommer han ju in med vinstvana och det är en ganska stor press på tränarna att man MÅSTE vinna guld.. Kan nog bli bra om han får bygga sitt egna lag i Tottenham?
Citera
2023-06-04, 20:08
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Varför skulle jag skämta? Det är du som är en clown här som ber oss andra söka upp saker du har hört, i matcher du inte talar om vilka det är. Sinnessjukt.

Kan du i alla fall nämna 5 namn på dina experter så jag kan få lite hjälp med att hitta det du hört....?
Varför? Kanske för att du anser Gary fucking Neville som en ”bra” expert. En större jävla idiot och sämre ”expert” hittar man fan inte. Men till uppgift, så uttalade t.o.m din egna favoritexpert för ngn vecka sen att Arsenal ”threw the title away”.
Citat:
Tror han tippade Arsenal som 5a faktiskt. Snubben tittar knappt på fotboll längre förutom matcherna han får betalt att kommentera/vara expert, har verkligen inte koll på vad han pratar om. Inför förra säsongen tippade han Lukaku att vinna skytteligan, Havertz som "young talent", Everton skulle överprestera och att Man United skulle komma före Liverpool.. 😂
Exakt så.
Citera
2023-06-04, 20:08
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Hur många tror du inte hade Arsenal som 5:a inför säsongen? Nu råkade dom överprestera men det betyder ju inte att det var en dålig tippning.. Hur många hade Chelsea som 12:a ? Newcastle som 4:a? Brighton som 6:a? Osv osv.. Det är en konstig sluttabell på många platser som jag tror ingen kunde tippa på förhand?

Oklart hur många, men en del på BBC iaf: https://www.bbc.com/sport/football/62354857

Men problemet med Gary är att även i mitten på säsongen vägrade han ändra sig och var helt säker på att United skulle komma före Arsenal. Han är en erkänt dålig pundit nuförtiden, vilket är synd för jag gillade honom när han började jobba som expert.
Citera
2023-06-04, 20:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Oklart hur många som hade honom som det, problemet med Gary är att även i mitten på säsongen vägrade han ändra sig och var helt säker på att United skulle komma före Arsenal. Han är en erkänt dålig pundit nuförtiden, vilket är synd för jag gillade honom när han började jobba som expert.
Hade Arsenals tapp kommit tidigare som dom flesta trodde så hade United varit före..
Sen är det inte så konstigt att man står fast vid man tippat från start när det fortfarande är realistiskt.

Jag tar ingen av dom där så jävla seriöst men tycker det är kul att lyssna på vissa, Henry,Micah, Gary bland annat är sköna till skillnad från Carra
Citera
2023-06-04, 20:13
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Varför? Kanske för att du anser Gary fucking Neville som en ”bra” expert. En större jävla idiot och sämre ”expert” hittar man fan inte. Men till uppgift, så uttalade t.o.m din egna favoritexpert för ngn vecka sen att Arsenal ”threw the title away”.

Exakt så.

Jösses så triggad. Favorit expert? Ne.

Du struntade i att nämna några namn själv. Kul nivå du bidrar till här, verkligen.
Citera
2023-06-04, 20:15
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Hade Arsenals tapp kommit tidigare som dom flesta trodde så hade United varit före..
Sen är det inte så konstigt att man står fast vid man tippat från start när det fortfarande är realistiskt.

Jag tar ingen av dom där så jävla seriöst men tycker det är kul att lyssna på vissa, Henry,Micah, Gary bland annat är sköna till skillnad från Carra

Hon bruden som är med diggar jag. Men ja, Henry, Micah och Roy gör sig ett riktigt bra team.
Citera
2023-06-04, 20:16
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Fast United klarade ju CL i näst sista omgången, dom gjorde alltså motsatsen till vad Gary tippade dom att göra.

Henry, Micah och Carra har skönt tugg på CL-kvällarna. Micah verkar vara ärlig och har inga problem att bjuda på sig själv.
Citera
2023-06-04, 20:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Hon bruden som är med diggar jag. Men ja, Henry, Micah och Roy gör sig ett riktigt bra team.
Ja såklart men räknar henne som programledare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in