2023-06-04, 17:58
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag hoppas det för hans egen skull. Skulle göra ont se honom i tex United tröjan.

Tror dessutom han vill prova på vingarna i utlandet
Han hade passat bra in nu när Benzema lämnade, krävs ett rejäl omtag i ert lag tex ny målis frågan är om han är sugen på det. Det är väl rekordet som hägrar och ev inte lämna inte kontraktet går ut.

Tror inte ledningen säljer till MU utan fantasisumma.
Citera
2023-06-04, 17:59
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Han hade passat bra in nu när Benzema lämnade, krävs ett rejäl omtag i ert lag tex ny målis frågan är om han är sugen på det. Det är väl rekordet som hägrar och ev inte lämna inte kontraktet går ut.

Tror inte ledningen säljer till MU utan fantasisumma.

Han kan vänta ett år, göra fler mål på rekordet, och sedan lämna för valfri klubb, och stanna inom England för att jaga rekordet ytterligare.

Det kanske är det smartaste.
Citera
2023-06-04, 18:02
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Han kan vänta ett år, göra fler mål på rekordet, och sedan lämna för valfri klubb, och stanna inom England för att jaga rekordet ytterligare.

Jo det är en tanke men ett år i limbo och det känns ju inte så inspirerade och frågan är vilka som är sugna då om medioker säsong, svårt att sia form och ev skador.

Onekligen mycket att fundera på för honom och ledningen.
Citera
2023-06-04, 18:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Han lär ju inte gå till Real efter det att han fyllt 30 iaf. Dom har en stark policy att enbart erbjuda ettårskontrakt till spelare över 30 och tror inte Kane är så sugen på ett sådant kontrakt?
Citera
2023-06-04, 18:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag hoppas det för hans egen skull. Skulle göra ont se honom i tex United tröjan.

Tror dessutom han vill prova på vingarna i utlandet
Nu när Hazard har lämnat Real så behöver ni inte erbjuda Kane för att få in honom
Citera
2023-06-04, 18:06
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Jo det är en tanke men ett år i limbo och det känns ju inte så inspirerade och frågan är vilka som är sugna då om medioker säsong, svårt att sia form och ev skador.

Onekligen mycket att fundera på för honom och ledningen.

Jag tycker faktiskt det är synd om han lämnar England.
Även som neutral supporter.

Ligan blir mycket tråkigare utan honom.
Citera
2023-06-04, 18:23
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Nu när Hazard har lämnat Real så behöver ni inte erbjuda Kane för att få in honom

Haha tror du jag vill ha den sopan? Han kan gått gå tillbaka till Chelsea!
Citera
2023-06-04, 18:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaugs
Tror du inte att han är mer sugen på att klå Shearers gamla rekord? Två såna här säsonger till så är han ju där!

Jo det är inte omöjligt. Men frågan är vill han spela i någon annan klubb än Spurs?

Vill han någonsin vinna någon titel? För tyvärr verkar vi oförmögna till det.
Citera
2023-06-04, 18:25
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jag tycker faktiskt det är synd om han lämnar England.
Även som neutral supporter.

Ligan blir mycket tråkigare utan honom.
Tillför ligan väldigt mycket men förstår om han lämnar för lite medaljer. Tänkbara lag är väl Real, Bayern, MU, PSG. Något lag missat 🤔
Citera
2023-06-04, 18:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha tror du jag vill ha den sopan? Han kan gått gå tillbaka till Chelsea!
Tror han skulle vara perfekt för Tottenham om han börjar träna och kommer i form igen

Hazard-Richarlison-Son skulle vara en grym trio
Citera
2023-06-04, 18:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Tillför ligan väldigt mycket men förstår om han lämnar för lite medaljer. Tänkbara lag är väl Real, Bayern, MU, PSG. Något lag missat 🤔
City.. Håland och Kane tillsammans på topp
Citera
2023-06-04, 18:38
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:

Jag röstar för Postecoglou som gjort det bra i Celtic. Eller Thomas Frank i Brentford.
Enligt David Ornstein är det nära med Postecoglou.

https://twitter.com/David_Ornstein/status/1665394325520261126?t=V2GgufwGKc1z-YitQ34SHg&s=19

Citat:
🚨 Tottenham now close to appointing Ange Postecoglou as new boss. Deal for Celtic manager to make #THFC switch is expected to be finalised in coming days. 57yo Australian has emerged as stand-out candidate from recruitment process @TheAthleticFC #CelticFC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in