Ja, vad är fel med det då? Homosexualitet ÄR onormalt, dvs. utanför normen och ur ett evolutionärt perspektiv värdelöst (om de intr har defekter som straffar ut sig själva). Söder (enskild ledamot) säger inget om faktumet att det såklart förekommer i naturen och hos mänskligheten. Inte som att han vill förbjuda homosexualitet, till skillnad från dina älskade musslor.
Nej, men han och de tycker ju det är vedervärdigt i samma grad som pedofili och tidelag. De hade säkert velat förbjuda det innerst inne, men de förlorar för många röster på det.
Klart att SVT blir nyfikna över bögarna som vill vara i ett parti där folk tycker såhär om dem.
Det tragiska är att MSM försöker feminisera SD. Och även AFS. Eftersom att dom är så rädda för den manliga kraften i det germanska folken som finns där och bara väntar på utrymme.
Intressant teori. Det kan mycket väl stämma faktiskt.
Har du någon källa på det eller är det önsketänkande?
Behöver du även en källa på att jorden är rund?
Vissa saker är så självklara att man faktiskt inte ens behöver skriva och fråga om en sak som är så självklar.
Den utspridda homosexualiteten inom SD är högst påtaglig och det är absolut inget fel i det! Men man skall inte förneka att den finns för det gör det och det vet vi som varit med sedan partiet startades.
Finns det några offentliga bögar som tydligt är vänster numera?
Jag tror inte jag kan komma på någon?
Pride-tåget är väl hatat av muslimer antar jag, därför blir det ju komplicerat för vänsterhjon som vill gulla med muslimer, med ,"vilkens sida de ska stå på".
Det blir kortslutning hos vänsterhjon vilken sida de ska "godhetssignalera" till, därför tror jag att bögar sympatiserar med partier som är mer liberala?
Såg igenom avsnitten och det var helt okej. Visst, en aning vänstervridet och lite instick och pikar i S(o)V(je)T-anda men programledaren Galli som själv är bög var ändå ganska självransakande och openminded när han försökte se perspektiv från andra bögars synsätt än sin egen världsbild.
Luais: "Jag skiter i om jag blir kallad rasistisk och kontroversiell för i mitt hemland blir jag dödadom jag suger kuk" Det var rätt talande och bevis på någon som faktiskt vill kämpa för homosexuellas rättigheter där de behövs på riktig och inte på södermalm, det stödet skulle han aldrig få hos vänstern.
Sen väntar man spänt på Tobbe Anderssons kommentar om att alla bögars gaydar slår all time high på honom 😂
Nej, men han och de tycker ju det är vedervärdigt i samma grad som pedofili och tidelag. De hade säkert velat förbjuda det innerst inne, men de förlorar för många röster på det.
Klart att SVT blir nyfikna över bögarna som vill vara i ett parti där folk tycker såhär om dem.
Bögarna ser väl samma sak som alla andra ser och tar konsekvenserna av det. De ser ett samhälle där man inte orkar bry sig att tonåringar skjuter ihjäl varandra, där statskassan och sjukvården dräneras på skattepengar osv.
Såg igenom avsnitten och det var helt okej. Visst, en aning vänstervridet och lite instick och pikar i S(o)V(je)T-anda men programledaren Galli som själv är bög var ändå ganska självransakande och openminded när han försökte se perspektiv från andra bögars synsätt än sin egen världsbild.
Luais: "Jag skiter i om jag blir kallad rasistisk och kontroversiell för i mitt hemland blir jag dödadom jag suger kuk" Det var rätt talande och bevis på någon som faktiskt vill kämpa för homosexuellas rättigheter där de behövs på riktig och inte på södermalm, det stödet skulle han aldrig få hos vänstern.
Sen väntar man spänt på Tobbe Anderssons kommentar om att alla bögars gaydar slår all time high på honom 😂
Har inte hunnit se programmet men kollade lite hastigt och tycker det verkar vara väldigt bra.
Framförallt väcker den diskussion rörande att ta emot invandrare med homofobiska åsikter. Ämnen som aldrig vågats ta upp till diskussion i de etablerade medierna tidigare. Så bra gjort av journalisten. Han öppnar upp debatten och gör den mer frigjord.