2023-06-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Att vara homosexuell eller annan identitet eller sexualitet är aldrig vänster.
Och vart lever du i för bubbla som inte vet om hatet ifrån höger mot annat än heterosexualitet?
För det var ett påstående som berättar nått saknas i erfarenhet.

Personligen står jag bakom dom alla och pga de har nått jag inte ens har med att göra, då det är deras liv att leva INTE mitt och inget kan ändra den punkten.

Det komiska är du berättar ditt hat emot dom och inbillar dig ingen ser det.
Vara homosexuell eller annan identitet eller sexualitet är aldrig vänsterm utan bara din fördom och hat som manifesterat sig.
Punkt slut!
Så bara för att du inte vill se en man klädd som punkare eller gothare på arbetsplatsen, eller iklädd smink när sminket bärs som simpel stil och inte som symbol för hbtq är alltså lika med att du vill gasa människor som dessa?
Citera
2023-06-10, 11:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Nej, ni vill ha särrättigheter
Att ni t ex skall ha mer rätt än heterosexuella män att bryta mot klädkoder och att det endast är homosexuella som skall ha rätt att adoptera som ensamstående män eller utan att det finns med en mamma i bilden

Är du full?

Som ensamstående bör man inte adoptera - jag ska säga att personligen så har jag blivit mer och mer skeptisk till adoption som alternativ, men det är bara jag.
Citera
2023-06-10, 11:51
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag kan förklara varför.

Det finns väldigt få HBTQ-folk inom SD, men av dom en övervikt av bögar. Dom har ofta ENORMT svårt att träffa andra (folk tenderar att bara backa därifrån när dom kommer ut som SD'are jag menar vem fan vill ha sex med nån från SD). Och det är en väldigt liten grupp.

Det är litet som stockkonservativa homosexuella män som dyker upp litet varje generation och sen försvinner för dom är som bäst poänglösa och skrattretande, som värst ett genuint hot mot andra.

Därav intresset.

(ELLER så är det en stoooor konspiration som bara avslöjats på FB om fredade bögar etc etc etc... <3 )
Nu ljuger du Jag är kvinna och SDare och fortfarande vill lika många ligga, så heteromän har inga såna problem så jag killgissar att bögar inte heller har det. Jag skulle dock aldrig ligga men en sojapojke eller bli tillsamman med en vänsterbliven cuck.

Får ta en titt på den där dokumentären. Svt får säkert in SDhat in i programmet så jag har inte några större förväntningar på något annat.
Citera
2023-06-10, 12:16
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Nej, enligt statistiken har SD:are en ohotad sistaplats på utbildningsnivå.
Kanske stämde förr då välutbildade var de som kunde fly områden invandrare flyttade in i, och på säkert avstånd kunde skrika rasist och rösta för mer invandring.
Idag är det annorlunda. Vi har nu väldigt många outbildade och en hel del analfabeter som invandrat och dessa röstar rött. Så om man inte använder PISA räkning där man tar bort invandrare, så lär det ha svängt rejält.
Var det här med i programmet? Jag har inte sett det än.
Citera
2023-06-10, 12:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Är du full?

Som ensamstående bör man inte adoptera - jag ska säga att personligen så har jag blivit mer och mer skeptisk till adoption som alternativ, men det är bara jag.
Haha, troligtvis också.

Det intresserar mig en hel del också, det är varför är vissa så EXTREMT besatta av andra människors kön och vad de gör med sitt kön.
Att de tom tycker de inte ska ha rättigheter, och blir svårt provocerade om de visar upp sig tex i pride.
Och vill visa upp sig att vi finns också och vi vill ha samma rättigheter som ni.

Nja, då gör man som fyllot istället och går till ytterligheter för attackera homosexuella.

Alltid varit sjukligt fascinerad att vissa människor är mot besatta och vad folk gör med sitt kön, som det vore deras ensak ens.

Och att en homosexuell är SD, det kan inte vara en lätt tillvaro med tanke på allt hat mot dom som finns där, kanske dom borde träffa sina partikompisar och lära sig nått
Citera
2023-06-10, 12:35
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Kanske stämde förr då välutbildade var de som kunde fly områden invandrare flyttade in i, och på säkert avstånd kunde skrika rasist och rösta för mer invandring.
Idag är det annorlunda. Vi har nu väldigt många outbildade och en hel del analfabeter som invandrat och dessa röstar rött. Så om man inte använder PISA räkning där man tar bort invandrare, så lär det ha svängt rejält.
Var det här med i programmet? Jag har inte sett det än.
Det är önsketänkande. S har enligt alla undersökningar suttit komfortabelt över SD som alltid legat klart lägst.
Citera
2023-06-10, 12:48
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Det är önsketänkande. S har enligt alla undersökningar suttit komfortabelt över SD som alltid legat klart lägst.
Bara gå in på val.se och kolla vilka områden S är störst i. Det är alla no-go zoner där alla lågutbildade och analfabeter bor. Ledsen att behöva upplysa dig men invandringen är ingen vinst.

För att vara ontopic: jag ser fram emot svt's dokumentär om Nyans bögar
Citera
2023-06-10, 12:58
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hade varit kul om någon som jobbade på SVT kom ut som SD:are, fast då hade väl inte den personen fått jobba kvar.

"SVT-bögar" kan det heta
Citera
2023-06-11, 22:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur många % av den här skittråden? klarar av att kommentera själva programmet och inte sin personliga åsikt om SDs relation till bögar i allmänhet

Samuel Girma, årets svensk

Okay så om Eriks partner får ha Grindr för att ragga medans dom är ihop,
därför kommer jag installera Knullkontakt på datorn! och skylta med för mig pot tjej
Jag kräver att få ha ett homomentalistiskt heteroförhållande!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-11 kl. 22:38.
Citera
2023-06-12, 17:39
Medlem
VelvetThornss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det finns väldigt få HBTQ-folk inom SD, men av dom en övervikt av bögar. Dom har ofta ENORMT svårt att träffa andra (folk tenderar att bara backa därifrån när dom kommer ut som SD'are jag menar vem fan vill ha sex med nån från SD). Och det är en väldigt liten grupp.

Det är väl inte så konstigt att homosexuella drar sig mer och mer till SD, då de är det enda alternativet om man vill försöka stoppa import av kraftigt homofobiska värderingar från MENA/Afrika.

Jag kallar mig inte SD'are men har röstat på dem några gånger. Har inga problem med att få ligga, oftast är det invandrarbrudar som man går hem hos.
Citera
2023-06-12, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Är du full?

Då är du ju inte lika mycket för bögadoption som du är skraj för att vara "homofob"
Citera
2023-06-12, 18:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Då är du ju inte lika mycket för bögadoption som du är skraj för att vara "homofob"

Ja, jag är homofob.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in