Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Så du menar på fullaste allvar att när folk i programmet beter sig som praktarslen så skall man inte uppmärksamma detta ifall det blir mindre sökande till programmet? Det vore väl bara bra om färre personer som Arvid, Lina och Carro söker sig till programmet. Ingen av dessa 3 verkar ha rätt anledning till att vara där. Det finns säkert massa trevliga seriösa människor som sökt men som får stå tillbaka för att experterna suger på att välja bra matchningar.
'
Ja jag är fullkomligt allvarlig. Nej det finns förmodligen inte en massa människor som har sökt sig till programmet, jag tror många drar sig för att få sina liv kritiskt granskade på sociala media. Ju hårdare kritiken är desto fler drar sig nog för att söka programmet.
Visst kan man diskutera om det var lämpligt att vissa deltagare är med, jag tänker på personer som uppger att de har en diagnos. Men som sagt urvalet är nog ganska begränsat. Jag tror detta har tagits upp av produktionen vid tidigare tillfällen.
Som jag skrev i inlägget så vet vi inte hur mycket produktionen klipper och väljer för att få deltagarna att framstå på ett visst sätt.
Men visst om du vill ha fler trevliga och seriösa person med så är det bara för dig att söka själv till nästa säsong.