Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Men förstår du varför han går och träffar inte ett utan två ex när de är ifrån varandra och får någon dags egentid för första gången sedan de sågs? Det känns liksom som det minst passande att göra. Varför inte träffa en vän (annat än sina ex då), träna eller något? Jag tycker bara det är så märkligt. Jag hade aldrig gjort så ifall jag var intresserad av en person.
Men jag tycker det ballat ur lite här med kritik mot Arvid nu. Det är ju trots allt bara som bitar vi får se och materialet är klippt och ordnat så att det ska bli spännande. MEN jag personligen får en skum känsla när det gäller Arvid. Jag förstår honom helt enkelt inte och i mina ögon så beter han sig konstigt. Men vi är ju alla olika. Det är väl bara att hoppas att de passar ihop och trivs ihop och att det funkar.
Ja absolut. Vi vet inte hur produktionen väljer och klipper i sitt material för att få deltagarna att framstå på ett visst sätt. Det kan ju bli rätt vinklat.
Visst har Arvid gjort och sagt några märkliga saker, men vi har ju heller inte hela bilden bakom det hela.
Sedan ska man nog inte kritisera deltagarna allt för hårt. De befinner sig i en allt annat än en normal situation. Jag tycker att vi ska vara glada att det finns människor som ställer upp och bjussar så pass mycket av sig själva i detta programmet.
Klankas det ned på deltagarna så kanske färre väljer att inte söka till programmet.