Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Du lyfter fram och håller med en person som kallar alla i NMR för "IQ-befriade kufar" och menar:
Absinten, en vit man som är antivit, är inte en individ som jag upphöjer. Trots detta är han duktig på att återspegla hur många vita människor generellt tänker idag, då de delar hans perspektiv. Det är viktigt att du tar detta i beaktning.
Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
* Att det är att vara defensiv om man för detta inte vill vara din vän.
Ingen på flashback ser jag som en "vän" eftersom jag inte känner någon här. För mig är ni bara anonyma vita människor som jag behöver konversera med för att kunna analysera och fullfölja min bok.
Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
* Att detta inte är divide and conquer.
Det handlar inte om att "divide and conquer" eftersom jag försöker på ett konstruktivt sätt förklara varför det är ineffektivt att engagera sig i nazistiska organisationer på 2020-talet om man verkligen vill säkerställa överlevnaden för vita människor. Jag anser att det finns betydligt modernare tillvägagångssätt där vi kan anpassa oss till vår tid. Det betyder inte att vi ska kompromissa med vårt övergripande mål att säkerställa att vita människor fortsätter att existera i världen. Tvärtom, vi stärker vår position och hittar ett sätt att kommunicera detta med andra vita, så att de håller med oss och aktivt arbetar för samma mål.
Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
* Att detta är att "problematisera och presentera konkreta förslag".
Det är precis det jag gjorde i mitt första inlägg här i tråden. Du får gärna försöka bemöta det jag skrev där istället för att komma med personangrepp för att du är upprörd och emotionell.
Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
På riktigt!? Du är så otroligt skenhelig och faktiskt totalt efterbliven.
Tvärtom är jag ytterst stadig, direkt, öppen och tydlig, och hittills har jag inte sett dig framföra några konkreta argument som utmanar mina perspektiv. Jag väntar fortfarande på det.