2023-06-03, 13:36
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Du är liksom som AFA, du vill bara förgöra - inte bygga något nytt. Om du la all tid som du lägger på att misskreditera NMR med att istället skapa, driva och marknadsföra den organisation du tror behövs så borde du ju nästan ha makten vid det här laget eftersom att till och med de, enligt dig, efterblivna låg-iq människorna i NMR med sina "förlegade ideer" klarar det så pass bra som de gör. Det borde ju inte gå sämre för en övermänniska som dig och med din enorma förståelse för precis vad som behövs istället?

Jag ägnar min tid åt att noggrant undersöka och analysera antivita personer av europeisk härkomst. Jag vill förstå deras motiv, deras tankemönster och de emotionella drivkrafterna bakom deras inställning. Samtidigt som jag också utforskar vad vi på vår sida faktiskt vill som överensstämmer med vad de flesta egentligen håller med om. Målet är att skriva en bok som kan fungera som en handbok för seriösa européer som vill säkerställa vår överlevnad i västvärlden på bästa möjliga sätt. Jag anser att denna metod är mycket mer produktiv än att bara engagera sig i nazistiska organisationer som NMR och delta i demonstrationer med flaggor och sköldar, för att sedan lämna dem efter några år.
Citera
2023-06-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag ägnar min tid åt att noggrant undersöka och analysera antivita personer av europeisk härkomst. Jag vill förstå deras motiv, deras tankemönster och de emotionella drivkrafterna bakom deras inställning. Samtidigt som jag också utforskar vad vi på vår sida faktiskt vill som överensstämmer med vad de flesta egentligen håller med om. Målet är att skriva en bok som kan fungera som en handbok för seriösa européer som vill säkerställa vår överlevnad i västvärlden på bästa möjliga sätt. Jag anser att denna metod är mycket mer produktiv än att bara engagera sig i nazistiska organisationer som NMR och delta i demonstrationer med flaggor och sköldar, för att sedan lämna dem efter några år.

Jag är inte på din sida. Du är en jävla pajas och smygbög som tror du kan något, men egentligen är helt jävla värdelös. Kom tillbaka när du uträttat något alls, eller åtminstone försökt göra det, för att rädda vårt folk så kanske jag ändrar uppfattning. Fram tills dess är du en besserwisser-nolla.
Citera
2023-06-03, 14:07
Medlem
Citat:
Jag ser ingen poäng med rörelser som NMR annat än det som absinten sa, att "Tack vare detta så gör NMR mer skada än nytta för nazismen i Sverige." Att utesluta problematiska personer därifrån spelar ingen roll, eftersom hela rörelsen i sig är problematisk och inte fyller något annat syfte än att vara en kompisklubb för främst män som kan kan grilla korv med varandra ute i vildmarkerna och diskutera politik.

Precis, SD ökade som mest innan de blev mer "rumsrena" omkring 2015, vilket kan tyda på att folk såg dem som radikala och röstade på dem. SD har haft extrem motvind och ändå fortsatt öka, vilket kan ha berott på karismatiska ledare och framgångsrika debattframträdanden. Men jag tror helt enkelt bara att folk som tröttnat på invandringen inte har så mycket andra alternativ än att rösta på SD.

Tack!

Nja, SD stagnerade kring december 2015 därför att då ändrade alla de andra partierna (utom v) sin migrationspolitik och genomförde en del av SD:s politik vid migrationsöverenskommelsen. Syftet var just att stoppa flykten av väljare till SD vilket lyckades. Om det betyder at SD blev rumsrena då vet jag inte, vi andra blir fortfarande skrämda av hur SD:s hatsvans uttrycker sig och av deras tal om tvingande återvandring. SD skiljer sig från övriga nationalistiska riksdagspartier i Norden genom att det har rötter i vitmakt-rörelsen, ovh vi bär på en misstanke att många SD:are är smygnazister i hemlighet.
Senast redigerad av guru1966 2023-06-03 kl. 14:32.
Citera
2023-06-03, 14:26
Medlem
Citat:

Om du ska skriva en bok så borde du ju ha något att komma med. Det är ju inte så att det aldrig skett att någon boomer vaknat upp och tror att han har alla svaren och sedan blir sur när ingen inser hans förträfflighet. Tror nog det är fler som intresserar sig för Nordiska motståndsrörelsen och kampen än som kommer läsa din bok.
Citera
2023-06-03, 14:38
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigurdJudebane
Om du ska skriva en bok så borde du ju ha något att komma med.

Det är ju det jag har, menar jag.
Citera
2023-06-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Anledningen till att allting ser likadant ut inom hela västvärlden, beror på att det är samma globalister som kontrollerar dessa länder. Det de håller på med just nu, är att krossa Ryssland, vilket tillsammans med Ungern är de sista länderna med en vit befolkning som inte har tagits över av globalister.

Ungern kanske, men Ryssland? Skämtar du? Ryssland är ett av de få länder i världen som fängslar alla som kritiserar zionism och globalism, eller som bara ifrågasätter historien, och knappast är Ryssland någon vit etnostat heller. Ett land som fängslar feltänkade och sprider propaganda om att Sverige är ett nazistiskt land, låter det antiglobalistiskt?

Du har rätt i att samma globalister kontrollerar hela västvärlden, men det är inte bara väst. USA och Soviet var båda kontrollerade av globalister/zionister under andra världskriget även fast de var på "olika sidor". Det finns länder idag som inte är ockuperade, men Ryssland är inte ett av dem.

Citat:
Varför är du så defensiv? Är du eller har du varit medlem i just NMR själv?

Nej han är nog snarare medlem i SÄPO. NMR må vara ineffektiva men de är inte efterblivna. Om man gör allt för att attackera sina egna och splittra den nationella rörelsen i Sverige så är man knappast nationalist. "Divide and conquer".
Citera
2023-06-03, 16:05
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okq8mannen
Om man gör allt för att attackera sina egna och splittra den nationella rörelsen i Sverige så är man knappast nationalist. "Divide and conquer".

Lyckligtvis är min strategi inte att "Divide and Conquer", utan snarare att problematisera och presentera konkreta förslag på vad som bör göras på ett mer förnuftigt sätt för att säkerställa vårt folks överlevnad så effektivt som möjligt.
Citera
2023-06-03, 16:13
Medlem
Citat:
Lyckligtvis är min strategi inte att "Divide and Conquer", utan snarare att problematisera och presentera konkreta förslag på vad som bör göras på ett mer förnuftigt sätt för att säkerställa vårt folks överlevnad så effektivt som möjligt.

Du lyfter fram och håller med en person som kallar alla i NMR för "IQ-befriade kufar" och menar:
* Att det är att vara defensiv om man för detta inte vill vara din vän.
* Att detta inte är divide and conquer.
* Att detta är att "problematisera och presentera konkreta förslag".

På riktigt!? Du är så otroligt skenhelig och faktiskt totalt efterbliven.
Citera
2023-06-03, 16:46
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Du lyfter fram och håller med en person som kallar alla i NMR för "IQ-befriade kufar" och menar:

Absinten, en vit man som är antivit, är inte en individ som jag upphöjer. Trots detta är han duktig på att återspegla hur många vita människor generellt tänker idag, då de delar hans perspektiv. Det är viktigt att du tar detta i beaktning.

Citat:
* Att det är att vara defensiv om man för detta inte vill vara din vän.
Ingen på flashback ser jag som en "vän" eftersom jag inte känner någon här. För mig är ni bara anonyma vita människor som jag behöver konversera med för att kunna analysera och fullfölja min bok.

Citat:
* Att detta inte är divide and conquer.
Det handlar inte om att "divide and conquer" eftersom jag försöker på ett konstruktivt sätt förklara varför det är ineffektivt att engagera sig i nazistiska organisationer på 2020-talet om man verkligen vill säkerställa överlevnaden för vita människor. Jag anser att det finns betydligt modernare tillvägagångssätt där vi kan anpassa oss till vår tid. Det betyder inte att vi ska kompromissa med vårt övergripande mål att säkerställa att vita människor fortsätter att existera i världen. Tvärtom, vi stärker vår position och hittar ett sätt att kommunicera detta med andra vita, så att de håller med oss och aktivt arbetar för samma mål.

Citat:
* Att detta är att "problematisera och presentera konkreta förslag".
Det är precis det jag gjorde i mitt första inlägg här i tråden. Du får gärna försöka bemöta det jag skrev där istället för att komma med personangrepp för att du är upprörd och emotionell.

Citat:
På riktigt!? Du är så otroligt skenhelig och faktiskt totalt efterbliven.
Tvärtom är jag ytterst stadig, direkt, öppen och tydlig, och hittills har jag inte sett dig framföra några konkreta argument som utmanar mina perspektiv. Jag väntar fortfarande på det.
Citera
2023-06-03, 18:26
Medlem
Citat:
Tvärtom är jag ytterst stadig, direkt, öppen och tydlig, och hittills har jag inte sett dig framföra några konkreta argument som utmanar mina perspektiv. Jag väntar fortfarande på det.

Var seriös med dig och har besvarat alla dina frågor när du påbörjade ditt projekt i någon tråd här för ett bra tag sen, säkert ett år sen om inte mer. Ingenting gick in - du trodde lika mycket på Aftonbladets bild av NMR efter som före vår diskussion.

Man kan inte diskutera med någon som menar att man är en lågintelligent kuf. Du höll på exakt lika dant i vår första diskussion, okvädingsord till höger och vänster som du sen var helt förvånad över att man uppfattade som oseriösa inlägg i debatten.

Nu bemöter jag dig på samma vis tillbaka som du bemöter andra på istället.
Citera
2023-06-03, 20:32
Medlem
Citat:

Jag syftade inte på dig. Varje gång man startar en diskussion om hur vi på bästa sätt kan rädda vårt land och folk så uppstår det genast massa försök att avleva tråden och skapa meningslöst käbbel för att förhindra vettig debatt. Kolla bara på den här tråden. Några som klagar över SDs nazistiska rötter (vad fan gör de i den här tråden? Man kan nästan tro att de är bottar) och så har vi en låtsas-NMRare vars högsta prio är att kasta skit på sitt egna folk istället för att ena det. Kallar någon dig pajas och smygbög för att du vill diskutera om hur vi räddar vårt land och folk så är det ingen nationalist, utan någon som använder divide and conquer taktiker.
Citera
2023-06-03, 20:39
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okq8mannen
och så har vi en låtsas-NMRare vars högsta prio är att kasta skit på sitt egna folk istället för att ena det. Kallar någon dig pajas och smygbög för att du vill diskutera om hur vi räddar vårt land och folk så är det ingen nationalist, utan någon som använder divide and conquer taktiker.

Ja jag håller helt med. Hoppas Killgoldstein läser detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in