2023-06-03, 14:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Pontus Janson har alltså spelat 49 matcher i PL. For the record som man säger där borta.

Ett och ett halvt år då, inte ett par år
Citera
2023-06-03, 14:41
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ett och ett halvt år då, inte ett par år

Varav en handfull (?) i ett lag som låg på övre halvan i PL som det lät marknadsföras. Nu ska jag klura ut hur man bygger en räknesticka med 49 kulor
Citera
2023-06-03, 14:41
Avslutad
Pontus Jansson lär vara en väldigt bra allsvensk mittback och det är exakt vad MFF behöver just nu (i sommar lär dom behöva hitta två högklassiga innermittfältare). Men hybrisen kring honom är verkligen absurd. Det är ingen världsspelare vi snackar om.
Citera
2023-06-03, 14:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Möjligtvis om man har en röv till hjärna? 🤔

Kanske just därför borde Häcken vore ett alternativ.
Citera
2023-06-03, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kanske just därför borde Häcken vore ett alternativ.
Nu är du en hater gubbajävel.
Citera
2023-06-03, 14:46
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Varav en handfull (?) i ett lag som låg på övre halvan i PL som det lät marknadsföras. Nu ska jag klura ut hur man bygger en räknesticka med 49 kulor

Du får köpa en med fler och paja ett antal kulor

Citat:
Pontus Jansson lär vara en väldigt bra allsvensk mittback och det är exakt vad MFF behöver just nu (i sommar lär dom behöva hitta två högklassiga innermittfältare). Men hybrisen kring honom är verkligen absurd. Det är ingen världsspelare vi snackar om.

Men han euju Malmöpaug. Dä betyder aaullt!
Citera
2023-06-03, 14:46
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Fast är han så jävla bra nuförtiden?

Det känns som när vi tog hem Mjällby med ett fungerande knä som fick avsluta karriären efter 69 min spel.

Visst får han ordning på sina skador kan jag tänka mig han är en OK allsvensk spelare kanske bara är jag som aldrig sett hans storhet som MFF försöker få fram.
Citera
2023-06-03, 15:12
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Skillnaden mot bröderna G är att de är grinbögar. Riktiga småstadslirare som tycker hallonsoda river i halsen. Därför är de perfekta för lilla Häcken och Allsvenskan.

PJ är för stor för landslaget. Risken finns att han är för stor för höstrusket på Strandvallen. Eller blir lite som Zlatan i landslaget. Kan sluta med att Hamrén tar över Malmö.
Citera
2023-06-03, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fast är han så jävla bra nuförtiden?

Det känns som när vi tog hem Mjällby med ett fungerande knä som fick avsluta karriären efter 69 min spel.

Visst får han ordning på sina skador kan jag tänka mig han är en OK allsvensk spelare kanske bara är jag som aldrig sett hans storhet som MFF försöker få fram.
Tror ändå han kommer vara bra. Speciellt jämfört med omöjligt dåliga Nielsen. Men han lär inte vara ens hälften så bra som vissa MFF:are tror/hoppas.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Skillnaden mot bröderna G är att de är grinbögar. Riktiga småstadslirare som tycker hallonsoda river i halsen. Därför är de perfekta för lilla Häcken och Allsvenskan.

PJ är för stor för landslaget. Risken finns att han är för stor för höstrusket på Strandvallen. Eller blir lite som Zlatan i landslaget. Kan sluta med att Hamrén tar över Malmö.
Hur gick det sist du snackade om hallonsoda? Modigt...
Citera
2023-06-03, 15:16
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Riktiga småstadslirare

Göteborg är större än ditt kära Växjö.
Citera
2023-06-03, 15:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Tror ändå han kommer vara bra. Speciellt jämfört med omöjligt dåliga Nielsen. Men han lär inte vara ens hälften så bra som vissa MFF:are tror/hoppas.

Låt oss säga, tvära personligheter då. Inte särskilt internationella i sitt sätt. Mer Sunes Sommar än Marbella.

Väldigt bra fotbollsspelare i Allsvenskan dock.
Citera
2023-06-03, 15:26
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
m

tacka du nej till cokhyena också ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in