2023-06-01, 17:34
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Hon hänvisar till en kontakt sida.käns inte så seriöst i
Min värld i alla fall, finns andra tjejer att träffa om det behövs.
Hon har eller har haft en profil på Seeking.com med ungefär samma upplägg.

Jag är förvånad att nån går på dom metoderna.
Citera
2023-06-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
det är sån sida där det behövs köpas crediter för att kunna skriva...gissa vart dessa pengar hamnar?
Tyvärr är det lite för mycket av sådana annonser.Fins flera på rel eskort och säkert på flera olika sidor.nej man saknar en härlig tjej som är ärlig med sin annonsering
Citera
2023-06-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZok
Sugen att träffa SarahNightOwl, incall. Vet någon om hennes ställe är safe?

Bra ställe, diskret, lätt att hitta gratis parkering och Sarah är både social och levererar. Rekommenderas.
Citera
2023-06-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Nån som träffat asiatiskan sweetjasmin på länge och har något att säga om henne?

Träffade henne några gånger för ett tag sedan. Lätt att tillfredsställa men är för hårdhänt när hon suger av enligt min mening. Jobbigt att hon bad mig hänga på någon som skulle in i porten istället för att komma ner och öppna. Roligt att hon skriver att hon inte söker någon pojkvän eller giftermål, frågade om jag hade någon tät kompis som kunde tänka sig att bli ihop med henne .
Citera
2023-06-02, 20:25
Medlem
MrZoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Bra ställe, diskret, lätt att hitta gratis parkering och Sarah är både social och levererar. Rekommenderas.
Härligt, tack för svaret. Ska snart boka en fika med henne .
Citera
2023-06-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Träffade henne några gånger för ett tag sedan. Lätt att tillfredsställa men är för hårdhänt när hon suger av enligt min mening. Jobbigt att hon bad mig hänga på någon som skulle in i porten istället för att komma ner och öppna. Roligt att hon skriver att hon inte söker någon pojkvän eller giftermål, frågade om jag hade någon tät kompis som kunde tänka sig att bli ihop med henne .
Var ett tag sedan, är gjobigt att komma in i porten som du säger. Säg med vilket tar bort känslan av det hela.
Men som jag minns var att hon var stressad och mekanisk,i vad hon gjorde. Så någon större lust för återbesök är det inte.Men Hon finns i ett lungt område i
Den finare delen av norra Stockholm, men väldigt svårt att komma in i porten, ett+hon är diskret
Citera
2023-06-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1996Uppsala
Någon som träffat Hanna10 på RS?

försökte ställa in ett möte varje vecka i en månad, hon är den mest oseriösa eskorten som finns...
Citera
2023-06-03, 01:06
Medlem
Finns det någon snygg Barbie-tjej med riktigt stora silikonbröst och stora fillersläppar?

Ju mer extrem fejklook ju bättre
Citera
2023-06-03, 01:49
Medlem
Nån som träffat Sonia från S-T?
Citera
2023-06-03, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Hon hänvisar till en kontakt sida.käns inte så seriöst i
Min värld i alla fall, finns andra tjejer att träffa om det behövs.

Jo, jag reagerade också på det. Tror jag skippar henne.
Har ändå hittat en tjej på en annan sida som jag överväger att stämma träff med och hon verkar seriös.
Citera
2023-06-03, 09:06
Medlem
FindAways avatar
En fråga till er "bockar"
Hur vågar ni ringa texta ellar på annat sätt ta kontakt med dessa kvinnor? Dom kan ju vara avlyssnade eller bevakade!
Är det så att ni struntar i om ni åker fast?
Citera
2023-06-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
En fråga till er "bockar"
Hur vågar ni ringa texta ellar på annat sätt ta kontakt med dessa kvinnor? Dom kan ju vara avlyssnade eller bevakade!
Är det så att ni struntar i om ni åker fast?
Det beror ju mycket på vilken typ av kvinna du har kontakt med.
En gästarbetande löpandebandtjej kan ju såklart vara riskabelt.
Men det finns väl ingen som är så korkad så man använder sin ordinarie telefon?
Det har ju dock blivit lite krångligare sen man måste regga kontantkortsluren,men man kan ju använda Kik , Tekegram och Signal eller liknande.
Tyvärr finns det en del tjejer som fortfarande bara vill ha telsamtal.
Dom missar ju en del riktigt trevliga klienter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in