Citat:
Ursprungligen postat av
Jnewj
Okej det låter bra. Men propecia är ju använda i studier så känns mer tryggt att använda det.
Sedan läste jag även att accord kunde tex ge mer shedding än ”original” produkten propecia. Och att vissa fick gå över till propecia ifall resultatet avvek.
Även om det är samma ämnen, så spelade det tydligen roll vilket företag som gör det. Men för de flesta kanske det inte spelar någon roll.
Ska hämta ut det snart. Får se om jag vågar börja använda det!
nej, det spelar ingen roll alls. Det är läkemedelsföretag det andlar om. det är bara paranoida användare som inte fått resultat som skyller på det. Det finns 1000 faktorer som påverkar återväxten, och det är helt omöjligt att peka finger på no brand läkemedel. Det behöver du inte oroa dig för.
Propecia är ett brand name, alla tabletter innehåller samma mängd finasteride, som är det verksamma ämnet. et spelar INGEN roll vilket företag som tillverkar det.
Och ang priset så kostar alltså ett års förbrukning 1 mg kostar 2400 spänn, och 400 dagars med 5mg kostar 89, så det är en jävla skillnad. på 10 år har du lagt 24000 på 1mg, medans jag har lagt 890 spänn