Citat:
Ursprungligen postat av
chiliislife
Under 3 års tid har de torterat mig mentalt och utsatt mig för övergrepp med injektioner och skit. Imorgon har jag ett möte med läkaren och kommunen, vad ska jag göra? Min första tanke är att jag går dit, lägger mina kort på bordet (säger att jag fan inte ska ha någon jävla injektion) för jag är en frisk individ som psykiatrin har gjort sjuk med sina övergrepp mot mig. Självklart kommer läkaren hota med att kalla på polis så de kör in mig till sjukhuset så de kan fortsätta begå övergrepp mot mig, men jag kommer svara hororna att då gömmer jag mig, säger inte vart jag gömmer mig och håller mig undan polisen så gott det går.
Låter det som en bra plan att utfärda?
Jag tror det är bättre att samarbeta med dem istället. Är man vresig o tjurig kan de alltid ta till LPT eller andra hemskheter. Prova o se om du kan få tabletter istället för sprutor, så kan du sluta med dom själv efter en tid om du känner att du mår sämre av det. Jag får Paliperidon-tabletter, men jag vet folk som får Paliperidon-sprutor, vilket man kan få om de tror att man inte sköter sin medicinering.
Min läkare säger t.o.m. att jag kan experimentera lite med dosen, för att känna vilket som känns bäst, o jag mår bättre av 6 mg (två tabletter).
Jag har också råkat ut för att polisen kommit o hämtat mig o kört mig till psykakuten o vet att det kanske inte alltid är så lätt all hålla sig lugn. När jag gick i psykolog-terapi vräkte jag ut bombhot, knivhot, gifthot o sånt mot massvis med personer o organisationer. Men jag skrev ett brev till min f.d. psykolog o sa att jag skäms för hur jag uttryckte mig under 00-talet, när jag gick på samtal.