2023-05-31, 14:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo just precis som du säger så har dom nästan obegränsat mycket pengar om det verkligen skulle behövas för att hindra en att uppnå vissa saker.

Till exempel som den gången jag träffat en tjej som bodde i utlandet och jag måste köpa flygbiljetter från en resebyrå eftersom det krävdes kredit kort för att beställa biljetter från nätet( jag har aldrig haft kredit kort)

Det fanns två stycken resebyråer i min före detta hemkommun som hade existerat i säkert i 30 år inom ett halvår hade båda resebyråerna stängt jag tänkte för mig själv att det måste vara någon som försöker hindra mig från att göra detta för det här kan ju för fasiken inte vara möjligt 🤔

Minns dom gjorde en intervju med dom anställda som arbetade för resebyrån i den lokala tidningen dom såg rädda ut som om någon hotat dem. Dom hade trott att dom skulle få behålla jobben tills slutet av året men hade fått order om att dom måste stänga med omedelbar verkan 🤪

Såg en av de anställda senare i snabbköpet hon tittade på mig som om hon ville säga det här är ditt fel att vi inte har något jobb längre 🙄

Men jag hittade ett sätt att gå runt allt detta och det blev en lyckad dejt i alla fall 😁

Har fått höra att det förmodligen finansieras med amerikanska pengar det är därför dom har galet mycket pengar inget annat land skulle lägga ut så här mycket pengar på gang stalking 🤔💵

Dock har jag märkt att dom har mindre resurser nu sedan Ukraina kriget började 🤔

Dom kan inte längre ordna sån här gatuteater som dom gjorde tidigare bara light övervakning och bara ibland 😏

Vet inte om du har märkt av detta?

Under COVID var deras aktivitet markant låg. Även dessa "online-agenter". Gällande Ukraina har det ökat något. Faktum är att Ukrainakriget har avslöjat deras kontrollsystem totalt. Det de gör mot Ryssland i media och hur Ryssar förföljs av väst liknar väldigt mycket hur de förföljer oss. Därmed är det bekräftat för mig att styrande makter i väst ansvarar för det här. Möjligen ända upp till NATO-nivå i termer av psykologisk krigföring i fredstider. NATO har ju en årligt budget på 10 BILJONER kronor - var går dessa pengar i fredstid över 30 år sedan Sovjetunionens fall?? De har hemliga nätverk som kallas för "Stay Behind"-armies som ska verka mot kommunism i väst i hemlighet. Mycket vad FBIs topphemliga COINTELPRO var ämnad för (gav sig på vänstern och afro-amerikaner som MLK)..
Citera
2023-05-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Under COVID var deras aktivitet markant låg. Även dessa "online-agenter". Gällande Ukraina har det ökat något. Faktum är att Ukrainakriget har avslöjat deras kontrollsystem totalt. Det de gör mot Ryssland i media och hur Ryssar förföljs av väst liknar väldigt mycket hur de förföljer oss. Därmed är det bekräftat för mig att styrande makter i väst ansvarar för det här. Möjligen ända upp till NATO-nivå i termer av psykologisk krigföring i fredstider. NATO har ju en årligt budget på 10 BILJONER kronor - var går dessa pengar i fredstid över 30 år sedan Sovjetunionens fall?? De har hemliga nätverk som kallas för "Stay Behind"-armies som ska verka mot kommunism i väst i hemlighet. Mycket vad FBIs topphemliga COINTELPRO var ämnad för (gav sig på vänstern och afro-amerikaner som MLK)..
Återigen. Massa trams. Har du en agenda så går den inte fram, det är som vanligt blahablaha. Har du något att komma med? Typ BEVIS? Inte anekdoter. Vad har DU blivit utsatt för?
Citera
2023-05-31, 23:17
Medlem
Citat:
Gällande hur det här finansieras. Eliter har finansiering. De kan betala vem som helst hur mycket som helst OM de verkligen måste för att uppnå deras agenda. Jag har själv upplevt/observerat som skulle kräva enorma resurser att få till. Det enda sättet att rationell förklara sådant är Illuminati-grupp.

De har investerat sådana vansinniga summor. Men det är öronmärkt för det här - alltså finns budgetering och det har inget mer oss att göra. De har redan bestämt att sådant ska ske mot X antal.

De verkar vilja göra oss till "utvalda" för att de själva anser sig vara det - kanske utvalda att göra oss utvalda? Hahahhaha!
"De". Powerful people mate. Heter han Gregor, eller heter hon Majvor? Luddighet deluxe.
Citera
2023-06-01, 06:04
Medlem
Måste vara totalförsvarets underrättelsetjänst. Vanliga sammarbetsavtalsskrivna civila som känner sig som nationalhjältar när de får agera mot psykfall, dårar, schizoider och mongon. Jag tror de gör det gratis.
Citera
2023-06-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Måste vara totalförsvarets underrättelsetjänst. Vanliga sammarbetsavtalsskrivna civila som känner sig som nationalhjältar när de får agera mot psykfall, dårar, schizoider och mongon. Jag tror de gör det gratis.

Nej tror inte att dom gör detta gratis då det kostar att göra detta på den nivå som dom gör det🙄

Möjligtvis om det är frågan om personer som bor i samma stad då kanske det kan vara ett roligt nöje att trakassera folk som dom inte gillar av någon anledning.

Men motivationen tar nog snabbt slut när dom själva måste börja betala till exempel följa efter targeted individuals till andra städer som dom flyttat, hyra lägenhet i samma hus som offret bor i eller köra runt med vita hyrbilar allt detta kostar 😏

Allt det här är väldigt kostsamt i längden så det finns ingen chans att dom arbetar gratis fast hur mycket dom skulle hata personen de förföljer 🤔
Citera
2023-06-01, 13:26
Medlem
Citat:
Nej tror inte att dom gör detta gratis då det kostar att göra detta på den nivå som dom gör det🙄

Möjligtvis om det är frågan om personer som bor i samma stad då kanske det kan vara ett roligt nöje att trakassera folk som dom inte gillar av någon anledning.

Får du betalt ifall du går med i ett fackförbund? Tror inte det.

Se det ur deras synvinkel. Sytemet visar farliga personer, någon som bråkar, peddo, idiot, rasist, djurmisshandlare, fake news spridare, skyldig folk pengar, lurar folk, notorisk masturberare, osv sen ser de alla sjuka grejer denne skriver och tittar på.
Citera
2023-06-01, 13:35
Medlem
Bland mina tidigare kompisar som verkar vara med i gang stalking nätverken har tre gjort samhällstjänst. Okej det pekar lite åt att det är säpo som kontraktskrivit dem men okej förutom det inga politiska intressen, enda intressena var spela poker, knulla horor och röka hasch. Arbete: två jobbar som målare. Ena knullade en 13-ârig tjej. Kalla det illuminati om ni vill.
Citera
2023-06-01, 13:48
Medlem
Citat:
Får du betalt ifall du går med i ett fackförbund? Tror inte det.

Se det ur deras synvinkel. Sytemet visar farliga personer, någon som bråkar, peddo, idiot, rasist, djurmisshandlare, fake news spridare, skyldig folk pengar, lurar folk, notorisk masturberare, osv sen ser de alla sjuka grejer denne skriver och tittar på.

Ok om vi tar fackförbund som ett exempel så får man inte pengar direkt man går med, men man får vissa förmåner typ kläder resor och bättre rättigheter på en arbetsplats.

Så om gang stalking är som ett fackförbund så betyder det att att dom får vissa förmåner men inte pengar direkt och dom är skyddade av myndigheter osv.

Så om det är så måste förmånerna vara jävligt bra typ en gratis Lamborghini elller nått i den stilen 😁

Och hur mycket måste dom stalka för att få den där jävla Lamborghinin? 😏
Senast redigerad av Anders43J 2023-06-01 kl. 13:51.
Citera
2023-06-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ok om vi tar fackförbund som ett exempel så får man inte pengar direkt man går med, men man får vissa förmåner typ kläder resor och bättre rättigheter på en arbetsplats.

Så om gang stalking är som ett fackförbund så betyder det att att dom får vissa förmåner men inte pengar direkt och dom är skyddade av myndigheter osv.

Så om det är så måste förmånerna vara jävligt bra typ en gratis Lamborghini elller nått i den stilen 😁

Och hur mycket måste dom stalka för att få den där jävla Lamborghinin? 😏

Okej antar att de kan ha förmånder som förtur i bostadskön, knulla någon hora , lättare få jobb, immunitet från rättsväsendet. Kanske lite fickpengar ifall deras bostad används för utplacering av sensorer i form av kameraövervakning, rumsavlyssning och högtalare.
Citera
2023-06-02, 01:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:

Men motivationen tar nog snabbt slut när dom själva måste börja betala till exempel följa efter targeted individuals till andra städer som dom flyttat, hyra lägenhet i samma hus som offret bor i eller köra runt med vita hyrbilar allt detta kostar 😏

Allt det här är väldigt kostsamt i längden så det finns ingen chans att dom arbetar gratis fast hur mycket dom skulle hata personen de förföljer 🤔

Utan betalmedel är det enklare att dölja då inget spår finns. Kontanter kan dock inte heller spåras och sådana organisationer som vi diskuterar betalar hellre i kontanter/annat fysiskt än att lämna digitala spår.

Jag tror ändå att det är åtminstone ett dubbelspel: ena att få oss att se ut som farliga för att få motiv att agera i hemlighet mot en som Signalspaning brukar skriva om. De skapar motiv för att rättfärdiga deras olagliga förföljelse och övervakning. Knepet är hur de motiverar personer att delta.

Den andra delen är att utsättas för det här är skadligt för psykologi, känslor och hälsa. Det är liksom en spiral nedåt att de påstår något som de själva skapar och de flesta vet att vi mår dåligt av att utsättas. Det är ologiskt att vanliga personer fortsätter att skada och delta. Därmed finns det en större agenda som de undanhåller oss och det här med konspirationer och att attackera mental hälsa är bara en medel för deras egentliga agenda vilket jag är intresserad av. Jag vet redan vad och hur de utför saker.

Om vi får veta agendan är det enkelt för oss att få en konkret bild av alla våra erfarenheter men då får vi veta identiteten av den organisation vilket är ett hot mot den eftersom det de gör är OLAGLIGT.

Vanliga personer som deltar fattar inte den större agendan. De kan rekrytera vem som helst så det har inget att göra med socioekonomiska, politiska eller religiösa faktorer men vissa faktorer kan såklart få folk att bli mer aktiva och även intresserade. Däremot har jag erfarenhet av att sadistiska personer deltar mer och de som har ett särskilt intresse av att umgås med en. Men alla jag bekantat med sedan 2005 verkar har blivit "informerade" om mig. Det är underrättelseoperation som sprider information om en online och offline samt via telefon... Sjukt att folk inte vill avslöja deras identitet än idag... De måste verkligen lita på denna grupp vilket talar för en formell auktoritet.

En viktig sak jag anmärkt på är att de brukar skicka personer som har eller har haft psykiska svårigheter samt att det här med psykisk hälsa verkar vara i centrum av deras metod. Mer precis brukar de som deltar påstå att vi har har psykiska problem då vi anmärker och klagar på att vi är utsatta för en typ av övervakning och förföljelse.

Att en myndighet ansvarar för det är ologiskt. Att de håller på i 10-15 år låter löjligt men det är sant. Det talar om en större agenda som sponsrar och motiverar det här än en myndighetsoperation som ska "lösa problem" genom att olagligt förfölja. Inte minst omoraliskt och sadistiskt att göra personer psykiskt skadade och att gaslighta via proxy samt underhålla information om ett operation i 10-15 år.
Senast redigerad av RiktigTI 2023-06-02 kl. 01:34.
Citera
2023-06-02, 12:26
Medlem
Citat:
Utan betalmedel är det enklare att dölja då inget spår finns. Kontanter kan dock inte heller spåras och sådana organisationer som vi diskuterar betalar hellre i kontanter/annat fysiskt än att lämna digitala spår.

Jag tror ändå att det är åtminstone ett dubbelspel: ena att få oss att se ut som farliga för att få motiv att agera i hemlighet mot en som Signalspaning brukar skriva om. De skapar motiv för att rättfärdiga deras olagliga förföljelse och övervakning. Knepet är hur de motiverar personer att delta.

Den andra delen är att utsättas för det här är skadligt för psykologi, känslor och hälsa. Det är liksom en spiral nedåt att de påstår något som de själva skapar och de flesta vet att vi mår dåligt av att utsättas. Det är ologiskt att vanliga personer fortsätter att skada och delta. Därmed finns det en större agenda som de undanhåller oss och det här med konspirationer och att attackera mental hälsa är bara en medel för deras egentliga agenda vilket jag är intresserad av. Jag vet redan vad och hur de utför saker.

Om vi får veta agendan är det enkelt för oss att få en konkret bild av alla våra erfarenheter men då får vi veta identiteten av den organisation vilket är ett hot mot den eftersom det de gör är OLAGLIGT.

Vanliga personer som deltar fattar inte den större agendan. De kan rekrytera vem som helst så det har inget att göra med socioekonomiska, politiska eller religiösa faktorer men vissa faktorer kan såklart få folk att bli mer aktiva och även intresserade. Däremot har jag erfarenhet av att sadistiska personer deltar mer och de som har ett särskilt intresse av att umgås med en. Men alla jag bekantat med sedan 2005 verkar har blivit "informerade" om mig. Det är underrättelseoperation som sprider information om en online och offline samt via telefon... Sjukt att folk inte vill avslöja deras identitet än idag... De måste verkligen lita på denna grupp vilket talar för en formell auktoritet.

En viktig sak jag anmärkt på är att de brukar skicka personer som har eller har haft psykiska svårigheter samt att det här med psykisk hälsa verkar vara i centrum av deras metod. Mer precis brukar de som deltar påstå att vi har har psykiska problem då vi anmärker och klagar på att vi är utsatta för en typ av övervakning och förföljelse.

Att en myndighet ansvarar för det är ologiskt. Att de håller på i 10-15 år låter löjligt men det är sant. Det talar om en större agenda som sponsrar och motiverar det här än en myndighetsoperation som ska "lösa problem" genom att olagligt förfölja. Inte minst omoraliskt och sadistiskt att göra personer psykiskt skadade och att gaslighta via proxy samt underhålla information om ett operation i 10-15 år.

Kan hända att det finns så kallade wannabe poliser som kan gå med på att förfölja vissa personer dock brukar motivationen hos dessa inte vara så långvarig 🤔

Har själv sett detta när jag har varit aktiv i olika föreningar det är svårt att motivera någon att delta och vara aktiv om dom inte har någon fördel, att få folk att lägga ut egna pengar brukar vara nästan omöjligt 😏

Så därför måste det vara ekonomisk vinning i att delta i gang stalking 🤔

Du skulle inte få så många deltagare annars särskilt inte att stalka någon i 10-20 år. 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2023-06-02 kl. 12:28.
Citera
2023-06-02, 14:38
Medlem
Förmodligen är byggarbetare och securitasvakter några av de mest infiltrerade yrkena. Skulle våga påstå att upp emot hälften kan ingå i nätverken. Mobiilitet, tillgång till fastigheter pch kontaktnätverk är egenskaper nätverket gillar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in