Citat:
Har några inlägg som är borttagna ser jag där jag gjorde avbön och skrev slava ukraini.
1: Ryssland har ingen rätt att attackera och distablisera andra länder detta betyder både Ukraina men även Moldavien och Georigen.
2: Trött på deras retorik och lögner, följer man deras telegramkanaler ser man snabbt hur man försöker hjärntvätta och deras kanaler tillåter ingen form av diskussion då blir man blockad och förolämpad snabbare än vad man vet.
3: Orsakat mycket lidande för månde människor och djur med sina attacker och alla följdeffekter.
4: Även trött på snacket om Ukraina som nation, med följande logik är det många länder som inte borde vara tillåtna då dessa inte har funnits under större delen av historien.
Vill dock inte gå för offtopic, finns mer saker att klaga på, men att gå in på mina tidigare inlägg leder inte diskussionen frammåt. dessa ångrar jag men kan som sagt inte ta bort.
För att hålla detta inlägg relevant undrar jag följande två saker.
Har vi fått någon mer information om drönarattacken i Moskva, var det en false flag eller ukraina som förberedelse försöker tvinga ryssland att sprida ut sina resurser? såg att den finlandssvenske personen på plats har sagt att Zelensky har nu gett order om offensiven, när tror ni att den kommer påbörkas (exkluderat förarbetet som går nu med att slå ut fiendens försörjningslinjer.