2022-01-02, 17:57
Medlem
Giant Squids avatar
Är det inte lite alla smygbögars önskan att han vore gay?
Citera
2022-01-02, 19:04
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Tycker Di Caprio åldras ganska dåligt även om han såg väldigt ung ut tidigare (som 15 när han var 20 och som 20 när han var 30). Idag ser han väl ut att vara just hans verkliga ålder så har inte direkt åldrats väl. Jared Leto hade stämt väl in på trådstarten. Ser 20 år yngre ut.

Angående sidospåret om Di Caprios läggning. Jag tror inte heller pojken är gay däremot minns jag en tidningsintervju från sent 90-tal där en dansk fotomodell nämnde hur han var dålig i sängen och hade pytte liten kuk. Minikuk stämmer ganska väl in på hans utstrålning.Har alltid sett honom som en beta hane efter att ha läst den där artikeln. Di Caprio hade dessutom upprepade gånger kontaktat danskan senare men blivit avvisad. Hon nämnde för övrigt i samma artikel hur hon haft sex med Robbie Williams och att det var en jävla resa
Citera
2022-01-03, 00:50
Medlem
Adelaides avatar
Nu har han ju åldrats en del i alla fall. Gått upp lite i vikt också, eller åtminstone ser hans huvud mycket rundare ut nu. Han har knappast kvar sin skönhet längre.
Citera
2022-01-03, 08:56
Bannlyst
DiCaprio hade det bästa utseendet någon kille kan ha, när man går på mellanstadiet, högstadiet eller på gymnasiet. Han är dessutom ganska lång.

Som vuxen är det väl inte alls särskilt speciellt. Han åldras dåligt. Det är till nacckdel att vara 45 men se ut som 24.

Däremot är han en väldigt bra skådesspelare. Hatten av.
Citera
2022-01-03, 10:28
Medlem
Bret-Harts avatar
Praktiserade hos en vaktmästare som till och med var med i en Look a like tävling som Leo och den killen har inte heller åldrats något trots att det gå 25 år nu, mystiken tätnar onekligen........
Citera
2022-01-03, 10:35
Medlem
fittslems avatar
DiCaprio har väl alltid varit lite fulsnygg. Men det var väl länge sedan han spelade nån roll där han var någon riktig flickidol som alla i hollywood blir per automatik när dom får feta roller och är unga.

Dock har han alltid spelat roller där hans roll varit "hög klass", hans roller har aldrig handlat om "hans utseende" i första hand. Dessutom är han en duktig skådis. Så att damerna fortfarande flockas beror på det.

Vet inte vad som gör att folk tror att han är gay. Killen byter brud, topmodeller lika ofta som att en vanlig dödlig köper mjölk. Han verkar mer vara en kille som har stor smak för kvinnor men tröttnar fort på dem.
Om man ska tror på det som skrivs här så tror jag mer att han är bi, föredrar kvinnor men kan även dra en snabbis med en vacker man.
Senast redigerad av fittslem 2022-01-03 kl. 10:47.
Citera
2022-01-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
DiCaprio har väl alltid varit lite fulsnygg. Men det var väl länge sedan han spelade nån roll där han var någon riktig flickidol som alla i hollywood blir per automatik när dom får feta roller och är unga.

Dock har han alltid spelat roller där hans roll varit "hög klass", hans roller har aldrig handlat om "hans utseende" i första hand. Dessutom är han en duktig skådis. Så att damerna fortfarande flockas beror på det.

Vet inte vad som gör att folk tror att han är gay. Killen byter brud, topmodeller lika ofta som att en vanlig dödlig köper mjölk. Han verkar mer vara en kille som har stor smak för kvinnor men tröttnar fort på dem.
Om man ska tror på det som skrivs här så tror jag mer att han är bi, föredrar kvinnor men kan även dra en snabbis med en vacker man.

jag säger varken bu eller bä om hans sexualitet.
men att visa sig med topp-modeller etc är ju i hollywood mer av ett varumärkesbyggande än något annat. att agenter och pr-folk försöker skapa win-win-situationer för "paren" - man måste ju ha nån med sig på röda mattan, och denne någon ska ha kläder och smycken. allt verkar vara lånat i sådana situationer -från dam till skor och halsband.
Citera
2022-01-03, 11:22
Medlem
MeAndTheDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Tycker Di Caprio åldras ganska dåligt även om han såg väldigt ung ut tidigare (som 15 när han var 20 och som 20 när han var 30). Idag ser han väl ut att vara just hans verkliga ålder så har inte direkt åldrats väl. Jared Leto hade stämt väl in på trådstarten. Ser 20 år yngre ut.

Angående sidospåret om Di Caprios läggning. Jag tror inte heller pojken är gay däremot minns jag en tidningsintervju från sent 90-tal där en dansk fotomodell nämnde hur han var dålig i sängen och hade pytte liten kuk. Minikuk stämmer ganska väl in på hans utstrålning.Har alltid sett honom som en beta hane efter att ha läst den där artikeln. Di Caprio hade dessutom upprepade gånger kontaktat danskan senare men blivit avvisad. Hon nämnde för övrigt i samma artikel hur hon haft sex med Robbie Williams och att det var en jävla resa

Skulle du vara alpha?

Brukar inte homosexuella föredra mindre så jag förstår inte vad du skulle klaga på.

Hans tjejer har bara varit fotomodeller. (Använd Google)

Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Nu har han ju åldrats en del i alla fall. Gått upp lite i vikt också, eller åtminstone ser hans huvud mycket rundare ut nu. Han har knappast kvar sin skönhet längre.

Till er båda. Jag har aldrig sett så mycket avundsjuka i ett inlägg på Flashback.
Citera
2022-01-03, 11:49
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeAndTheDevil
Skulle du vara alpha?

Brukar inte homosexuella föredra mindre så jag förstår inte vad du skulle klaga på.

Hans tjejer har bara varit fotomodeller. (Använd Google)

Till er båda. Jag har aldrig sett så mycket avundsjuka i ett inlägg på Flashback.

Då har du inte sett mycket, flicka lilla.
Vem är avundsjuk? Inte jag i alla fall, ty jag är en snygg kille får jag höra lite då och då.
Citera
2022-01-03, 14:03
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThunderFuck
I vanliga fall tar jag kändisskvaller med en nypa salt, men det jag hörde om DiCaprio tror jag faktiskt är sant.

Var på en fest och snackade med en fransk kille, vi kan kalla honom Pierre. Efter en liten stund tillslöt hans pojkvän.

Några minuter senare pekade pojkvännen på en av mina vänner som stod lite längre bort och sa "He reminds me of a certain person...". Jag svarade "DiCaprio, right?".

Då svarade Pierre kvickt "Yeah! He had sex with DiCaprio!" och pekade på sin pojkvän.

Pojkvännen blev märkbart obekväm, men jag bad självklart om att få höra mer.

"Well, it's one of those things that you don't really believe yourself. I was staying in a hotel in Paris and went into the elevator, and there he was standing. He was really drunk and started small talking with me. Quickly I realised he was flirting and one thing lead to another and I ended up in his room. But he was really, really drunk, so we couldn't get into anything advanced. And he started slapping my face, which turned me off".

Anledningen till varför jag tror honom är dels att det var hans partner och inte han själv som berättade det. Dels även hela hans kroppsspråk och ton när han berättade. Det var inget skryt, utan han såg mest rädd ut för att berätta. Typ som att han antog att jag inte skulle tro honom. Hade han suttit och skrytit hade jag nog tagit det som BS.

Senare har jag läst flera inlägg på hemsidan Datalounge som beskriver den typ av killar Leo enligt rykten tänder på. Den här snubben är skolboksexempel.
Sluta tramsa, han är inte bög. Du har gått på judepropagandan. Judarna gillar inte att den kanske bästa skådespelaren i hollywood är goy. Precis samma hat och falsk ryktesspridning fick Walt Disney uppleva av zionisterna.

https://jwa.org/blog/is-leo-dicaprio-bad-for-the-jews
Citera
2022-01-04, 08:02
Bannlyst
Harrison Ford åldrades ingenting han heller. Men så en dag började han åldras han också.
Citera
2022-01-04, 08:22
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
jag säger varken bu eller bä om hans sexualitet.
men att visa sig med topp-modeller etc är ju i hollywood mer av ett varumärkesbyggande än något annat. att agenter och pr-folk försöker skapa win-win-situationer för "paren" - man måste ju ha nån med sig på röda mattan, och denne någon ska ha kläder och smycken. allt verkar vara lånat i sådana situationer -från dam till skor och halsband.

Eller så kanske han bara gillar att knulla snygga tjejer….döööh…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in