2023-05-29, 22:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Inte ens United som har varit kåta på honom i flera år?

Real känns allt mer som att det kan bli. Speciellt om Benzema går efter pengarna i arabvärlden :/

Real hade varit det absolut smartaste valet för Kane om han ska lämna. Förstår att han vill vinna PL men då kommer han behöva sota ner sin kärlek hos spursfansen. Med real är det i princip titelgaranti.
Citera
2023-05-29, 22:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Real hade varit det absolut smartaste valet för Kane om han ska lämna. Förstår att han vill vinna PL men då kommer han behöva sota ner sin kärlek hos spursfansen. Med real är det i princip titelgaranti.
Fast man har sett engelsmän ha det svårt i Spanien förut. Titlar lär det bli men kommer han personligen att leverera i Real? Hade han inte varit engelsman så är jag säker på att Real hade köpt honom för flera år sedan.

Fattar om hade valt Chelsea eller Arsenal men United borde ju inte göra honom till ett hatobjekt?
Citera
2023-05-29, 22:46
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Fast man har sett engelsmän ha det svårt i Spanien förut. Titlar lär det bli men kommer han personligen att leverera i Real? Hade han inte varit engelsman så är jag säker på att Real hade köpt honom för flera år sedan.

Fattar om hade valt Chelsea eller Arsenal men United borde ju inte göra honom till ett hatobjekt?
McManaman,Owen dock spelade Owen bara 30 matcher för Real men gjorde 13 mål. Går Kane till RM så vinner han något garanterat.
Citera
2023-05-29, 22:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
McManaman,Owen dock spelade Owen bara 30 matcher för Real men gjorde 13 mål. Går Kane till RM så vinner han något garanterat.
Han kommer vinna titlar, ja! Men kommer han lyckas på planen eller blir det som Hazard som får massa titlar utan att göra ett skit?
Citera
2023-05-29, 23:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Berbatov lämnade oss för United och det retade upp många.

Dock skillnad på Sol Campbell som gick till Arsenal och Berbatov. Men det är ändå känsligt.
Citera
2023-05-29, 23:44
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Nä, inget hatobjekt men hans rykte skulle smutsas ner. Jag hatar inte RvP så som många andra Arsenalfans gör. Om en ägare inte vill investera för att utmana om en titel, varför ska man som spelare vara lojal när andra lag erbjuder titelchans på riktigt? Jag kan förstå spelaren även att det gör ont att se(rvp i united, adebayor, Clichy, Sagna i City..) men många fans accepterar inte sånt oavsett om spelaren går till en ren rival eller inte.

Kane borde kunna lyckas i Real ändå, tycker han är bättre än Benzema på många saker och skulle kunna fungera riktigt bra med Vini. Och om RM var rädda för engelsmän skulle dom väl inte ösa pengar på Bellingham.
Citera
2023-05-29, 23:47
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Han kommer vinna titlar, ja! Men kommer han lyckas på planen eller blir det som Hazard som får massa titlar utan att göra ett skit?

Hazard kom till RM med övervikt. Flera spelare som säger att han är den lataste spelare dom spelat med. Hans psyke verkade ha gett upp redan innan första matchen. Kane är Hazards motsats, dvs han är väldigt proffesionell.
Citera
2023-05-29, 23:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Liverpool missar alltsa spel i UCL kommande sasong. Inte illa for en klubb som skulle ta och dominera EPL de nasta 10 aren, och satta en helt ny standard inom varldsfotbollen. Samt att van Dijk skulle vinna Ballon d’or, och att Nunez skulle outshina Haaland.

Man slutar aldrig att bli imponerad av Bottlepool
Din villfarelse är historisk korkad.

Ni har precis som oss vunnit noll saker iår, sen sa jag till dig exakt hur ni skulle sumpa guldet för flera månader sedan och det stämde till 130 % likaså hur utspelade ni skulle bli på bortaplan. När kommer berömmet för det enkla förutseendet?

248 dagar för ingenting en blek kopia av City helt enkelt.

Upp till bevis och visa ni klarar både topp 2 och gå till kvartsfinal i CL kommande säsong, allt under det är ett misslyckande.

Om man inte klarar vinna EL & PL hur ska man då vinna CL & PL. Ni är inte favoriter i någon turnering. Om ni vinner PL eller CL lovar jag att låta bli att skriva i 7 dagar efter säsongen.

Värst i klassen, antal dagar utan att vinna.

1. Arsenal 248 (2022/23)
2. Newcastle 212 (1995/96)
3. Arsenal 189 (2002/03)
4. Man Utd 187 (1997/98)
5. Arsenal 156 (2007/08)
6. Liverpool 141(2018/19)
7. Arsenal 128 (2013/14)
Citera
2023-05-30, 00:25
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Din villfarelse är historisk korkad.

Ni har precis som oss vunnit noll saker iår, sen sa jag till dig exakt hur ni skulle sumpa guldet för flera månader sedan och det stämde till 130 % likaså hur utspelade ni skulle bli på bortaplan. När kommer berömmet för det enkla förutseendet?

248 dagar för ingenting en blek kopia av City helt enkelt.

Upp till bevis och visa ni klarar både topp 2 och gå till kvartsfinal i CL kommande säsong, allt under det är ett misslyckande.

Om man inte klarar vinna EL & PL hur ska man då vinna CL & PL. Ni är inte favoriter i någon turnering. Om ni vinner PL eller CL lovar jag att låta bli att skriva i 7 dagar efter säsongen.

Värst i klassen, antal dagar utan att vinna.

1. Arsenal 248 (2022/23)
2. Newcastle 212 (1995/96)
3. Arsenal 189 (2002/03)
4. Man Utd 187 (1997/98)
5. Arsenal 156 (2007/08)
6. Liverpool 141(2018/19)
7. Arsenal 128 (2013/14)

Hmm, kom inte Liverpool 7a i PL det året dom vann CL i Istanbul? Arsenals mål var topp 4 och det lyckades dom med, allt går enligt projektets plan och en ligatitel hade varit oväntad och rejält överpresterad. Så att Arsenal inte vinner i år är ingen fara, det är under kommande 2-3 år när dom har ett färdigt projekt/trupp som dom ska/måste vinna minst en titel.
Citera
2023-05-30, 00:38
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Kane kan du inte jämföra med soppan Hazard. Yeah I said it. Kane är en notorisk målskytt som skulle lyckas överallt imo, det förutsätter dock att kantspelarna kommer till inlägg.
Citera
2023-05-30, 00:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Kane kan du inte jämföra med soppan Hazard. Yeah I said it. Kane är en notorisk målskytt som skulle lyckas överallt imo, det förutsätter dock att kantspelarna kommer till inlägg.
Jämförde inte dom men... Hazard var bättre än Kane i PL innan flytten till Real så mycket kan hända.
Har svårt att se att Kane skulle vara lika bra i något annat lag och om han inte går och bevisar motsatsen så kommer jag fortsätta tro att han enbart kan leverera hemma.
Citera
2023-05-30, 00:45
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Nä, inget hatobjekt men hans rykte skulle smutsas ner. Jag hatar inte RvP så som många andra Arsenalfans gör. Om en ägare inte vill investera för att utmana om en titel, varför ska man som spelare vara lojal när andra lag erbjuder titelchans på riktigt? Jag kan förstå spelaren även att det gör ont att se(rvp i united, adebayor, Clichy, Sagna i City..) men många fans accepterar inte sånt oavsett om spelaren går till en ren rival eller inte.

Kane borde kunna lyckas i Real ändå, tycker han är bättre än Benzema på många saker och skulle kunna fungera riktigt bra med Vini. Och om RM var rädda för engelsmän skulle dom väl inte ösa pengar på Bellingham.
Vad anser du Kane är bättre på?
Bellingham är inte typisk engelsman..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in