Arvid är ju riktigt sjuk. Vem gör så? Så uppenbart ett sätt att trycka till Ida. Och att hon blir lite för full ibland, snälla så länge man är glad och trevlig är det väl inget problem. Arvid har nog något riktigt mörkt i sig som gör att han inte kan acceptera minsta lilla flaw hos någon. Han har nog levt lite för länge med mormor tror jag. Han kommer aldrig, aldrig hitta någon som duger för honom för ingen är bra nog för perfekte Arvid.
Jag tycker inte det är konstigt att dricka lite rövin själv som Carro. Folk håller ju på med olika saker för att slappna av, alla osexiga i vissa människors ögon. Fredrik och Stina dricker ju alkohol i varje scen men av någon anledning tycker ingen att det är sunkigt, troligtvis för att de tillhör den "fräscha kategorin" .
Kameramannen kan ju vara en kvinna, som Carro känner att hon är bekväm med och kan prata med, samt bada naken nära. Just saying.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Jag skulle bli galen på barnrumpan Agust.
Egoistiskt hänsynslös och skiter i om han förstör interiör.
En såndär jävel, som bara tänker på sig själv. Är med i Planka.nu och skiter i om han är en bekostnad för andra skattebetalare. Eller om han sabbar för privata idkare som hyr ut stugor.
Carro sa ju till på ett snällt sätt.
Jag hade aldrig fixat att låta sådär snäll. Här är det mer temperament som gäller.
"Tantra-Järna-paret"
Det var de själva som sa det.
Larvigt att Ida och Arvid skulle tävla om "att de var kärast".
Ida är ett yrväder, men där sjönk hon lite.
Jag hade velat se pedanten Fredrik slafsa med diskbaljorna. Fixade han verkligen den ohygienen?
Jag förstår inte vad Alex suktar hos, med Lina?
Hon är ju inget att ha. Vad är det som du tycker är intressant hos henne, Alex?
Jag tror att det där med hur man förhåller sig till regler och normer är en dealbreaker för många. Mest olyckligt att två så olika blivit ihopparade. Sånna olikheter kommer aldrig gå att överbrygga. Tycker inte August gör fel egentligen, han tänjer lite på gränser vilket typ 50% av alla människor gör. Bara dålig match. Han sitter ju i en tuff sitts där det är uppenbart att Carro inte vill eller ens attraheras av honom. Då kan han ju lika gärna köra på sin stil.
Håller med om Arvid och Ida! Fattar inte folk som är sådär överdrivet tävlingtävlig. Tävla om att man är det bästa paret, hur gör man ens det!? De vet att de är snyggast och det blir så osmakligt när de vill trycka det i ansiktet på alla andra.
Instämmer med Fredrik med, jäklar va han verkar ha problem med sitt pedanteri.
Tror mest Alex går det high way och vill ge det här 100% men man ser att han tappar intresse mer och mer.