2023-05-29, 18:20
Medlem
bridgeblandnings avatar
Kul att Arvid, likt många i den här tråden, kallar Alex för Axel. Snacka om narcisst som inte ens bemödar sig att lära sig de andra deltagarnas namn.
Citera
2023-05-29, 18:22
Medlem
dialektikers avatar
Jag skulle bli galen på barnrumpan Agust.
Egoistiskt hänsynslös och skiter i om han förstör interiör.
En såndär jävel, som bara tänker på sig själv. Är med i Planka.nu och skiter i om han är en bekostnad för andra skattebetalare. Eller om han sabbar för privata idkare som hyr ut stugor.
Carro sa ju till på ett snällt sätt.
Jag hade aldrig fixat att låta sådär snäll. Här är det mer temperament som gäller.

"Tantra-Järna-paret"
Det var de själva som sa det.

Larvigt att Ida och Arvid skulle tävla om "att de var kärast".
Ida är ett yrväder, men där sjönk hon lite.

Jag hade velat se pedanten Fredrik slafsa med diskbaljorna. Fixade han verkligen den ohygienen?

Jag förstår inte vad Alex suktar hos, med Lina?
Hon är ju inget att ha. Vad är det som du tycker är intressant hos henne, Alex?
Citera
2023-05-29, 18:22
Medlem
TaxenSixtens avatar
Alla kämpade för att inte garva ihjäl sig åt Augusts förslag.
Citera
2023-05-29, 18:23
Medlem
SnutteFia03s avatar

Såg ni Alex blick när
Citera
2023-05-29, 18:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Kul att Arvid, likt många i den här tråden, kallar Alex för Axel. Snacka om narcisst som inte ens bemödar sig att lära sig de andra deltagarnas namn.

Nu gjorde jag också det. Blev nog förvirrad av att Arvid gjort det?
Har inte sagt Axel förr, tror jag?
Citera
2023-05-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Bara spoilers här: (Första roliga avsnittet trots uppenbara varningssignaler även här)
Citera
2023-05-29, 18:48
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag kanske ids läsa ikapp senare. Men jag vill säga att Agust får hela min gunst och sympati efter parhelgen.
Citera
2023-05-29, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Jag håller med om att detta var cringe, varför hade Arvid ett behov av att lägga ut texten om sina ex? Att dom är såååå bra vänner fortfarande och sover med varandra och att det inte finns NÅN laddning? Hmm…jag tänker att han antingen försöker positionera sig som overdog över Ida, visa att han är erfaren och eftertraktad och att han vill ha Ida mindre än vad hon vill ha honom, i alla fall har många möjligheter öppna. Eller så är han bara väldigt, väldigt naiv. Dom flesta fruar säger no-no till att sova med ex Arvid!
Finns också möjligheten att han har tröttnat på henne och vill provocera för att få henne att reagera negativt så han kan säga att de inte passar ihop. Det känns som att han letar efter en utgång. Ida försöker vara glad och positiv oavsett vad som händer men nog känner hon av detta. Han kommer använda Idas festande på parhelgen som en utgång. Han ”känner avsmak” och att ”attraktionen försvann”. Det blir stackars Idas fel att det tog slut.
Citera
2023-05-29, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag kanske ids läsa ikapp senare. Men jag vill säga att Agust får hela min gunst och sympati efter parhelgen.
Håller med. Carro är så negativ och överspänd. Flera par satte upp saker i stugorna. Varför gick hon inte runt och skrek på Arvid o Ida eller Fredrik o Stina?
Citera
2023-05-29, 18:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Och nu får faktiskt jag backa in här och protestera tillbaka...

Njä, jag är övertygad om att Arvid & Ida är solida och på ett sätt som funkar för båda. Där finns inga synpunkter från övriga att komma med eller som efterfrågas. Är det bara jag som ser är att det är en fullträff och att de redan är klara? De dialogiserar vidare för produktionens skull.
Citera
2023-05-29, 18:59
Medlem
Alexander borde ha smugit med sig böckerna som han slängde till inredningen av stugan.
Citera
2023-05-29, 19:06
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Håller med. Carro är så negativ och överspänd. Flera par satte upp saker i stugorna. Varför gick hon inte runt och skrek på Arvid o Ida eller Fredrik o Stina?

Ja ingen klagar på dem? Hur fick de upp tavlor mm på väggarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in