2023-05-29, 19:22
Medlem
thebyebyemans avatar
Arvid är en jävla konung exakt så man gör! Bästa deltagaren i årets avsnitt!
Citera
2023-05-29, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Spännande! Berätta mer? Jag tycker att det är jätteintressant att höra analyser från folk som inte är godtrogna romantiker (som jag själv). Hur kommer det sig att du såg igenom Arvid så snabbt? Och på vilket sätt kan du se att Agust ser igenom Arvid?

Nu hoppar jag in istället, men för min egen del så handlar det om att jag har levt i såna relationer. Jag har en förmåga att dra till mig (och dras) till såna män. Jag har fått jobba mycket med mitt medberoende. Det börjar alltid med att dom är supertrevliga. Sen kommer små vänliga påpekanden. Sen eskalerar det. Han verkar också dra färdiga komplimanger ur kartoteket exakt vid rätt tidpunkt när han skakat om henne lite innan med nån pik. Eller en kritisk blick. I en relation med psykisk misshandel behöver det inte alltid yttras elakheter i ord, det kan även vara blickar och kroppsspråk. Man får hela tiden små påhopp om allt man gör fel. Tillslut tappar man tron på sig själv och börjar se på sig själv med förövarens kritiska ögon.

Jag gillar hur hon snabbt kontrade med att hon skulle kunna umgås jämt och spände ögonen i honom när han började svamla om mer tid ifrån varann.
Citera
2023-05-29, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shvetsiya
Nu hoppar jag in istället, men för min egen del så handlar det om att jag har levt i såna relationer. Jag har en förmåga att dra till mig (och dras) till såna män. Jag har fått jobba mycket med mitt medberoende. Det börjar alltid med att dom är supertrevliga. Sen kommer små vänliga påpekanden. Sen eskalerar det. Han verkar också dra färdiga komplimanger ur kartoteket exakt vid rätt tidpunkt när han skakat om henne lite innan med nån pik. Eller en kritisk blick. I en relation med psykisk misshandel behöver det inte alltid yttras elakheter i ord, det kan även vara blickar och kroppsspråk. Man får hela tiden små påhopp om allt man gör fel. Tillslut tappar man tron på sig själv och börjar se på sig själv med förövarens kritiska ögon.

Jag gillar hur hon snabbt kontrade med att hon skulle kunna umgås jämt och spände ögonen i honom när han började svamla om mer tid ifrån varann.
Där fick hon inte mycket tillbaka. Ett par ”Mm” och ett handhjärta. Jag tycker det var talande att han inte i ord bekräftade henne utan med en gest. Han fick inte orden över läpparna, det tog emot.

Oerhört märkligt att han väljer att lämna Ida för att träffa två gamla ex. Oavsett om han är vän med dem så är det en konstig prioritering.
Citera
2023-05-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Arvid är en jävla konung exakt så man gör! Bästa deltagaren i årets avsnitt!

Och ytterligare ett bevis på att vara konstant snäll mot en tjej är bland det dummaste man kan göra om man vill ha en framtid med henne.
Citera
2023-05-29, 20:06
Medlem
Är det någon som kan identifiera det mousserande vin som de drack på båten? Etikett i guld både bak och fram med guldfolie.

Senare när de satt och åt middag så var det en flaska Bollo Sangiovese på bordet, och en till flaska vin som jag inte heller kunde identifiera. Det såg ut att vara italienskt att döma av skattetiketten, med en röd etikett.
Citera
2023-05-29, 20:08
Medlem
Ap-ungens avatar
Arvid är totalt mongo!
Ida måste lägga benen på ryggen illa kvickt!
Citera
2023-05-29, 20:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Här haglar det av forumregelföljande spoilers ser jag

Arvid cyklade med flit förbi Lina där hon satt och väntade eftersom han hade förväntat sig att hon skulle se annorlunda ut efter denna paus

Flashbacks neurotiska kvinner kommer rasa mot Arvid när han jämför sina ex mot Ida på detta sättet, årtusendets shit-test från psykopaten du vågar inte visa svartsjuka inför en stånds-general eller vad hans grad hette? och det vågade hon inte heller, men hennes blick sade något annat och även det noterade ju Sten Frisk också

Vilket övergrepp!! från August, han greppade runt Carros spinkiga armar, vare nånstans brukar du raka dig med den där rakhyveln Carro? frågan som aldrig ställdes!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-29 kl. 20:18.
Citera
2023-05-29, 20:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Arvid vilket JÄVLA svin
Utveckla
Citera
2023-05-29, 20:20
Medlem
Man gör ingen åverkan på något alls som man inte äger. Inga spikhål i list och vägg! Punkt!

Respektlöst att spika i väggar.
Senast redigerad av bohonos 2023-05-29 kl. 20:24.
Citera
2023-05-29, 20:22
Medlem
dialektikers avatar
Jag kan inte för mitt liv förstå vad det är som Ida tycker är sexigt med Arvid.
Prickig, rödlätt, ful "begynnande-flint-frisyr", och så har han så jävla stort ego.
Ovanpå det så börjar han dra in vad mormor skulle tycka, om färgen på hennes klänning Jag kräks av såna killar.

Hon tycker det är sexigt med uniform.
Jag skulle skämmas av att cykla med honom när han har sin klämkäcka uniform på sig.

Hjälp, han är så motbjudande.
Snälla Ida, du kan hitta så mycket bättre.
Du är ett kap.
Arvid är den värsta tönten i mannaminne, och han har en incestös relation med sin mormor.
Citera
2023-05-29, 20:23
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Och ytterligare ett bevis på att vara konstant snäll mot en tjej är bland det dummaste man kan göra om man vill ha en framtid med henne.

Ja, alltid när man visar att man bryr sig för mycket är det kört, VARENDA gång! Är väldigt ung fortfarande men förstår inte riktigt resonemanget i hur tjejer tycker man ska vara snäll/omtänksam men sen när man är det går det bara åt helvete, funkar alltid mycket bättre när man inte bryr sig ett skit och behandlar dom dåligt. 😂
Senast redigerad av thebyebyeman 2023-05-29 kl. 20:33.
Citera
2023-05-29, 20:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag skulle bli galen på barnrumpan Agust.
Egoistiskt hänsynslös och skiter i om han förstör interiör.
En såndär jävel, som bara tänker på sig själv. Är med i Planka.nu och skiter i om han är en bekostnad för andra skattebetalare. Eller om han sabbar för privata idkare som hyr ut stugor.
Carro sa ju till på ett snällt sätt.
Jag hade aldrig fixat att låta sådär snäll. Här är det mer temperament som gäller.

"Tantra-Järna-paret"
Det var de själva som sa det.

Larvigt att Ida och Arvid skulle tävla om "att de var kärast".
Ida är ett yrväder, men där sjönk hon lite.

Jag hade velat se pedanten Fredrik slafsa med diskbaljorna. Fixade han verkligen den ohygienen?

Jag förstår inte vad Alex suktar hos, med Lina?
Hon är ju inget att ha. Vad är det som du tycker är intressant hos henne, Alex?
Agust får inte spika och sätter sig på en sten vid en skog i en sjö

Självklart det tillåtet att spika i en hyres-stuga, det är Hostell standard, inte Hotell!
Go Agust your the hero not the zero

Greger jag känner dig för väl, du blev kåt när Mascaran rann på Carro! och kjolen fläktade i vinden , men det blev fan inte jag, nu är båda inne i den ledsna konflikträdda fasen samtidigt! där känsligast vinner!

Det gäller att få sådana tjejer som Carro ledsna när dom befinner sig på en publik strand full med folk för att få dem att solbada topless i desperationen att få känna sig fri igen!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-29 kl. 21:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in