2023-05-18, 09:16
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkbenken
Mytomanen Håkan Bergmark är med Gjutarenäfves inslag om Estonia.
https://www.youtube.com/watch?v=nPCnho0p14E

Håkan skryter om sina bravader, hur känd han är, att han är motarbetad av myndigheter hela tiden, fått brev av tidigare försvarsminister, blivit intervjuad av tyska Der Spiegel, helt otroligt att Gjutarenäfve sväljer allt skitprat med hull och hår. Har fått info om att Kronofogden har hälsat på hos Håkan Bergmark med föreläggande, påskrivet o allt, vad som händer nu är bara invänta o beskåda. Även Håkans bil (UEW277) är avställd, påtvingad eller enligt praxis / https://biluppgifter.se/brukare/person/AOLRNYwJrJ/Br5aD1WbrE

Undrar varför han ligger så lågt med detta. Sist slog han ju på stora trumman och blågula korset och fick tillräcklig hjälp för att få tillbaka båten åtminstone.
Citera
2023-05-18, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Undrar varför han ligger så lågt med detta. Sist slog han ju på stora trumman och blågula korset och fick tillräcklig hjälp för att få tillbaka båten åtminstone.

Föreläggandet som fogden nu sökte för påskrift var den skuld på 87 tusen som legat o trummat ett bra tag då Håkan försökt hålla sig undan, totala beloppet blir väl över 300 tusen som finns i skulder hos fogden, nu blir allt fastställt att skulderna ska drivas in, de tar väl allt denna gång, frågan blir när, att han ligger lågt är väl att ingen vill ställa upp, Håkan som har sådant brett kontaktnät som han skryter så mycket om.
Citera
2023-05-21, 20:18
Medlem
tjenaretjenares avatar
Dagens längre digitala möte var lite spretig och det verkar som de börjat tröttna på witte då han pratade ner Putin han nämnde att Putin var död och ersatt av någon som är lik honom och pratar utan att be om ordet. Dormer med dålig uppkoppling.
Citera
2023-05-22, 14:33
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Dagens längre digitala möte var lite spretig och det verkar som de börjat tröttna på witte då han pratade ner Putin han nämnde att Putin var död och ersatt av någon som är lik honom och pratar utan att be om ordet. Dormer med dålig uppkoppling.

Någon i sällskapet som träffat dr Håkan Bergmark i egen hög person?
Fick en rapport om ett möte med MENSA som hade spårat ur, Bergmark hinkade öl och hade somnat på WC:n.
Citera
2023-05-23, 21:14
Medlem
Wow, ser nu att han flyttat till egen lägenhet i hägerstensåsen. Ca 3-4 min promenad från mig. 29 kvm hyresrätt. Någon som vet om det är förstahandskontrakt? Vet att socialtjänsten haft en del lägenheter i dom kåkarna förut, kanske någon form av stödboende...?
Hursomhelst, ska avlägga ett besök på Åsens krog (lokala alkishaket) om några dagar och håller tummarna för ett sammanträffande.

Från det ena till det andra, vet någon om hur Håkan är ansedd av mer rumsrena individer typ WIllgert på Swebbtv eller Riks? Känner på mig att dessa tycker Håkan börjat bli en belastning på Swebbtube och sänker statusen på hela alternativmedia. Låg och funderade i natt på varför inte Rönne gjort slut med Håkan för länge sedan, Rönne verkar ju trots att vara en försynt och sympatisk gullig liten farbror.
Citera
2023-05-23, 22:01
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Wow, ser nu att han flyttat till egen lägenhet i hägerstensåsen. Ca 3-4 min promenad från mig. 29 kvm hyresrätt. Någon som vet om det är förstahandskontrakt? Vet att socialtjänsten haft en del lägenheter i dom kåkarna förut, kanske någon form av stödboende...?
Hursomhelst, ska avlägga ett besök på Åsens krog (lokala alkishaket) om några dagar och håller tummarna för ett sammanträffande.

Han pratade före flytten om att han skrivit kontrakt på plats, vilket väl talar för andrahandskontrakt? Förstahand skrivs väl under hos värden och LSS skrivs väl under på socialkontoret? Men mina kunskaper på området är bristfälliga och Håkans uttalande om att "skriva under på plats" kan lika gärna betyda något helt annat. Han ljuger ju om högt och lågt nuförtiden.
Citera
2023-05-24, 07:50
Medlem
Citat:
Han pratade före flytten om att han skrivit kontrakt på plats, vilket väl talar för andrahandskontrakt? Förstahand skrivs väl under hos värden och LSS skrivs väl under på socialkontoret? Men mina kunskaper på området är bristfälliga och Håkans uttalande om att "skriva under på plats" kan lika gärna betyda något helt annat. Han ljuger ju om högt och lågt nuförtiden.

Jag är inte helt säker, men det verkar ju som om han är kvar och jobbar nere i Jönåker
Citera
2023-05-24, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Wow, ser nu att han flyttat till egen lägenhet i hägerstensåsen.
Är det lägenheten på Inteckningsvägen som blivit ledig nu när Dumpengäddan #225 har flutit upp i en sjö utanför Gävle?
(FB) Cristopher - senast sedd i Gävle 2023-05-07
Citera
2023-05-24, 09:46
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Jag är inte helt säker, men det verkar ju som om han är kvar och jobbar nere i Jönåker

Varför tror du det?
Citera
2023-05-24, 14:55
Medlem
Citat:
Varför tror du det?

Han sa i någon av de senaste "live-sändningarna", angående att någon ville ha skjuts till en demonstration i Stockholm, att de åker direkt från Jönåker men att det var fullt i bilen. Tänker också att det kan vara därför han inte vistas i kajutan utan fejkar bakgrunden.
Citera
2023-05-24, 15:39
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Han sa i någon av de senaste "live-sändningarna", angående att någon ville ha skjuts till en demonstration i Stockholm, att de åker direkt från Jönåker men att det var fullt i bilen. Tänker också att det kan vara därför han inte vistas i kajutan utan fejkar bakgrunden.

Aha, missade det. Kan ju finnas andra orsaker till varför han vistas där. Husbonden var ju aktiv knapptryckare, så inte omöjligt att han besöker dem. "Affärslunchen" med Bigander var ju i närheten av adressen han är skriven på, och det var inget bakgrundsbild iallafall.

Kan det vara så att han tror sig kunna förvirra Kronofogden genom att låtsas vara på flera platser?
Citera
2023-05-29, 19:52
Medlem
Legenden sover nästan på dagens gay ähh Lunchklubb.

Han var ju ut den 25e och berättade om sitt enorma slit att gräva fram nyheter som bara HB och Rönne får fram.
Iaf tolkningarna är dem ofta själva med😊

Sen låtsades han sova på båten en natt i extrem kyla?
Inga extriör bilder har fogden tagit skutan tro?

HB fick och lånade pengar och sa att alla skulder var lösta!
Vilken dem uppenbarligen inte var är nog skälet att han inte kan slå på stora trumman och tigga.
Han söp o knarkade så klart upp det som blev över när fartyget var löst.😉

Får väl be sin kompis Putler om stålar landsförädaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in