Citat:
Ursprungligen postat av
KnolaDinMama
Hur kan man uttrycka sig så här i en sån paradox, hitta på egen "fakta" och säga emot sin egen "fakta" och argumentera mot sig själv samt visa att motståndaren i argumentationen har rätt, allt det i så lite text?
"Vi förökar oss hela tiden men vi sätter inga barn till världen".. ooookeeeejjj smartis
Invandrare är i majoritet, punkt slut. För den som inte tror på det, öppna ögonen och gå runt på stan och titta. Det är allt du behöver göra.
Etniska svenskar är en majoritet i Sverige i nuläget. Iallafall om man utgår från att de två föräldrarna, till dessa 6 miljoner svenskar, i sin tur har två föräldrar födda i Sverige. Säkert nån halvmiljon som inte har det men resten, cirka 5,5 miljoner borde vara etniska helsvenskar. Jag kan såklart ha fel men det verkar högst troligt.
Källa:
https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/befolkning/befolkningens-sammansattning/befolkningsstatistik/pong/tabell-och-diagram/utrikes-fodda--medborgarskap-och-utlandsksvensk-bakgrund/sveriges-befolkning-efter-fodelseland-region-medborgarskap-och-bakgrund-31-december-2022/
De andra etniciteterna lär inte, var och en, uppnå ens 1 miljon. Således borde etniska svenskar som grupp vara en majoritet i Sverige i skrivande stund.
Vet du ens vad paradox betyder?
Jag skrev att vi förökar oss hela tiden, men att alla kanske inte vill sätta ett barn till världen (dvs några har valt bort det pga oroligheterna i nuläget). De kanske skaffar barn om några år dock...
I min närhet (familj, släkt, vänner, arbetskompisar, grannar) föds det etniskt svenska barn hela tiden.
Går jag ut och tittar i närområdet är det främst etniska svenskar, typ 65%.
Är jag i skogen är det i princip 100% etniska svenskar (det händer att jag ser någon/ett par enstaka invandrare där ibland).
Är jag i köpcentret däremot är det kanske 35% etniska svenskar och resten invandrare.
Inom en snar framtid lär vi vara i minoritet med tanke på att andra etniciteter föds i/invandrar till Sverige på löpande band.
Det absolut -utan motsvarighet- största problemet är fortfarande dessa jävla MENA-sär som äcklar sig 24/7 och förstör livet för exakt alla! De kan verkligen inte sluta vara värdelösa jävla råttor som begår vidrigheter och brott, de kommer således behöva utvisas/låsas in/avlivas inom en snar framtid om Sverige ens ska kunna fungera framgent.