Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Problemet är att vi inte vill att ryssen skall få mer pengar till krigskassan och deras aggressiva politik, MER isolering och MER tryck på skiten.. och mer slakt av dem i Ukraina så blir det bra.

På bekostnad av vad?
Eller du kanske är 15år och nyss sett Rambo för att mamma var snäll?
Du förstår väl att även Ukrainare och andra frivilliga dör?
Det är inte som i Rambo där bara ”fienden” dör
Citera
2023-05-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skiljedomaren
Brydde mig inte förrän jag läste ditt hjärndöda inlägg. Så ja, nu ska jag göra som Zelensky uppmanat sina allierade (bla Sverige och svenskarna). Ska upplysa mina barn om det också.

Zelensky och det ukrainska folket tackar för ditt stöd!

Du är ett bräkande får. Blir en extra marabou till barnen och ett extra glas Oboy.
Citera
2023-05-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloMrFU
Trevligt när du önskar sånt på mig,,önskar och hoppas detsamma till dig,din familj och anhöriga,du verkar gilla det.
Hoppas Ukraina faller snart och ditt runkobjekt Zelensky försvinner,,du som bär sådant hat kan väl göra lite nytta och oss alla en tjänst genom att åka ner till Ukraina istället!
Du verkar vara tillräckligt dum i huvudet för det menar jag.
Och ja,jag ska fan köpa en Marabou kaka och tänka på dig och Ziggenar Zelensky när jag äter den

Sådana som du kommer tids nog bli både registrerade och noga följda av säkerhetspolisen i väst. Och sedan när det är nog bli utslänga som kollaboratörer och förrädare ni är. Och allt för lite marabou eller hur?

Vi pratar om ett 60+ år gammalt hot mot oss, och nej, jag är inte ung, utan vet hur det var med CCCP och ryssjäveln, men du verkar bara helt jävla naiv, och på det dum i huvudet.

Och det är inte samhällets fel, det är dina föräldrars.
Senast redigerad av Dcman 2023-05-27 kl. 19:43.
Citera
2023-05-27, 19:43
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Varför just Marabou? Varför inte Gevalia och Estrella? Vad är det som tillverkas i Ryssland som når den svenska marknaden? Tycker det är lite vagt framställt.

Mondelez expanderar sin verksamhet hos moskoviterna, likt till exempel Heineken. Klart att de putintrogna är oroliga før att inte få søtsaker från civilisationen.
Citera
2023-05-27, 19:46
Medlem
Citat:
Sådana som du kommer tids nog bli både registrerade och noga följda av säkerhetspolisen i väst. Och sedan när det är nog bli utslänga som kollaboratörer och förrädare ni är. Och allt för lite marabou eller hur?

Hahaha vilken nolla,,så du tror att jag gillar eller backar Ryssen?
DU,,RYSSEN,,UKRAINA tillsammans med alla andra krigshetsare kan dra åt HELVETE!!!!
Hoppas ni blir sprängda i bitar precis som soldaterna blir på slagfältet som ni backar med ert godhetsknarkande,,ska köpa en kartong Marabou och ringa till SÄPO och erkänna min handling,,!
Din mamma skulle nog inte låtit dig titta Rambo
Citera
2023-05-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
253 inlägg sedan 2015 och då tyckte choklad var en viktig fråga? Det gäller att prioritera...

Ukraina är ett vidrigt rasistland som hatar hbtq och negrer även Ryssland.
Citera
2023-05-27, 19:50
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Ukraina är ett vidrigt rasistland som hatar hbtq och negrer även Ryssland.

Nu blev det lite syftningsfel där tror jag.
Är choklad en stor grej för Putin eller vad?
Inte mycket kul kvar i hyllorna snart?
Citera
2023-05-27, 19:53
Medlem
PerniWhas avatar
Är inte överfötjust i marabous chocklad sedan tidigare så bojkottar bara för att.
Citera
2023-05-27, 19:54
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
https://www.qx.se/samhalle/varlden/179265/razzia-mot-gayklubb-i-ukraina-polisen-hotar-med-5-ars-fangelse/

Vilket härligt land
Bordeller är inte lagligt i Sverige heller.

I övrigt är tråden depirimerande. Det är djävligt lätt att förfasa sig över Hitler idag.
Men förmodligen skulle de som skiter i ukrainare idag skitit i polacker, engelsmän, fransmän, finnar, norrmän och danskar då.
Senast redigerad av Gertrud1 2023-05-27 kl. 19:58.
Citera
2023-05-27, 19:58
Medlem
Citat:
Som hemma i Ryssland! https://www.qx.se/samhalle/11282/gayklubb-utsatt-for-razzia/

Exakt samma vidriga länder jag tycker Putin är vidrig, tycker även zelensky är vidrig åker på turné runt om i världen och bestämmer över oss som små trasdockor. Äckligt allt usch
Senast redigerad av toalettdykare 2023-05-27 kl. 20:00.
Citera
2023-05-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ooo.. ytterligare en liten Serb eller Arab som inte kan anpassa sig här i väst, ungefär lika mycket värd som de där ryssarna som förblödde i filmen jag såg precis..

Hahaha som sagt,vilken idiot!
Marabou here I come.
Jag tänker enbart på oss svenskar och inte som ett slödder som du som vill kasta bort allt vårt för ett skitland och ett krig som vi inte har ett skit med att göra!
Låt Ryssen ta Ukraina,,ett korrupt odemokratiskt skitland och fd del av Sovjet!
Är du Ukrainare? Troligtvis inte,så varför bryr du dig?
För att de skyddar vår demokrati?Frihet?
De har ju för fan inte ens det själva,,jubelidiot!
Citera
2023-05-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Och vad har det med Marabou att göra? Är det lättare för dig att vara gay i Ryssland?

Nej det är det inte, men Ukraina och Ryssland är som Norge och Sverige likvärt. Vi har inget att göra med dessa äckliga människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in