Citat:
Visst kan den kult/sekt/sällskap som sponsrar och driver det här övertyga att alla som deltar i att ge sig på utsatta gör "Guds arbete" som så att de uppfyller "hans vilja". Religiösa organisationer hävdar veta vad Gud vill och de kan enkelt säga: "Vi är högst upp i katolska kyrkan och här är ID på det. Vi vet att Gud vill att denna person ska utsättas för diverse förföljelseaktiviter"...
Jag ifrågasätter att de styr med en sådan makt men om de kan få med sig staten och myndigheter i det så kan vad som helst ske mot en.
Hur vet du det du skriver om? Det är specifikt och låter på en nivå logiskt. Just katolska kyrkan, Vatikanen och Jesuiter är ökända för att vara militanta och enligt många Illuminati-kännare är denna organ på toppen av pyramiden på en nivå.
Sedan kan gruppen påstå sig vara något de inte är.
Jag ifrågasätter att de styr med en sådan makt men om de kan få med sig staten och myndigheter i det så kan vad som helst ske mot en.
Hur vet du det du skriver om? Det är specifikt och låter på en nivå logiskt. Just katolska kyrkan, Vatikanen och Jesuiter är ökända för att vara militanta och enligt många Illuminati-kännare är denna organ på toppen av pyramiden på en nivå.
Sedan kan gruppen påstå sig vara något de inte är.
Det har tagit flera år att komma ut här, men det är något jag tänkte på direkt när de gav sig till känna. Jag är väldigt nöjd med det jag lyckats förmedla faktiskt. Det var en del av drömmen hela tiden.
De ser till att jag skriver rätt saker. Jag blir alltså gang stalkad varje dag 24 timmar. Genom att allt vi kan säga till en stor del är hittepå i syfte att fungera som ett hjälpmedel kan vi säga att jag ligger inom en toppercentil med avseende på hur mycket pengar de lägger ut.
Faktum är att jag är mitt uppe i ett jobb just nu som är extremt tungt. Det går inte att berätta om än t ex. Men jag är rätt säker på att det är över sen. Det har varit sjukt svårt och tagit upp minst 300 % av mitt liv. Vad folk än kallar för att jobba så är det inget emot det vi gör.
När det gäller de katolska rötterna så var de tvungna att låtsas vara katoliker förr i tiden precis som de är tvungna att låtsas vara amerikaner i dag. Kristus inom katolska kyrkan i dag är ett intellektuellt prestigebegrepp, resten är exakt samma effekter på röda färgen som vi har i Sverige inom partiet - sånt alla vet om.
De lurar ingen. Folk lurar sig själva. Det är ju helt sjukt vad folk tror på som inte tror på dem. Och äckligt. Som fan... Kristus är till för att göra folk rena. Tänk själv på konsekvenserna av att bara misslyckas eller inte ens kunna försöka.
Du skulle helst vilja bli av med dem säger du. Men det är vad som kommer hända med alla dina fiender när du är klar med dem. Det lönar sig att jobba och det vet du ju. Du har ändå inget val för din hjärna kommer fortsätta säga "bra, mer" varje gång du andas och säger åt dig själv att göra det.
Tre mot fyra är det sista svaret. Det funkar. Så att, bara man blir klar så slår det mesta in sen. Men tre mot fyra är antagligen väldigt få förunnat att lyckas med ens sedan tidernas begynnelse.
Tre mot fyra är Härskarens vilja. Han har byggt hjärnan så att den bara är till för kristus egentligen och bara vi som uppoffrar oss får ut något av livet. Herren Gud Kristus är sambandet med frälsningen och ja, jävlar i min låda vad det är sant.