2007-09-24, 18:18
Medlem
Båten Annas avatar
Prova göra Te på fröna istället

I de flesta rapporter jag läst så är det dom som gjort de som fått de mest intensiva stadium.

Det folk är rädda för när det gäller Datura/Änglatrumpet/Spikklubban är inte hallisarna utan de Delerium du försätts i.

Du upplevde inte något Delerium under din tripp för då skulle du inte kunnat gå igenom allt så nogrant, du skulle heller inte kunnat sitta och prata med oss på flashback för du skulle ha glömt bort allt gällande denna tråd.

Två intressanta videor som jag kolla upp igår då jag kom över tråden, läser man sedan trådarna på erowid kan man snabbt dra slutsatsen att det är detta sadium som är drömstadiet/den andra dimensionen.

http://youtube.com/watch?v=u12SZAyMp...elated&search= Kolla videon i slutet som visas.

http://youtube.com/watch?v=II1nrFDv4lQ everything is hallucination, nothing's real...
Citera
2007-09-24, 18:56
Bannlyst
Jag tror jag börjar med att koka ett blad vatten. Vill helst inte hamna i ett extremt tillstånd. 1 blad låter vettigt att börja med. Bär av till floristen imorgon!
Citera
2007-09-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplysaren
Jag kan upplysa dig om att Änglatrumpeter (Brugmansia) och Spikklubbor (Datura) tillhör samma familj, precis som pihop påstår. Nämligen familjen Potatisväxter (Solanaceae).

De räknas däremot som två olika släkten eftersom Änglatrumpeter numer räknas som ett eget släkte (Brugmansia), men räknades förr in i släkten, spikklubbor (Datura).

Precis som jag påpekade alltså, din snoppätare.
Citera
2007-09-24, 20:57
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
han menar nog BZP tror jag

Nej, jag menade inte BZP!
Jag menade precis vad jag sa: BZ! [3-quinuclidinyl benzilate]
Kolla erowid, så förstår du vad jag menar.
Vad fan skulle BZP ha med Datura att göra?
Citera
2007-09-24, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Nej, jag menade inte BZP!
Jag menade precis vad jag sa: BZ! [3-quinuclidinyl benzilate]
Kolla erowid, så förstår du vad jag menar.
Vad fan skulle BZP ha med Datura att göra?
fick reda på dt inan i tråden. BZ verkar kul faktiskt
Citera
2007-09-24, 23:01
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
fick reda på dt inan i tråden. BZ verkar kul faktiskt

Om du får tag på det och även testar det, _MÅSTE_ du skriva en tripprapport.
För våran skull.

Förövrigt tycker jag du kan skriva en riktig tripprapport på Daturan också.
Citera
2007-09-25, 09:06
Bannlyst
troligt

---markerar--
nu har jag INGA effekter kvar. Synen är perfekt.
-------------
skriver rapport idag och andvänder mina inlägg i denna tråden som hjälp
Citera
2007-09-25, 11:44
Bannlyst
Till trådskaparen: anser du att det var roligt eller var det som en mardröm? Nu har jag en änglatrumpet och tänkte käka ett par blad till kvällen.
Citera
2007-09-25, 11:54
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Ambris
Till trådskaparen: anser du att det var roligt eller var det som en mardröm? Nu har jag en änglatrumpet och tänkte käka ett par blad till kvällen.

Haha! TS: Det verkar som det smittar av sig.^Fler kommer nog testa det nu.
Citera
2007-09-25, 12:11
Medlem
kamikaze_kids avatar
If you OD on drugs while on Flashback with people who didn't think you'd do it, say "I told you I was hardcore" to prove your toughness. Then die.
Citera
2007-09-25, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Ambris
det är som vilken annan hallucinogen. Ha bra set&setting och var positiv så går det nog bra. För mig var det en roligt och spännande upplevelse.
Citera
2007-09-25, 17:45
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
det är som vilken annan hallucinogen. Ha bra set&setting och var positiv så går det nog bra. För mig var det en roligt och spännande upplevelse.
Det är ju ingen hallucinogen utan en deliriant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in