2023-05-26, 18:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oels
Jag tycker du kan ta en fråga nu Free12. Någon annan kan väl stämma in och ge lite tyngd bakom det?
Bara för att mina är enkla och om singla kommer in så går min snabbt?
Citera
2023-05-26, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Bara för att mina är enkla och om singla kommer in så går min snabbt?
Det vet jag inget om. Men DeValera och comabakken brukar ställa frågor och du är här så varför inte?
Citera
2023-05-26, 18:54
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Men varför? Om singla skulle komma in efter ett dygn så är det bara att ta över.

Kör nu!

Ja ja... jag kör!

singla; trotsar du oddset (kom ihåg att det förra var på en ny fråga, att han öht loggar in ligger på 103,21) så går du enligt trådnorm bara in och bryter! Frågan är ju din!

För alla vars närvaro här bättre/lägre odds så...

1) ...söker vi en tätort mitt i landet - ett land med lång havskust och stolta maritima traditioner.

2) Stor bilfabrik som sedan den drog igång för över 50 år sedan tillverkat en rad olika modeller - nationen ifråga har ingen "egen bilmodell". Fabriken tillhör f ö en nybildad jättekoncern.

3) Bernard: aldrig varit här, i landet tre gånger. Trist, dieseldoft och en svenskas Mojito-hak det man minns. Inte ens maten har träffat rätt! Förutom en perfekt tillagad kalv med en mycket god sås baserad på vin från ö tillhörande landet.
Citera
2023-05-26, 18:57
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Jag tycker du kan ta en fråga nu Free12. Någon annan kan väl stämma in och ge lite tyngd bakom det?

Säger som han brittiske tok-kocken; Done!

Ny fråga alltså.
Citera
2023-05-26, 18:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det vet jag inget om. Men DeValera och comabakken brukar ställa frågor och du är här så varför inte?
Fine

1)Det är en av landets största städer och har en befolkning på över 1,5 miljoner människor.
2)Det finns över 2 500 broar i staden, vilket gör den till en av de mest brotäta städerna i världen.
3)Staden har ett rikt kulturellt utbud med museer, konstgallerier och utställningar.
Citera
2023-05-26, 18:59
Bannlyst
Lol det här gick ju bra.
Citera
2023-05-26, 19:00
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:

Men kolla för i helvete på svarskvaliteten!!! "Santiago"!!!!! Bara för han fått höra att det var Chile! Vääääääääääldigt alpin stad, Santiago!

Free12; Retas bara!!! No harm meant!
Citera
2023-05-26, 19:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheComebackKid
Men kolla för i helvete på svarskvaliteten!!! "Santiago"!!!!! Bara för han fått höra att det var Chile! Vääääääääääldigt alpin stad, Santiago!

Free12; Retas bara!!! No harm meant!
Vad fan säger du ?
Citera
2023-05-26, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheComebackKid
Ja ja... jag kör!

singla; trotsar du oddset (kom ihåg att det förra var på en ny fråga, att han öht loggar in ligger på 103,21) så går du enligt trådnorm bara in och bryter! Frågan är ju din!

För alla vars närvaro här bättre/lägre odds så...

1) ...söker vi en tätort mitt i landet - ett land med lång havskust och stolta maritima traditioner.

2) Stor bilfabrik som sedan den drog igång för över 50 år sedan tillverkat en rad olika modeller - nationen ifråga har ingen "egen bilmodell". Fabriken tillhör f ö en nybildad jättekoncern.

3) Bernard: aldrig varit här, i landet tre gånger. Trist, dieseldoft och en svenskas Mojito-hak det man minns. Inte ens maten har träffat rätt! Förutom en perfekt tillagad kalv med en mycket god sås baserad på vin från ö tillhörande landet.
Coventry?
Citat:
Fine

1)Det är en av landets största städer och har en befolkning på över 1,5 miljoner människor.
2)Det finns över 2 500 broar i staden, vilket gör den till en av de mest brotäta städerna i världen.
3)Staden har ett rikt kulturellt utbud med museer, konstgallerier och utställningar.
Någonstans vid Adriatiska havet?
Citera
2023-05-26, 19:02
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Lol det här gick ju bra.

No probs! Tror du detta är första gången med parallella frågor i tråden????

Har vi två att jobba med! Bara att hålla tungan i rätt mun och quota!
Citera
2023-05-26, 19:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Coventry?

Någonstans vid Adriatiska havet?
Ska man svara på sånt?

Nej, det är en hamnstad som ligger vid en flod.
Citera
2023-05-26, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ska man svara på sånt?

Nej, det är en hamnstad som ligger vid en flod.
Jag tror inte du behöver säga något förrän rätt svar kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in