2023-05-26, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag hoppas att singla återkommer med en ny fråga. Men med tanke på hens postningshistorik kan nog detta dröja, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som det heter.....
Ser ut som du har ställt till det nu DeValera.
Citera
2023-05-26, 18:23
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singla
Kokomo, Indiana.

Wake up call singla!!!???
Citera
2023-05-26, 18:24
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag hoppas att singla återkommer med en ny fråga. Men med tanke på hens postningshistorik kan nog detta dröja, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som det heter.....

Vi ger väl honom (?) dygnet - allra högst!
Citera
2023-05-26, 18:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheComebackKid
Wake up call singla!!!???
Det känns ju inte som att han kommer komma tillbaka någon gång snart efter 5 inlägg på 17 år
Citera
2023-05-26, 18:27
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det känns ju inte som att han kommer komma tillbaka någon gång snart efter 5 inlägg på 17 år

Ha ha! Underbar posthistorik!!! Inget posthorande där inte... förhoppningsvis har han lite koll på de "förpliktelser" det innebär att svara rätt?
Citera
2023-05-26, 18:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ha ha! Underbar posthistorik!!! Inget posthorande där inte... förhoppningsvis har han lite koll på de "förpliktelser" det innebär att svara rätt?
Det är klockrent! Kommer med sitt 5:e inlägg 10 år efter det förra och svarar rätt direkt
Kan väl ge han en 5 år eller något sådant?
Citera
2023-05-26, 18:37
Bannlyst
Hen har inte sagt något om att det kommer att dröja innan frågan kommer. Vi vet ingenting. Det är mycket möjligt att singla håller på och förbereder alla tiders ledtrådar.

Jag föreslår att Free12 tar frågan tillfälligt. Sedan när singla kommer tillbaka så tar hen över frågandet.
Citera
2023-05-26, 18:39
Avstängd
TheComebackKids avatar
Citat:
Det är klockrent! Kommer med sitt 5:e inlägg 10 år efter det förra och svarar rätt direkt
Kan väl ge han en 5 år eller något sådant?

Några posts 2006, några till 2012 - mest tomt prat om någon slags TV-serie. Sen kommer han in elva år senare och nailar denna... imponerande!

Fan. Grämer mig att jag glömt "Kokomo" - inget fan men insåg ju att det var Beach Boys ("West Palm Beach" och "pojkarna på stranden" ju inte direkt elaka ledtrådar...).

Som sagt, han får dygnet tycker jag, även om oddset på ny fråga inom detta dygn just nu är 143,54...
Citera
2023-05-26, 18:42
Bannlyst
Citat:
Några posts 2006, några till 2012 - mest tomt prat om någon slags TV-serie. Sen kommer han in elva år senare och nailar denna... imponerande!

Fan. Grämer mig att jag glömt "Kokomo" - inget fan men insåg ju att det var Beach Boys ("West Palm Beach" och "pojkarna på stranden" ju inte direkt elaka ledtrådar...).

Som sagt, han får dygnet tycker jag, även om oddset på ny fråga inom detta dygn just nu är 143,54...
Men varför? Om singla skulle komma in efter ett dygn så är det bara att ta över.

Kör nu!
Citera
2023-05-26, 18:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Det är legendstatus!

Det var ju inte dom enklaste ledtrådarna heller innan man såg svaret

Fan, det är ju fredag. Salonganpassade frågor som passar mig
Citera
2023-05-26, 18:48
Bannlyst
Citat:
Det är legendstatus!

Det var ju inte dom enklaste ledtrådarna heller innan man såg svaret

Fan, det är ju fredag. Salonganpassade frågor som passar mig
Jag tycker du kan ta en fråga nu Free12. Någon annan kan väl stämma in och ge lite tyngd bakom det?
Citera
2023-05-26, 18:49
Bannlyst
Ska man dröja mer än 10 timmar så får man väl säga det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in