Citat:
Ursprungligen postat av
TjackKnapris
Enligt uppgift var huvudet avskilt från kroppen
Föga förvånande. Åkte i en Camaro med avtaget targatak och upptäckte att överkanten på vindrutan tveklöst skulle fimpat skallen på mig vid ett tvärstopp. Bältet hade inte hjälpt. Är iofs 190 cm lång, men om jag varit 180 cm hade rutan delat skallen som en grapefrukt.
Såg en voltad Corvette cab i Florida, den hade hasat upp och ner säkert 50 meter på asfalten och blodspåren var lika breda som bilen.
Måste bli som en vitlöksklyfta mot ett rivjärn.