2023-05-25, 11:23
Medlem
BekraftadNegers avatar
Är det omförhandling av häktningen idag? Lär väl förlängas, förlängas och förlängas?
Citera
2023-05-25, 11:31
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Nu handlar det om fastigheter i ”tornet” dvs inget gamlingar köper. Samt de som köper vet värdet av skiten! Varför är du så efterbliven för?!

Samt ja!! Kommer en åldring in och är villig att sälja/byta in sin bil för 50% utav värdet är det en guld affär ingen brottslighet….

De mäklare jag anlitat genom åren skulle dock aldrig sälja något så billigt. Det slår tillbaka på dem själva att de framstår som oseriösa, får låga slutpriser och sen kan de ju råka ut för häktet som sandnegern i denna tråd.
Citera
2023-05-25, 11:52
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Är det omförhandling av häktningen idag? Lär väl förlängas, förlängas och förlängas?

Om det är som det står i Expressen artikeln så verkar domaren och åklagaren rädda för att de skulle förstöra bevis ifall de blir släppta. Det lär dröja tills efter sommaren skulle jag kunna tänka mig!
Citera
2023-05-25, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
Om det är som det står i Expressen artikeln så verkar domaren och åklagaren rädda för att de skulle förstöra bevis ifall de blir släppta. Det lär dröja tills efter sommaren skulle jag kunna tänka mig!

Jäklar hela sommaren är förstörd för Mr Fahroumand. 😁
Citera
2023-05-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier

Tror nog hans liv är förstört
Citera
2023-05-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Om inte han flyttar utomlands efter fängelsevistelsen. Det rör sig väl om tiotusentals miljoner SEK som är undangömda någonstans.
Citera
2023-05-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Det är nog rätt mycket mer än sommaren som är förstörd för honom.
□Hans mäklarlicens -check!
□Hans anseende -check!
□Hans ego -check!

Bara att fylla på med fler boxar allteftersom tiden går..
Citera
2023-05-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

hoppas! han har förstört mångas liv också skulle jag tro
Citera
2023-05-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
hoppas! han har förstört mångas liv också skulle jag tro

Varför tror du det för?
Citera
2023-05-25, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Varför tror du det för?

Jag skulle säga att mäklare under honom inte känns särskillt pålitliga då de förmodligen vetat om vad han hållit på med. Sen oasertt hur bra rykte får man om man jobbat för honom heller, verkar ju varit mycket fester o hitan ditan också vad som stått tidigare i tråden.
Citera
2023-05-25, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
De mäklare jag anlitat genom åren skulle dock aldrig sälja något så billigt. Det slår tillbaka på dem själva att de framstår som oseriösa, får låga slutpriser och sen kan de ju råka ut för häktet som sandnegern i denna tråd.

Jag upplever ändå inte att de haft överdrivet låga slutpriser alltför ofta? Har de det?

Även när de värderade min lägenhet ”lågt” trots att de nyss sålt grannars lägenhet bra mkt dyrare, så var det inom normalspannet för området så att säga. (Obs! Gick absolut inte vidare med dem pga extremt oseriöst intryck)

Det verkar som att de först säljer i lägsta spannet inom normen av en OK värdering, och sedan säljer ganska snart igen för det högsta/rekord inom spannet. Kan bli många miljoner bara på den skillnaden... på Stockholms marknad.
Då blir det heller inte så uppenbart utan ”ren tur” med ”rätt köpare” osv.
Citera
2023-05-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Jag skulle säga att mäklare under honom inte känns särskillt pålitliga då de förmodligen vetat om vad han hållit på med. Sen oasertt hur bra rykte får man om man jobbat för honom heller, verkar ju varit mycket fester o hitan ditan också vad som stått tidigare i tråden.

Så oseriösa mäklare som har festat med honom ”hitan datan” har fått sina liv förstörda menar du? 😆🤣 nu är det synd om de och då ska Adam straffas för han har förstört deras liv? (Läs många som du skrev)

Du får gärna bestämma dig innan du postar inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in