Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-25, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heddabritt
Och Oskars svansande inför tjejpakten fortsätter in i det sista😑

Som avhandlat tidigare i tråden var han den enda som röstade om sina motståndare, alla andra var ju redan ute. Han valde sanna för att hon är svagare än Amanda.
2023-05-25, 10:31
Medlem
Jag hoppas nu fan på att Pernilla tar hem skiten, vill att en hemsk människa vinner i år för säsongen har varit så otroligt tråkig och förutsigbar...
2023-05-25, 10:41
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Det är riktigt! Nu blir Pernilla och Sanna helt kastad under bussen, med all rätt, men framförallt Chris och Sophie är de som verkligen har bidragit till denna mobbing. De är inga bra människor.

2023-05-25, 10:49
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Tråkigt. Oskar har under de senaste dagarna vuxit lite i mina ögon, men nu

2023-05-25, 10:51
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
2023-05-25, 10:55
Medlem
Qwelias avatar
Dagens avsnitt

2023-05-25, 10:58
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Brukar det inte vara så att de inte sänder avsnittet förrän 20.00 på söndag?
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja. Brukar börja strax före typ 19:55 på Cmore och Tv4play.
Jag skrev fel tid, 20:55 brukar det vara när streamar.

Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Kl. 21. Fast är man nyfiken kan man bara spola fram till slutet av avsnittet.
Kl 21 är det på den linjära tv'n, tidigare när streamar.
2023-05-25, 11:03
Medlem
Lostworlds avatar
Nu skyller Pernilla på redigeringen så klart.
Det är vad denna typ av människor alltid gör.
Jag har sagt det tidigare; även fast program klipps och redigeras så kan man ändå få en rättvis uppfattning om en person; vad de säger, hur de beter sig, deras utstrålning, språkbruk osv.
Det är inte så att en person är helt annorlunda mot hur den framstår i programmet, så funkar det inte.

Pernilla:
Ja, tyvärr har ju TV4 klippt det så att det ser ut som att det är intriger och mobbing hela tiden, vilket det inte var. Men det blir väl bra tv av det och folk har någon att irritera sig på. Jag säger det igen, jag har aldrig mobbat någon eller ljugit för någon. Folk väljer att se det de vill se och gör en sanning av det..

Jag gillar Amanda jättemycket och hon är ett superstort hot, jag sa det till henne både då och efteråt, och jag tycker det nu också, att hon är en väldigt värdig Robinsonvinnare, men jag vill inte att hon ska vinna, det vill ju jag göra. Därför behöver vi få ut henne! Jag gissar att det finns över 200 timmars film på var och en som är kvar nu, så om det är klippt till fördel för Amanda och TV4? Självklart, det är jag som blir uthängd. Det finns så mycket roligare saker att visa som hände på öarna, men det ger nog inga tittarsiffror. Hela det här gänget som var med är fantastiska och det är jäkligt roligt att fortfarande ha kontakt med dem!

Även Amanda uttalar sig:
Jag ser det som härskarteknik, hon ser inte längre än hennes näsa räcker och stampar nu i klaveret. Där och då, jag va ledsen i det men stark. Visste att hon hade fel, men argumenterade inte för det. För jag vill minnas att man ska inte argumentera med endel människor, det gör ingen nytta..

https://www.hant.se/noje/tittarna-rasar-efter-pernilla-blocks-beteende-i-robinson/9670844
2023-05-25, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag skrev fel tid, 20:55 brukar det vara när streamar.

Kl 21 är det på den linjära tv'n, tidigare när streamar.
Står faktiskt Kl 02:00 på C More.
2023-05-25, 11:11
Medlem
2023-05-25, 11:13
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har Amanda bekräftat att hon har ADHD? Har Oskar bekräftat att han har Aspberger? Vad har bögen för diagnoser?

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ingen i finalen har någon känd diagnos och jag tvivlar på att du har kunnande att ställa diagnoser själv.
Amanda har sagt i flera program att hon har ADHD. Erik har också ADHD som han har sagt i flera program.

Har för mig att Oskar har sagt i något program att han har aspberger, jag är inte helt hundra, kan ev ha drömt detta.
2023-05-25, 11:24
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76

Ja, det finns två utfall som kittlar nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in