Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-24, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aposteln
Sanna vete fan vad jag tycker om, men Pernilla projicerar ju och försöker trycka ner folk, det är hennes mo.
Överlag är det ju så jävla mycket personligt hela tiden, tanterna kan ju inte släppa saker.
Elin och Oscar vill jag ha i final. De intrigerar minst, och bär sig själva på ett mycket mer sympatiskt sätt än tanterna P och S. Amanda hejar jag också lite på.
Ja, så får det bli - Jag vill ha Oscar, Elin och Amanda i final.

Ja vad ska man säga, Pernilla sitter i synkarna och säger att inget är personligt i Robinson allt är ett spel och relationers får man bygga sen, samtidigt som hon likt en snöflinga snöar in på Amandas ordval och att han inte är en tyst grå mus likt hennes idealbild av unga kvinnor är.

Hon ser ju som vi alla vet sig själv som vuxen med ”vuxenskills” vilket då de nästan trettioåriga kvinnorna som är med saknar enligt henne. De ska vara tysta och buga inför hennes visdom, anser hon.
2023-05-24, 20:06
Medlem
Fint av Elin att peppa och stå upp för Amanda. Gör ont i hjärtat av Pernilla och Sannas hackande på Amanda. Hon argumenterade bra men Pernilla för dum för att ta in.
2023-05-24, 20:07
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag har försökt komma på vems Oskars röst liknar? men nu kom jag på det, Oskar låter precis som Henrik Johnson som är ihop med Malin Baryard tänk på detta nästa gång ni hör dessa två....
Senast redigerad av DyslexiKungen 2023-05-24 kl. 20:18.
2023-05-24, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag har försökt komma på vems Oskars röst liknar? men nu kom jag på det, Oskar låter precis som Henrik Johansson som är ihop med Malin Baryard tänk på detta nästa gång ni hör dessa två....

Så vi har haft två programledare med i årets Robinson?! Lol
2023-05-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Att komma med instick i andras konversation är väl inte att bryta ett kvinnlig genuskontrakt?

Kritik mot Amanda i dagens avsnitt kändes verkligen konstig. Det var inte länge sedan alla ville bli av med Pernilla, nu är det bara Amanda och Oscar som man vill kasta ut. De borde inte lyda på tjejpakten nu när bara Sanna är kvar.
2023-05-24, 20:12
Medlem
Citat:
Att komma med instick i andras konversation är väl inte att bryta ett kvinnlig genuskontrakt?

Att komma med instick får aldrig ses som ett problem. Dessutom syftade Elin på helheten av tanternas attityd gentemot Amanda.
2023-05-24, 20:12
Medlem
Är det någon av deltagarkvinnorna som stängt ner sitt instagram konto, kan tänka mig att kommentarerna haglar nu in för vissa
2023-05-24, 20:13
Bannlyst
Citat:

I det där fallet så är det bara ett krig mellan narcissister om vem som ska ha mest uppmärksamhet.

Men det fenomenet finns i Sverige, det är bara att se hur man behandlar kvinnliga politiker, och det är andra kvinnor som står för den största skepsisen.
2023-05-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Fint av Elin att peppa och stå upp för Amanda. Gör ont i hjärtat av Pernilla och Sannas hackande på Amanda. Hon argumenterade bra men Pernilla för dum för att ta in.

Det varmar hjärtat när ngn går mot mobbarna, det har vi sett för lite i årets Robinson.
2023-05-24, 20:19
Medlem
Har dom inte trixar med snöret för henne som åkte ut ? Hon var väl först med att elda? Mysko , nån har blött ner snöret eller byttan tror jag
2023-05-24, 20:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Classic Greta - gnäller över att folk gnäller på henne, samtidigt som h*n i samma inlägg öser minst lika mycket dynga personerna som skriver tråden. Exakt det som är ditt problem - du ska konstant tillrättavisa folk, samtidigt som du gör EXAKT samma sak själv.

Eller som när du gnällde över nivån i tråden, samtidigt som ditt enda bidrag den dagen var inlägg som ENBART bestod utav emojis...

Se dig själv utifrån. För i helvete...

Problemet är INTE att du tycker att Sophie är reko.

Exakt - klockrent!
2023-05-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Har dom inte trixar med snöret för henne som åkte ut ? Hon var väl först med att elda? Mysko , nån har blött ner snöret eller byttan tror jag

Jag tyckte också att det verkade märkligt. Oskars snöre var knappt svett när Sophias var svart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in