Citat:
Ursprungligen postat av
The.Swede
Asså... vad exakt är det man ska anta att Amanda sagt om bimbotanten? "jag kanske har haft brööööööstcancer" bete dig kärring.
Det lär vi nog aldrig få veta från Syjuntans skvallerförening aka Tjejligan = de lättkränktas förening med Noll självinsikt om sina egna ord som de slänger ur sig hela tiden om bl a Amanda. De har trissat upp allt som Amanda har sagt utan går bara som katten runt het gröt med ord som: Ja Amanda har sagt många saker om andra till andra osv. ALDRIG exakt ordagrant vad Amanda har dabbat sig i och sagt eller till vem. Bara luddiga insinuationer sedan hakar de andra deltagarna på för att rädda sitt egna tillkortakommande av att tillhöra Syjuntans skvallerförening.
Nej det hade varit bra om Millan hade varit kvar - för hon var saklig och sa ifrån direkt. Hon tog ner skvallerprat snabbt både från den upptrissade Zeki när han hackade på Elin i Gränslandet mm och när Pernilla och Camilla försökte efter ett Öråd säga till Millan: Välkommen tillbaka ... Då svarade Millan: Jag har inte varit borta alls även om jag har pratat lite mer med andra än just XX. Där knep Millan till Pernilla och Camillas försök till sladdertackesnack