2023-05-23, 12:10
Medlem
Enligt en artikel i GP med en intervju av en kvinnlig passagerare ombord på Stena Lines fartyg från Fredrikshamn igår så var det även med "400 apor" som betedde sig mycket illa, störde, bråkade och levde jävelskap ombord

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/b%C3%A5tresan-med-stena-line-en-j%C3%A4vla-mardr%C3%B6m-1.100281693

"..Båtresan med Stena Line: ”En jävla mardröm”
GöteborgSkrik, spring och totalt kaos vittnar vännerna Mathilda Lückner och Erika Karlsson om att de fick stå ut med under sin fyra timmar långa båtresa..."

"..Med på Stena Jutlandica var flera fotbollslag från Göteborg och Stockholm, med sammanlagt omkring 400 ungdomar – som inte alls såg fram emot en lugn kväll.

– 400 vilda apor hade gjort mindre väsen, det var det sjukaste jag har varit med om. Det var fyra timmar av totalt kaos, som att vara i mitten av ”hela havet stormar”, säger Mathilda Lückner. .."

Fotbollslagen med de 400 ungdomarna sägs komma ifrån Stockholm och Göteborg

Men, kan någon mer specifikt ange vilka typer av ungdomar dessa bestod av ?
För mig blinkar MENA/TR-radarn illrött !
Citera
2023-05-23, 12:22
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen

Minsann. Kan du inte vänta med den kommentaren tills du har nåt att gå på?

Det där är en jävligt tröttsam del av flashback...
Citera
2023-05-23, 12:23
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Enligt en artikel i GP med en intervju av en kvinnlig passagerare ombord på Stena Lines fartyg från Fredrikshamn igår så var det även med "400 apor" som betedde sig mycket illa, störde, bråkade och levde jävelskap ombord

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/b%C3%A5tresan-med-stena-line-en-j%C3%A4vla-mardr%C3%B6m-1.100281693

GöteborgSkrik, spring och totalt kaos vittnar vännerna Mathilda Lückner och Erika Karlsson om att de fick stå ut med under sin fyra timmar långa båtresa..."

"..Med på Stena Jutlandica var flera fotbollslag från Göteborg och Stockholm, med sammanlagt omkring 400 ungdomar – som inte alls såg fram emot en lugn kväll.

– 400 vilda apor hade gjort mindre väsen, det var det sjukaste jag har varit med om. Det var fyra timmar av totalt kaos, som att vara i mitten av ”hela havet stormar”, säger Mathilda Lückner. .."

Vari ligger brottet?
Citera
2023-05-23, 12:25
Medlem
Vem går frivilligt på en båt med 400 babbar.. fyfan förstår att det måste vart jobbigt.

"400 vilda apor hade gjort mindre väsen"

Efter jag garvat mig harmynt, kom medlidandet...
Senast redigerad av NitzerAc3 2023-05-23 kl. 12:30.
Citera
2023-05-23, 12:27
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:

Tonårskillar på fotbollscup, det är förklaring nog. Sedan beskrevs de ju inte som apor, utan att apor hade gjort mindre väsen av sig.

Visst, de betedde sig säkert jävligt illa men att hålla på att prata om barn på det där viset kommer inte lösa ett enda problem.
Citera
2023-05-23, 12:43
Medlem
halaltarzans avatar
Skulle de till någon cup eller? I så fall kan det ju inte vara så där jättesvårt att se vilka lag det kan röra sig om.
Citera
2023-05-23, 12:46
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvardHalvHuve

Han har ju redan något att gå på? När folk beter sig som allan ballan. Så är det ju knappast svenskar det handlar om.

Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Enligt TS källa var detta mänskliga ungdomar och inte apor. Kan du rätta ditt felaktiga och grovt rasistiska inlägg?

Vart är rasismen i det här? Det är du som gör kopplingen mellan ursprung och apa således är du rasisten här. Anledningen till att TS använder sig av ordet apa är för att fotbollsspelarna betedde sig som apor. Självklart ett kulturellt beteende har ingenting med ras att göra vilket alla fattar.

Finns det mer information om vilka fotbollslag det handlar om? Åldersgrupp? Osv?
Citera
2023-05-23, 12:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ingen som filmade?
Citera
2023-05-23, 12:56
Medlem
JustZlatans avatar
Förmodligen var det 400 wt:n och bt:n. Men så är det studenttider nu också. 10 000-tals ungdomliga drägg ska apa loss.
Senast redigerad av JustZlatan 2023-05-23 kl. 12:59.
Citera
2023-05-23, 13:01
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
400 unga grabbar på en begränsad yta i upplsuppna former utan möjlighet att kasta ut någon (Leder till mord) ja då kan man ju förutsäga hur det kommer att gå.

Undrar vilket geni som tyckte att det här var en bra ide? Batikradarn blinkar rött.
Citera
2023-05-23, 13:06
Medlem
tjallepetters avatar
De va väl polarna till svennarna som sket och pissa på glassen på färjan.

Ett riktigt grisbeteende som sitter i DNA:t på svennen.

Man blir vad man äter eller hur svenne?
Citera
2023-05-23, 13:09
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvardHalvHuve

Nej det kan man inte. Vis av erfarenhet kan man tvärt om anta att det är blattar tills motsatsen bevisats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in