2023-05-22, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Arvid, 100%. Det finns ingen annan som ger psykopatvibbar. Lina, visst, lite osympatisk men inte på psykopatnivå.

Det var en kvinna som skrivit tweeten, eller hur?

Det var en man som skrev tweeten.

Arvid är väl ändå i en bransch där de bör hålla koll på folkets psykologiska status. Fredriks tvångssyndrom är nästan en större varningsflagga i mina ögon.
Citera
2023-05-22, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nä, men alla tjejer. Samma sak varje år där fruarna ska konfrontera deras syn på kvinnor, bögar, blattar m.m. Hur kan de lyckas få med samma kategori av kvinnor varje år?

Tycker att Ida och Stina har sunda värderingar, skulle absolut kunna vara feminister men det är ingenting de direkt pratat om. Carro och Lina sysslar med psykisk misshandel, inte feminism. Däremot spelar dom på begrepp och fraser som tex Feminister känner igen för att dom ska identifiera sig med dom och få medhåll. Dom gömmer sig bakom det.
Citera
2023-05-22, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barnacie
Det var en man som skrev tweeten.

Arvid är väl ändå i en bransch där de bör hålla koll på folkets psykologiska status. Fredriks tvångssyndrom är nästan en större varningsflagga i mina ögon.

Ja jag håller med. Tycker Arvid är ganska narcissistisk men inte psykopat. Precis, Fredrik börjar ge utslag isåfall. Han har ju också en perfekt, snäll fasad isåfall.
Citera
2023-05-22, 23:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nu återstår bara frågan. Hur tantraistiska är ni i Uddebo Agust?

Var det där bara ett smakprov på hur din väninna kan gå loss på män och utföra könsmassage?

"Välj en sten. Lägg dig ned. Borsta rent könsorganet. Avsugning nästa (först nös hon. Såg ni det? Lyckades hon inte borsta ren Agust, eller?)."

Såg ni om den reste sig på Agust eller inte?
Låt dig inte luras, du är så ytlig dialektiker det var inte könsmassage från Malackasundet som Martin Melin fick, och inte var det tantra heller

Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Mycket bra fråga Herr Bökberg.

Visst har jag förstått det rätt att det där var att balansera libidot via könsshakrat
(om jag får vara vulgär då jag inte vet vad det heter på Sanskrit)
Hon blåste in & upp nånting så det vart förflyttning av lågkalorie energi jag misstänker att hjärtinfarkt-shakrat var tilltänkt slutdestination för att kunna preja Carro av banan

Man kan faktiskt förstå på ett ungefär vad som sker utan att kunna ett jota om sån här filosofi, detaljerna får ni fan ta med Swami Sangit Upasani

Jag vidhåller min diagnos att hon är en tysk milf som jag inte skulle ta kärleksråd ifrån, utan låt
hennes mun do all the work istället
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-22 kl. 23:35.
Citera
2023-05-22, 23:25
Medlem
Här är ett riktigt bra kommenterande inlägg om programmet: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/O8qP4l/gift-vid-forsta-ogonkastet-alex-borde-ha-sagt-ifran-till-lina
Citera
2023-05-23, 00:08
Medlem
Carro i badet med ett glas vin...
Jag blev så kåt så jag grät!
Citera
2023-05-23, 00:09
Medlem
Vad var det för böcker?
Citera
2023-05-23, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Tråkigt avsnitt.

MEN Lina och Alex !? Vad fan? Lina löste tröj-gate, som hon själv var skyldig till, genom.... party hattar och kuddkrig. Vem gör så??? Hon är helt labil. Och rawfreddan kommenterar det i synken med ett uppenbart stånd i byxan. Wtf.

Sen de där skämtböckerna och uppläxningen, vilken cringe. Och Alex är verkligen strykrädd, hela han utstrålar undergivenhet, som en hund som bajsat på mattan och får skäll av matte. Han kommunicerar typ "förlåt förlåt förlåt. Snälla Lina förlåt mig. Kan jag snälla få spela lite dataspel nu och sen när vi ligger i sängen får jag klämma på dina tuttar som tack för att jag slängde böckerna?"

Och apropå dataspel. Jag personligen tål inte vuxna män som spelar dataspel. Så sjukt oattraktivt. Dataspel är för små barn. När man är vuxen ska man ta tag i sitt liv och göra vettiga saker med sin tid.

Vad gör du på din fritid då som är så jäkla vuxet?
Citera
2023-05-23, 01:16
Medlem
Mikaelias avatar
I den här säsongen visar man verkligen hur beta-mannen fungerar. Intressant att se på avstånd hur man tofflar för sin partner. Det är ju givetvis därför de inte hittat någon tidigare varken kvinnorna eller männen.
Citera
2023-05-23, 01:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Carro i badet med ett glas vin...
Jag blev så kåt så jag grät!
Nu får du svara istället för alla sura tjejer som försöker spela svårfångade mot mig här i tråden

Vad är dealen med att dricka i badet? livet är väl inget jävla dolce vita?

När det sparar både tid & kraft att småsippa från dusch slangen medans det rinner ner över
ansiktet (schampo kan ge en utsökt boke! ifall det är miljömärkt)

Visst man såg lite av booben vid Carros mycket kontrollerade nerstigning, här borde egentligen Agust
funnits i huset & på ett James Bonde lekfullt sätt suttit påklädd på kanten av karet och dinglat med benen och snackat lite torrt för att sedan fräckt dra ur proppen vilket är så tokroligt! för Carro att hon försöker dra ner denna man i badkaret för att söka spola ut honom med badvattnet som värsta sortens romantiska komedi
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-23 kl. 02:20.
Citera
2023-05-23, 02:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Här är ett riktigt bra kommenterande inlägg om programmet: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/O8qP4l/gift-vid-forsta-ogonkastet-alex-borde-ha-sagt-ifran-till-lina
Verkligen? det där är ju inga personliga åsikter utan en småputtrig resumé över vad vi alla som har ögon har sätt, det får mig osökt att tänka på en viss användare i tråden tänk att dessa s.k journalister ska ha betalt för att skriva i sömnen

Hon här är bättre och råkar inbegripa en del tankar som delats av en annan
https://www.gp.se/kultur/kultur/gift-vid-f%C3%B6rsta-%C3%B6gonkastet-k%C3%A4nns-tr%C3%B6tt-och-s%C3%B6mnigt-1.100205079 som att Carro är nöjd & belåten över Agusts covid

Våra journalistkvinner tycks allihopa vara uttråkade samtidigt!! på beta-män underförstått? det är för lite farliga typer! som väcker känsel

P.S Arvid har psykopatblick och jag har aldrig sätt en person i svensk skoj-TV prata med en såndär död iskall stämma till folk
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-23 kl. 03:28.
Citera
2023-05-23, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Tråkigt avsnitt.

MEN Lina och Alex !? Vad fan? Lina löste tröj-gate, som hon själv var skyldig till, genom.... party hattar och kuddkrig. Vem gör så??? Hon är helt labil. Och rawfreddan kommenterar det i synken med ett uppenbart stånd i byxan. Wtf.

Sen de där skämtböckerna och uppläxningen, vilken cringe. Och Alex är verkligen strykrädd, hela han utstrålar undergivenhet, som en hund som bajsat på mattan och får skäll av matte. Han kommunicerar typ "förlåt förlåt förlåt. Snälla Lina förlåt mig. Kan jag snälla få spela lite dataspel nu och sen när vi ligger i sängen får jag klämma på dina tuttar som tack för att jag slängde böckerna?"

Och apropå dataspel. Jag personligen tål inte vuxna män som spelar dataspel. Så sjukt oattraktivt. Dataspel är för små barn. När man är vuxen ska man ta tag i sitt liv och göra vettiga saker med sin tid.

Alla män som har problem med kvinnor kan studera Alex och Arvid.

Alex är som en menlös hund och kvinnan blir oattraherad. Tycker han någonting?

Arvid är en fungerande individ med integritet i överflöd men det räcker. Ida kommer aldrig att lämna honom trots att han kan vara lite småelak mot henne ibland. Hon är helt i hans grepp.

Integritet är en så viktig egenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in