2023-05-22, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barnacie
Inför säsongsstarten så såg jag någon på twitter som skrev att deras väns ex var med och att den personen skulle vara psykopat. Mina misstankar har skiftat under säsongen men jag börjar landa i att det är Lina som är personen i fråga, med tanke på hur hon behandlar Alexander.

Garanterat och det hade kunnat vara flera stycken av deltagarna. Men googla ”kvinnlig psykopat”, ”trauma bonding” osv… Skrev dom av vilket kön exet var?
Citera
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Carro är en bluff. Först kommer hon med påståenden om att hon är högsensitiv men sedan sitter hon och spelar FPS med bra grafik.

Agust växer för varje program som går men det är hög tid att dumpa henne nu.
Det är väl viss skillnad mellan högkänslighet och att ha ett epileptiskt anfall? se upp så du inte blir anmäld till granskningsnämnden för denna devalvering av en svår sjukdom som högkänslighet

Hade jag varit Carro hade jag gjort braksuccé med att ha sprunge fram och juckat på Agusts
sympatiska mellanstora jycke (man behöver inte ha kuk för att jucka, det är mer en attitydfråga för en löpande hund) under tiden den juckade Augusts ben, och det är svårt att inte tolka det som att Agust
trofaste kamrat ville visa Carro hur hon skulle göra nu när August låg där undergiven &
för sjuk i covid för att kunna som hon upplever det forcera fram känslor
Citera
Medlem
picapicans avatar
Är det bara feminister med i detta program?
Citera
2023-05-22, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är det bara feminister med i detta program?

Inte Fredrik och Arvid.
Citera
2023-05-22, 22:52
Medlem
OptimismPrimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Tråkigt avsnitt.

MEN Lina och Alex !? Vad fan? Lina löste tröj-gate, som hon själv var skyldig till, genom.... party hattar och kuddkrig. Vem gör så??? Hon är helt labil. Och rawfreddan kommenterar det i synken med ett uppenbart stånd i byxan. Wtf.

Sen de där skämtböckerna och uppläxningen, vilken cringe. Och Alex är verkligen strykrädd, hela han utstrålar undergivenhet, som en hund som bajsat på mattan och får skäll av matte. Han kommunicerar typ "förlåt förlåt förlåt. Snälla Lina förlåt mig. Kan jag snälla få spela lite dataspel nu och sen när vi ligger i sängen får jag klämma på dina tuttar som tack för att jag slängde böckerna?"

Och apropå dataspel. Jag personligen tål inte vuxna män som spelar dataspel. Så sjukt oattraktivt. Dataspel är för små barn. När man är vuxen ska man ta tag i sitt liv och göra vettiga saker med sin tid.

Men vilken man har tröjan av när han ska göra en videohälsning till främlingar?
Citera
2023-05-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Garanterat och det hade kunnat vara flera stycken av deltagarna. Men googla ”kvinnlig psykopat”, ”trauma bonding” osv… Skrev dom av vilket kön exet var?

Vad jag minns så nämndes det inte vilket kön det var på psykopaten. Jag har försökt leta upp tweeten i efterhand men den verkar ha försvunnit, kanske på vännens begäran.
Citera
2023-05-22, 22:55
Medlem
Citat:
För att citera Kalle ”Det är ju år 2023 nu”, hur aktuellt är analog tv när kanalerna har sina egna streamingplatser online?
Inget fel på kanaler du
Citera
2023-05-22, 23:00
Medlem
OptimismPrimes avatar
Matchningsexperterna har alltså missat att Lina (antagligen) inte vill ha barn och Alex vill det?

Jävla stolpskott. Förra säsongen så matchade de en fjolla med en kvinna enbart för att hon ville ha en emotionellt mogen man, nu detta.

Snacka om att utsätta människor för psykiskt lidande.
Citera
2023-05-22, 23:03
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnacie
Inför säsongsstarten så såg jag någon på twitter som skrev att deras väns ex var med och att den personen skulle vara psykopat. Mina misstankar har skiftat under säsongen men jag börjar landa i att det är Lina som är personen i fråga, med tanke på hur hon behandlar Alexander.

Arvid, 100%. Det finns ingen annan som ger psykopatvibbar. Lina, visst, lite osympatisk men inte på psykopatnivå.

Det var en kvinna som skrivit tweeten, eller hur?
Citera
2023-05-22, 23:04
Avslutad
Citat:
Ja, han är som Carro, är bara med för att han är ett stort ego. Hela hans ansikte lös av vämjelse inför att avge löftena under vigseln. Han ville inte ens gifta sig, han ville marknadsföra sig själv. Möjligen ha en helt ”perfekt” fru för att återigen marknadsföra sig själv, med ”perfekta” gemensamma barn, för att marknadsföra sig själv…
Arvid gillar iden med en perfekt fru och perfekta barn. Det är bara verkligheten han inte klarar av.
Citera
2023-05-22, 23:05
Medlem
Analys:
många gulliga par periodvis.
Utmaningar:
Lina har svårt att respektera Alex smaklöshet (eftersom skönhet för vissa av oss är ett livselexir) men tycker om hans godhet. Potential.
Arvid tycker Ida är för ytlig, glättig? Hade en mer spirituell kvinna, som han kunnat se upp till, passat honom bättre? Men visst, potential.
Fredrik och Stina, hoppas att hans pedantiska sida inte förstör deras relation. Potential.
Men Agust och Carro. Varför skulle hans bästa sidor behöva utmanas? Poängen är väl att man ska se och uppskatta varandras bästa sidor och stå ut med varandras värsta? Agust är en älskling, han förtjänar allt. Carro är säkert en bättre version av sig själv i en annan konstellation som passar henne bättre. Men Agust. Så fin!
Citera
2023-05-22, 23:06
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Inte Fredrik och Arvid.

Nä, men alla tjejer. Samma sak varje år där fruarna ska konfrontera deras syn på kvinnor, bögar, blattar m.m. Hur kan de lyckas få med samma kategori av kvinnor varje år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in