2023-05-22, 18:59
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Finns det något som funkar i den jävla klubben?!

utbetalningar till lemic och bulvaner
Citera
2023-05-22, 19:03
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
FULLSTÄNDIG kalabalik i Solna!
- Durmaz kliver alltså rakt in i en intervju och begär samtal med sportchefen.
- Fjäll hävdar att det är toxisk stämning på träningarna.
- Träningen 50 min sen efter "livliga samtal"
- JG klarar ej 90 min efter 1 år i klubben.
- Fischer, årets flopp?
- VD:n sjukskriven fram till typ igår

Vem hade trott att ett lag som initierar nya spelare med uppstoppade galgar i häcken; skulle visa sig vara en "giftig" miljö att spela för. Även att föreningen har tydliga kopplingar till organiserad brottslighet; även där skulle visa sig vara en ohälsosam arbetsmiljö. Jag är bara såå chockerad att det inte håller i längden. OBS ironi.
Citera
2023-05-22, 19:04
Medlem
Citat:
- Fischer, årets flopp?

Det där med Fjäll och toxisk stämning. Var kan man höra om det?
Citera
2023-05-22, 19:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Det där med Fjäll och toxisk stämning. Var kan man höra om det?
Dagens Fotbollsmorgon.

https://www.youtube.com/watch?v=YEF1RJvh2A4

1:08:00-1:10:00 ungefär
Citera
2023-05-22, 19:30
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
- Fischer, årets flopp?

och allt detta inleddes i sommarfönstret 2022 kan ni påminna mig vem man värvade då ? ta gärna med sign on kostanden också
Citera
2023-05-22, 19:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
och allt detta inleddes i sommarfönstret 2022 kan ni påminna mig vem man värvade då ? ta gärna med sign on kostanden också
Akta dig så du inte blir kallad för DIF-troll!
Citera
2023-05-22, 19:34
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Akta dig så du inte blir kallad för DIF-troll!

den dag jag blir kallad det finns det fog för det för då har jag försökt framställa mig som differ nu är jag bara ett fan med öppna ögon utan skygglappar som kan se utanför boxen
Senast redigerad av laddkingen 2023-05-22 kl. 19:43.
Citera
2023-05-22, 19:48
Medlem
Londons avatar
Citat:

Han har iaf blivit uthängd på svartgul nyligen som den största härskaren, backstabber, moraldödare och allt var det var enligt uppgifter inifrån. Stämmer det är det ju inte svårt att räkna ut vilka som ingår i hans crew runt sig.

Att brännan säger att det varit en tyst grupp talar väl dessutom i samma riktning och borde läsas mer alarmerande än att det idag ska ha blivit hetsigt. Gruppen fick väl till slut nog och tog ton mot en helig och självutnämnd hierarki. Då brukar känslor kunna hagla.

Vad beträffar John är det lite intressant att hela hans person har förändrats på plan. Från att tidigare vifta och härja mot egna spelare efter ”en dålig passning” för att han själv inte lyckades med mottagningen eller löpningen till mer ”tumme upp”. Inget härjande mot motståndare för att spela tuff inför de egna heller. Inga damputbrott i intervjuerna framför kamerorna efter match. Nu nedstämt och lugnt.

Tror han går igenom en rejäl realitycheck just nu.
Citera
2023-05-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Men när vi slog er i cupen och IKT sköt i ribban och ner på mållinjen så var det inte lika lätt att lita på linjemannens beslut…

Igen aning om det. Det här var 100% mål iallafall då jag såg det med egna ögon, vi pratar flera decimeter inne.Och linjemannen stod rätt. Finns inget att diskutera.
Citera
2023-05-22, 20:10
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
den dag jag blir kallad det finns det fog för det för då har jag försökt framställa mig som differ nu är jag bara ett fan med öppna ögon utan skygglappar som kan se utanför boxen
Det behövs fan en riktigt fet jävla ögonbindel för att missa hur jävla usel Guidetti är...
Citera
2023-05-22, 20:11
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Han har iaf blivit uthängd på svartgul nyligen som den största härskaren, backstabber, moraldödare och allt var det var enligt uppgifter inifrån. Stämmer det är det ju inte svårt att räkna ut vilka som ingår i hans crew runt sig.

Att brännan säger att det varit en tyst grupp talar väl dessutom i samma riktning och borde läsas mer alarmerande än att det idag ska ha blivit hetsigt. Gruppen fick väl till slut nog och tog ton mot en helig och självutnämnd hierarki. Då brukar känslor kunna hagla.

Vad beträffar John är det lite intressant att hela hans person har förändrats på plan. Från att tidigare vifta och härja mot egna spelare efter ”en dålig passning” för att han själv inte lyckades med mottagningen eller löpningen till mer ”tumme upp”. Inget härjande mot motståndare för att spela tuff inför de egna heller. Inga damputbrott i intervjuerna framför kamerorna efter match. Nu nedstämt och lugnt.

Tror han går igenom en rejäl realitycheck just nu.
Det är en hel förening som går igenom en rejäl realitycheck just nu.
Citera
2023-05-22, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av czar999
Igen aning om det. Det här var 100% mål iallafall då jag såg det med egna ögon, vi pratar flera decimeter inne.Och linjemannen stod rätt. Finns inget att diskutera.

Såg även ut så från bakom mål där jag stod, den studsar på bakre delen av linjen och rör sig inåt i luften dock kan jag inte svära på det då man inte ser det lika bra från det hållet och linjedomaren kändes säker så man får ju hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in