Kan man vara "socitetsprofil" och jobba som dörrvakt? Samhall? Var går gränsen?
-
Bonde?
I större städer är 'dörrvakter' även pointers. 'Känner' du inte vakten kommer du inte in.
Pointers minglar på PR fester med 'societeten'. En del av dras jobb är att vara igenkända och känna igen.
Vid din sida-bruden, René JEANETTE Höglund, står först uppräknad som misstänkt tillsammans med Nina Krusenstierna. Målsägare benämns som "Sekretess C".
31 mars skrivs Jeanette Höglund av som misstänkt om jag fattar rätt. Nina Krusenstierna är fortfarande misstänkt.
Vem kan Sekretess C vara? Varför anges även Jeanette Höglund som misstänkt inledningsvis? Kan det bero på att Nina skyller på Jeanette, typ "Nä, jag har inte snott pengarna, det måste vara Jeanette som är tjuven" -- sen visar utredningen att Jeanette är oskyldig?
Vid din sida-bruden, René JEANETTE Höglund, står först uppräknad som misstänkt tillsammans med Nina Krusenstierna. Målsägare benämns som "Sekretess C".
31 mars skrivs Jeanette Höglund av som misstänkt om jag fattar rätt. Nina Krusenstierna är fortfarande misstänkt.
Vem kan Sekretess C vara? Varför anges även Jeanette Höglund som misstänkt inledningsvis? Kan det bero på att Nina skyller på Jeanette, typ "Nä, jag har inte snott pengarna, det måste vara Jeanette som är tjuven" -- sen visar utredningen att Jeanette är oskyldig?
Sthlms Tingsrätt
Fortsatt kvarstad N von K. Åtal väntas komma den 12 maj kl 11.00.
Not. ärendet startade 2022-04-25.
Blev det nåt åtal och smaskig förundersökning? Jag blev ju avvisad i dörren på Café Opera en kväll 1989, har hoppats på att äntligen få upprättelse. Så händer inget…
Senast redigerad av Månsan 2023-05-15 kl. 02:42.
Vad händer? Har nu gått över två veckor sedan vi skulle få veta mer. Är det något som mörkas?
Finns det personer som förhindrar att info kommer ut från domstolarna?
Vad händer? Har nu gått över två veckor sedan vi skulle få veta mer. Är det något som mörkas?
Finns det personer som förhindrar att info kommer ut från domstolarna?
Tar väl ca 14-dagar efter rättegången innan dom förkunnas. Har väl bara gått en vecka?