Hej min kära konservativa vän
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Visst var det välförtjänt när hon åkte ut.
Ja, det sa hon själv:
"Är man så dålig i en sån tävling så har man inget at göra i en final"
Coolt att en sån fysiskt svag tjej tog sig så långt med hjälp av bra socialt spel.
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Du spekulerar i hennes cancers påverkan helt utan belägg.
Ja, när hon specifikt pratade om sina magmuskler så syftade hon säkert på att hon bara är otränad

hon syftade antagligen inte alls på sina operationer som man kan se på hennes mage.... Allt är väl möjligt antar jag..
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Du är respektlös mot de äldre din gentrofob.
Det har du helt rätt i. Det finns nått som heter gubbstyrka, kanske kan tanter också ha nån typ av tantstyrka. Självklart har Pernilla och Camilla lika stora chanser som de yngre deltagarna i styrketävlingar det är därför Elin valde en av dem i duell idag, hon ville ha det så tuff motstånd som möjligt. För inte fan är Elin en gentrofob som mig
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Men så hatar du säker äldre kvinnor du som älskar Andrew
Tate!

Ja, man måste väl älska såna "självsäkra", "smarta" och super konservativa män som Tate eller hur? Vilken idiot gör inte det? Han är ju konservatismen personifierad. Vilken man!
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
För övrigt var det återigen en klappkass skittävling. Så boring dessutom spoilades allt innan tävling då Chris glädjetjut visades.
Nä tv4 ge programmet till SVT som kan fixa bättre tävlingar. Låg nivå på Robinson detta år.
Ja SVT gör allt bättre, men är det inte lite för lite konservativa män där för din smak?