2023-05-15, 08:37
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Sandra verkar ju inte ha någon vänskap med någon ur det gänget? Inte ens på ett ytligt vänskapligt plan. Ja, förutom Elsa då som springer emellan. Varför det är så vore lite kul att få höra om. Gillar någon henne som är ur samma skrå?

Tror de har väldigt olika syn på t.ex. fest och evenemang. Alltså tillfällen där de träffas. Kan tänka mig att de andra tycker att Sandra beter sig omoget och som en fyllekaja och hon tycker säkert att de är svintråkiga som typ sippar på vinet vägrar sjunga kareoke för att de är för nyktra. Kan säkert ligga nån snedfylla bakom eller att Sandra överhört vad de tycker om henne och vice versa.

Jag tycker också de verkar astråkiga och skulle mycket hellre festa med Sandra.
Citera
2023-05-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror de har väldigt olika syn på t.ex. fest och evenemang. Alltså tillfällen där de träffas. Kan tänka mig att de andra tycker att Sandra beter sig omoget och som en fyllekaja och hon tycker säkert att de är svintråkiga som typ sippar på vinet vägrar sjunga kareoke för att de är för nyktra. Kan säkert ligga nån snedfylla bakom eller att Sandra överhört vad de tycker om henne och vice versa.

Jag tycker också de verkar astråkiga och skulle mycket hellre festa med Sandra.
Nja det här tror jag inte på alls. SB har väl inte varit så mycket för hela gå-på-event-och-hänga-med-influencers-varje-dag-grejen. Tror kanske hon är lite svår socialt o mest vill hänga med sina gamla kompisar. Känns som att hon kanske tycker Frida Lund med hennes superkamp för att bli influencer är lite töntig samtidigt som hon kanske är lite avundsjuk att en tjej i samma ålder som henne själv på bara nått år helt plötsligt känner alla, får massa kul samarbeten o inbjudningar o har fler följare på insta?
Citera
2023-05-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai
Nja det här tror jag inte på alls. SB har väl inte varit så mycket för hela gå-på-event-och-hänga-med-influencers-varje-dag-grejen. Tror kanske hon är lite svår socialt o mest vill hänga med sina gamla kompisar. Känns som att hon kanske tycker Frida Lund med hennes superkamp för att bli influencer är lite töntig samtidigt som hon kanske är lite avundsjuk att en tjej i samma ålder som henne själv på bara nått år helt plötsligt känner alla, får massa kul samarbeten o inbjudningar o har fler följare på insta?
Haha ja FL har onekligen vind i seglen just nu. Unlike Sandra. Fnissade lite när hon, Frida, stegade genom Gamla Stan på vägen till Elle-galan tror jag och kommenterade hur turistigt det var. Man tolkar ju allt som beef nu och roas av det.

Gnället var igång igen idag förresten. Sandra är ju kroniskt olycklig. Förresten, hur gnällig över allt kan man vara innan man börjar se ut som en loser i livet?
Citera
2023-05-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Han ser verkligen ovårdad ut. Men Sandra verkar ju gilla ”hemlös”-looken på sitt barn. Är det en revolt mot Östermalms-uppväxten hon hade?

Han ser verkligen inte ovårdad ut 😅. Gissar att du inte umgås med så mkt barn.
Citera
2023-05-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenis84
Han ser verkligen inte ovårdad ut 😅. Gissar att du inte umgås med så mkt barn.

Jodå har egna barn. Men de har iaf kläder på kroppen när de går på gatorna i gamla stan. Inte med bar överkropp stripigt hår och en strumpa.
Citera
2023-05-16, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Jodå har egna barn. Men de har iaf kläder på kroppen när de går på gatorna i gamla stan. Inte med bar överkropp stripigt hår och en strumpa.

Vilket inlägg går han klädd så?
Citera
2023-05-16, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omidag
Vilket inlägg går han klädd så?

Några veckor sen. Det var iaf på stories. Nåt bollande i gamla stan. Håret är ju hemskt varje dag dock.
Citera
2023-05-17, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai

Kanske, har bara svårt att föreställa mig någon vara avundsjuk på FL. Ängsligare människa får man leta efter, herregud vad hon försöker och försöker. "Känner alla", snarare nästla sig in i alla grupper hon kan hitta.
Citera
2023-05-17, 09:33
Medlem
Citronfjerils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marg0t
Kanske, har bara svårt att föreställa mig någon vara avundsjuk på FL. Ängsligare människa får man leta efter, herregud vad hon försöker och försöker. "Känner alla", snarare nästla sig in i alla grupper hon kan hitta.

Haha håller verkligen med. En riktigt generisk person som får i snitt typ 1-2 kommentarer per inlägg på bloggen, vissa inlägg är det inga kommentarer alls. Sandra är nog inte överdrivet avundsjuk.
Citera
2023-05-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Fnissade lite när hon, Frida, stegade genom Gamla Stan på vägen till Elle-galan tror jag och kommenterade hur turistigt det var. Man tolkar ju allt som beef nu och roas av det.

Haha ja. Tex detta skulle kunna vara en diss? https://fridalund.elle.se/frida-lund/presenter-for-student-kalas-examen/ Frida Lund gör den där infantila tunggrejen som Sandra Beijer brukar envisas med, och skriver "Ursäkta tungan finns det en värre min?"
Citera
2023-05-17, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Haha ja. Tex detta skulle kunna vara en diss? https://fridalund.elle.se/frida-lund/presenter-for-student-kalas-examen/ Frida Lund gör den där infantila tunggrejen som Sandra Beijer brukar envisas med, och skriver "Ursäkta tungan finns det en värre min?"
Haha lite kul ju, ja den kan mycket väl ha varit en diss!
Citera
2023-05-17, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1

Orkar inte att någon från den här tråden efter detta inlägg kommenterat Fridas inlägg 5 dagar efter det skrevs och kallat henne mobbare. 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in