Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-21, 09:14
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Dagens avsnitt
2023-05-21, 09:30
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Varför är man med i Robinson när man är helt otränad?
Det är ju massa fysiska tävlingar, går inte vinna Robinson utan ha ork, styrka och uthållighet.

Det går tydligen visst ganska bra då både bland annat kocken micke (?) och förra säsongens vinnare L-O inte var vältränade för fem öre 😊
2023-05-21, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Söndag
2023-05-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur

2023-05-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Haha möjligt att hon inte gör eller andra sönderspacklade tjejer heller som går all in för smink, botox och ankläppar. Det är ett välmenat råd finns så många tjejer som ser bra ut men sen förstör sig totalt. Håll sminket på en lagom nivå så ska ni se att ni blir omtyckta ändå.

Såg klippet på Amanda visst sminkad men det var lagom så det inte tar överhand.

Blir kul å se reaktionerna när Amanda kommer tillbaka..

Jag tycker helt tvärtom. Båda tjejerna är såklart fantastiskt vackra och fina i R utan smink & jox, men Amanda såg glåmig ut i videon. Kanske var ljuset och att hon är mer tan i R. I övrigt är alla tjejerna snygga med och utan smink.

Särskilt Christina, vilken tjej.
2023-05-21, 10:42
Medlem
2023-05-21, 10:55
Medlem
Jonipoons avatar
Att

Jag tycker dock det är jävligt fult av produktionen att de antagligen fifflade med urnorna i förra söndagesn öråd när Marcus åkte ut. Eftersom det endast återstod ett öråd efteråt, så visste produktionen att det skulle bli ett antiklimax om Marcus fick en duell, vilket skulle lämna kvar en urna med blodshämnd vilket hade blivit helt onödigt i dagens öråd. Jag är 99% säker på att produktionenen lade blodshämnd i båda Marcus urnor för att kunna spara duellen till det sista örådet och skapa spänning. Fyfan alltså, finns det någon deltagare som har haft fler saker emot sig i hela Robinsons historia? MARCUS FOR THE WIN.
2023-05-21, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Jag tycker helt tvärtom. Båda tjejerna är såklart fantastiskt vackra och fina i R utan smink & jox, men Amanda såg glåmig ut i videon. Kanske var ljuset och att hon är mer tan i R. I övrigt är alla tjejerna snygga med och utan smink.

Särskilt Christina, vilken tjej.

Inte sett Christina efteråt men hennes utstrålning var nått speciellt, inte snyggt när Elin högg henne i ryggen hon var förtjänt av ett bättre öde än så.
2023-05-21, 11:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

2023-05-21, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Inte sett Christina efteråt men hennes utstrålning var nått speciellt, inte snyggt när Elin högg henne i ryggen hon var förtjänt av ett bättre öde än så.
Pratar du om semester-Christina?
2023-05-21, 11:16
Bannlyst
Citat:
Jag har en vana att alltid titta flera gånger i en film, på scenen där the-bad-guy slutligen får stryk. Jag trodde aldrig jag skulle göra detsamma i Robinson, men
stora besvikelse var jag tvungen att se flera gånger. Så njutbart!!

Det är det sjukaste Jag hört.
Att vilja se just lidelsen och sorgen hos en person om och om igen är sjukt oavsett vem det är som upplever den,
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-21 kl. 11:35.
2023-05-21, 11:32
Medlem
Citat:
Pratar du om semester-Christina?

Exakt! Finns nåt där om man bortser från dessa tröttsamma femivärderingar alla kvinnor dras med nu för tiden. Sen att hon inte gjorde så mycket alla gånger utan det var som du säger mycket semester. Den stilen har vi tyvärr en hel hög kvar av, även om det nu trillat ur några på slutet av de här "räkmackeglidarna".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in