Citat:
Ursprungligen postat av
Glostrup
Tiderna förändras, pojkar. Dags att bli riktiga män, och vi riktiga män uppskattar starka kvinnor.
När jag var liten brukade jag tänka samma sak, vi är hjärntvättadr att tro på detta.
Nu när jag vuxit upp och ser hur samhället förfaller börjar jag se sambanden som varit förbjudna att se.
Unga tjejer som inte tar ansvar för din sexualitet, ligger runt, blir med barn med en man som hon dagen efter ångrar. Samma sak upprepas sedan, ägnar tid och fokusera på sin karriär och dejta killar, barnet hamnar i kläm, då "mamman" har lite tid att ta hand om barnet, som sedan får adhd, depresssion, ocd, osv, träffar ny kille skiljer sig från gamla, barnet blir traumatiserad pga skilsmässan, sedan upprepar det sig, fokuserar på karriär och dejting, andra barnet hamnar också i kläm då hon inte har tid/prioriterar att vara mamma, barnen drabbas av psykisk ohälsa, och eller blir kriminella. Kvinnan splittrar upp ännu en familj. Osv
Kvinnan är ensam, med 3 barn (alla barn mer eller mindre traumatiserade pga skilsmässa osv) med diverse problem, från 3 olika pappor.
Version två:
Hon dejtar massa killar genom hela livet, fokuserar på dejting och karriär.
På ålderns höst sitter hon helt ensam, kanske med en katt, med massa pengar, utan barn.
Tradionellt starka män, vill ha tradionellt kvinnliga kvinnnor som är beredd att ta ansvar som kvinna.