Citat:
Ursprungligen postat av
Insynsrapportering
Fjanten lät Pernilla köra över honom totalt också. När hon gick fram till honom och alla var där så sa hon: "Sitter du här och fjäskar för tjejerna nu igen, kom så går vi iväg och pratar" och han bara "Okej, Pernilla jag kommer"
Sen satt han där som hennes hund och bara "ja jag vet Pernilla, du har verkligen varit lojal mot mig". Han kunde åtminstone ha frågat varför hon säger en sån grej framför hela gruppen. Men det vågade inte fegisen. Sen att han ändrade röst och tonläge efter "sveket" och körde med den resten av tiden, det var bara skumt. Och han ska vara värsta kampsports killen men ett enormt starkt psyke och pannben,, ja visst.. Vilken jävla fjant. Pernilla körde över honom psykologiskt som om han vore en 5 årig pojke.
Ja det var lite märkligt men den som är en social elefant är Pernilla som uttrycker sig osmidigt. Erik såg det inte som att det var värt att diskutera med henne eftersom hon är så dålig i det sociala spelet och i tävlingar Erik blev utröstad för att han var ett hot inte för att de tyckte illa om han. Pernilla hatar alla för hennes dåliga karaktär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Risig
Undra hur han mår egentligen.. verkar ju ha ett osunt förhållande till alkohol ich lär väl inte bli bättre efter detta tänker jag.
Det är han inte ensam om i Sverige titta på de i Riksdagen bara. För att ha haft det så svårt i barndomen har han klarat sig bra, han har ett yrke.
Vi har alla våra problem
Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Jag gillade Marcus men helt seriöst så verkar han lite korkad. Att till och med tacka alla när han blev utröstad känns korkat. Sen att ge råttan blodshämnd med förklaringen att han var tvungen att välja någon? Varför inte säga till henne att hon är så jävla falsk så varsågod.
Inte låg studiebegåvning men som några skrivit innan lite mysko är han, så fort han talade så lät det som att han talade till elever på mellanstadiet. Och med ett manus.
Att tacka för den tiden man haft på Robinson hör till god ton och inte spy hat det sista man gör