Närmast outhärdligt trist nu. Kommer det att bli prestationer som avgör nu och är det sociala spelet slut? Ja då blir det tråkig moral-TV som så många härinne vill ha.
Erik, alltså, jag har inget emot honom som människa men helvete vilket sömnpiller han är. Han bara sitter och gaggar om Amanda hela tiden och lite om styrka, ärlighet och "pannben", det senare programmets favoritklyscha.
Men trädens döddansare kan ju sitta där och tycka att han är så god och rättskaffens och en bra förebild för barn och en värdig vinnare.
Snygg vinst av bästa Amanda.
Oavsett vad som händer så har hon 25 000kr som plåster på såren för all skit hon fått utstå av de andra.
Vacker vänskap mellan henne och Erik dessutom, inte varje dag man hittar en sådan person i sitt liv.
Som de sa, det började med att de tävlade mot varandra och avslutas på samma sätt. Cirkeln är sluten.
Synd att inte båda kunde komma tillbaka, de är verkligen värda det, så även Marcus.
Ska bli roligt att se paktens reaktion när Amanda gör comeback
De kommer såklart applådera och välkomna henne tillbaka och så är de vänner. Amanda är ju allt annat än långsint och samma med alla på ön. De har inget otalt med varandra.
De kommer såklart applådera och välkomna henne tillbaka och så är de vänner. Amanda är ju allt annat än långsint och samma med alla på ön. De har inget otalt med varandra.
- Nej, det kan jag ärligen säga, att jag inte är. Tror det är en hygglig tjej, men inte min typ för fem öre. Klickar aldrig med klämkäcka brudar. Min favvo är redan ute ur tävlingen.
Ja precis, det är bara att se hur snabbt hon glömde sveket från Dennis. Han trodde hon skulle vara skit sur men hon började till och med fjäska och berättade hur deras "relation" var mer speciell än hennes och Erik. Sen var det dags att skeda på kvällen igen och allt var helt bortglömt
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Du är bara avundsjuk för att han har Amanda.
Det där med att anklaga folk för att vara avundsjuka är bara ett sätt för idioter att fortsätta leva i förnekelse.
Alla som ser hur de är, är egentligen avundsjuka. Avundsjuka på vad? Osäkra diagnosmänniskor?
Det roligaste är att Erik tjatar om att göra sina barn stolta hela tiden, men idioten har dreglat efter en ung tjej som playar honom halva säsongen.
Konstig grej att han inte fick brev av fru och barn, han kanske är separerad. Oavsett så är det pinsamt hur han har bettet sig.
Fjanten lät Pernilla köra över honom totalt också. När hon gick fram till honom och alla var där så sa hon: "Sitter du här och fjäskar för tjejerna nu igen, kom så går vi iväg och pratar" och han bara "Okej, Pernilla jag kommer"
Sen satt han där som hennes hund och bara "ja jag vet Pernilla, du har verkligen varit lojal mot mig". Han kunde åtminstone ha frågat varför hon säger en sån grej framför hela gruppen. Men det vågade inte fegisen. Sen att han ändrade röst och tonläge efter "sveket" och körde med den resten av tiden, det var bara skumt. Och han ska vara värsta kampsports killen men ett enormt starkt psyke och pannben,, ja visst.. Vilken jävla fjant. Pernilla körde över honom psykologiskt som om han vore en 5 årig pojke.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-18 kl. 14:51.
Dagens Robinson når nya bottennivåer. Alltså varför detta trams om brev hemifrån? Ringer vuxna människor sin mamma varje dag? Väx upp! Jag OCH min mamma har en underbar relation, men det kan nog gå en månad ibland då båda glömmer höra av sig för att vi har annat att göra på dagarna än att ringas och tramsa. Att man gråter efter 30 dagar är bara så pinsamt och patetiskt. Att vi som tittare ska behöva se detta är mest tröttsamt. Visst, om man vill få med det så kör skiten max ett halvt avsnitt. Men att ett helt avsnitt ska gå ut på detta är som att man försöker fylla ut programmet för att man har slut på idéer. Vi har ju redan behövs genomlida ett helt program av fåniga samtal. Gör om och gör rätt Robinson!
Håller med helt sinnessjukt, hela veckan har gått ut på brevläsning, snacka om att fylla ut programmet med skit, vem fan är intresserad att se vuxna människor sitt och böla över ett brev från nån man varit utan i 35 dagar.
Håller med helt sinnessjukt, hela veckan har gått ut på brevläsning, snacka om att fylla ut programmet med skit, vem fan är intresserad att se vuxna människor sitt och böla över ett brev från nån man varit utan i 35 dagar.
Ja det är sinnessjukt faktiskt. Att sitta och ringa sin morsa varje dag verkar aningens överdrivet kan jag tycka. Själv har jag barn (2 st vuxna grabbar på 31 och 36 år) varav en bor drygt 70 mil ifrån mig och den andra utomlands ca 350 mil ifrån. Inte 17 sitter man och ringer stup i kvarten till varandra det blir när vi kan och hinner men inte ofta och när vi ses/träffas - det blir kanske 1 ggr om året som man ses fysiskt - lite i förbifarten. Jösses - kontakten med familjen dvs de riktigt nära och dess medlemmar blir som det ska vara: De har sitt och jag har mitt, vi är tajta ändå. Det finns ju många sätt att hålla kontakten ändå - via sociala medier etc.
Avsnittet om deras telefonsamtal till sin familj kan man förstå (om man har empati) men sedan ... de kunde ha kortat ner det!
Snygg vinst av bästa Amanda.
Oavsett vad som händer så har hon 25 000kr som plåster på såren för all skit hon fått utstå av de andra.
Vacker vänskap mellan henne och Erik dessutom, inte varje dag man hittar en sådan person i sitt liv.
Som de sa, det började med att de tävlade mot varandra och avslutas på samma sätt. Cirkeln är sluten.
Synd att inte båda kunde komma tillbaka, de är verkligen värda det, så även Marcus.
Håller med dig! Ska bli skitkul att få se Robinsondeltagarnas miner när Amanda kommer tillbaka