2023-05-18, 18:04
Medlem
För typ 25 år sen hade jag yttre hemorrojder som blödde. Jag red ut stormen utan behandling. Sen dess har jag som en buckla runt rövhålet som gör att det är svårt att torka röven efter att jag bajsat. Jag får trycka in pappret i rövhålet för att det ska bli rent.

Skulle jag vara hård i magen kan jag känna att bulan vid rövhålet blir lite större, men den blir egentligen aldrig irriterad nuförtiden.

Jag vill få bort den där bulan. Den stör mig. Dessutom är jag ute efter en tjej som gillar att slicka röv och då vill jag ha ett snyggt, bulfritt rövhål.

Hur får man bort en sån här gammal bula?
Citera
2023-05-18, 18:12
Bannlyst
Det går inte utan en operation.
Citera
2023-05-18, 18:13
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Vårdcentralen lär vara ett hett tips, eller Biltema. Du får chansa lite där.
Citera
2023-05-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fribajsare
Det går inte utan en operation.

Ok. Får man det ”gratis” eller måste man punga upp degen själv?
Citera
2023-05-18, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker

Ingenting du måste betala för. Det är ju en nödvendig operation.
Citera
2023-05-18, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Nödvändig? Är det nödvändigt att en tjej ska vilja slicka hans håriga gubbarsel?

Nej men det är nödvendigt att bajsa utan problem.
Citera
2023-05-18, 20:34
Avslutad
Citat:

Är det där problemet är? Du är rädd för en kostnad och går hellre runt med rövproblem än betalar?
Har du aldrig varit på en vårdcentral?
Citera
2023-05-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Är det där problemet är? Du är rädd för en kostnad och går hellre runt med rövproblem än betalar?
Har du aldrig varit på en vårdcentral?

Jo, det har jag. Och min erfarenhet säger mig att de kommer att tycka att det är kosmetiskt - och inget som regionen ska pynta för.
Citera
2023-05-18, 22:54
Medlem
Citat:
Jo, det har jag. Och min erfarenhet säger mig att de kommer att tycka att det är kosmetiskt - och inget som regionen ska pynta för.

Då får du använda hjärnan lite denna gång. Naturligtvis orsakar bulan dig daglig smärta vid toalettbestyr och när du är förstoppad är den så svullen att det är olidligt.
Utöver detta skaver den dagligen mot både kalsonger och tightare byxor.

Varsågod och lycka till!
Citera
2023-05-18, 23:11
Medlem
Ring 1177 för medicinska råd.
Citera
2023-05-18, 23:20
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Ring 1177 för medicinska råd.
Svårare än så är det inte.
Har du blod i avföringen -> kontakta vårdcentralen på en gång!
För lite mer ingo:
https://www.1177.se/Skane/sjukdomar--besvar/mage-och-tarm/andtarmsoppning/hemorrojder/
Citera
2023-05-18, 23:41
Medlem
Citat:
För typ 25 år sen hade jag yttre hemorrojder som blödde. Jag red ut stormen utan behandling. Sen dess har jag som en buckla runt rövhålet som gör att det är svårt att torka röven efter att jag bajsat. Jag får trycka in pappret i rövhålet för att det ska bli rent.

Skulle jag vara hård i magen kan jag känna att bulan vid rövhålet blir lite större, men den blir egentligen aldrig irriterad nuförtiden.

Jag vill få bort den där bulan. Den stör mig. Dessutom är jag ute efter en tjej som gillar att slicka röv och då vill jag ha ett snyggt, bulfritt rövhål.

Hur får man bort en sån här gammal bula?

Spontant tänker jag att det kanske vore bättre att du tvättar dig med intimtvål och vatten efter att du har skitit 🤔 Sällan en bra idé att trycka in papper eller något annat i rövhålet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in