2023-05-17, 23:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Jag betalar ju redan nu mer än fullt pris. Inget fungerar som det ska. Jag betalar för idioter också, via skattesedeln.

Det gör du inte.

Jag betalar också för idioter via skattesedeln. På min arbetsplats är det ca hälften kvinnor/män och alla betalar lika mycket i skatt.

Vilka rättigheter har 5+ miljoner kvinnor tagit ifrån 5+ miljoner män i detta landet?
Citera
2023-05-17, 23:45
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det gör du inte.

Jag betalar också för idioter via skattesedeln. På min arbetsplats är det ca hälften kvinnor/män och alla betalar lika mycket i skatt.

Vilka rättigheter har 5+ miljoner kvinnor tagit ifrån 5+ miljoner män i detta landet?

Du fattar inte mycket du eller hur? Produktiva män kommer att lämna detta sjunkande feministisk skepp i drivor. Jag har själv två söner som är civilingenjörer, de skiter i Sverige och svenska kvinnor. Det finns mer pengar och finare kvinnor att hämta utomlands.
Citera
2023-05-17, 23:51
Medlem
Citat:
Jag hatar inte kvinnor. Jag är gift och har barn som nu är vuxna. Jag hatar däremot en viss kategori av kvinnor. Kvinnor som kräver mer i utbyte än vad de levererar.

Skistnsack du hatar kvinnor, eftersom "kvinnor" nu inte är det du vill eller tycker att de ska vara, alltså hatar du kvinnor.
Citera
2023-05-17, 23:54
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Skistnsack du hatar kvinnor, eftersom "kvinnor" nu inte är det du vill eller tycker att de ska vara, alltså hatar du kvinnor.

Nu tramsar du. Ingen kan ta extremister som du på allvar. Även dina medsystrar skrattar åt din inskränkthet.
Citera
2023-05-17, 23:59
Medlem
Citat:
Hallå där Jenny, gubbfan i TS är tillbaka. Du har en hel del förutbestämda åsikter om de som motsäger feminismen. Har du själv empati med meningsmotståndare? Tycker inte att det verkar så. Nu har vi maskulinister fått ett eget delforum på Flashback, vilket ändå är ett litet framsteg i en strid som kommer att placera nuvarande makthavare i "The madame" i framtiden...

Frågan är: skulle du själv vilja försvara en grupp individer med ditt liv, som hatade dig och ville ta ifrån dig precis allt du har? Ställ dig den enkla frågan.

Det fetade; det har funnits i över ett årtionde nu. Inget nytt under solen där.
Citera
2023-05-18, 00:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du fattar inte mycket du eller hur? Produktiva män kommer att lämna detta sjunkande feministisk skepp i drivor. Jag har själv två söner som är civilingenjörer, de skiter i Sverige och svenska kvinnor. Det finns mer pengar och finare kvinnor att hämta utomlands.

Ännu mer antifeministisk dynga - "vi tänker minsann lämna detta skitlandet/vi tycker svenska kvinnor är fula och dumma"

Produktiva svenska kvinnor flyttar också utomlands, tro't eller ej.

Vilka rättigheter har 5+ miljoner kvinnor tagit ifrån 5+ miljoner män?
Citera
2023-05-18, 00:07
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det fetade; det har funnits i över ett årtionde nu. Inget nytt under solen där.

Ett eget forum är givetvis en bekräftelse. Den här rörelsen är inte begränsad till Sverige, den är global.
Citera
2023-05-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ett eget forum är givetvis en bekräftelse. Den här rörelsen är inte begränsad till Sverige, den är global.

Syftar på detta delforumetforumet, ryssmongo. Lär dig svenska.
Citera
2023-05-18, 00:11
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ännu mer antifeministisk dynga - "vi tänker minsann lämna detta skitlandet/vi tycker svenska kvinnor är fula och dumma"

Produktiva svenska kvinnor flyttar också utomlands, tro't eller ej.

Vilka rättigheter har 5+ miljoner kvinnor tagit ifrån 5+ miljoner män?

Det finns väldigt få produktiva kvinnor i Sverige. De flesta lever på mäns pengar dirkt eller indirekt. Jordan Peterson har tagit upp i flera avsnitt att de länder i skandinavien som satsat mest på jämställdhet i yrkesval har haft en helt motsatt effekt. The gender paradox. Hur förklarar du detta?
Citera
2023-05-18, 00:13
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Syftar på detta delforumetforumet, ryssmongo. Lär dig svenska.

Ryssmongo? Nu får du förklara dig. Vad menar du egentligen? Jag är här för att debattera könsrollerna, och huruvida svenska kvinnor är värda att försvara i händelse av krig.
Citera
2023-05-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ryssmongo? Nu får du förklara dig. Vad menar du egentligen? Jag är här för att debattera könsrollerna, och huruvida svenska kvinnor är värda att försvara i händelse av krig.

Du vet mycket väl vad jag menar.
Citera
2023-05-18, 00:16
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Du vet mycket väl vad jag menar.

Du ska hålla dig till ämnet. Så förklara vad du menar eller försvinn från tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in