2007-09-24, 13:21
Medlem
Cimmerians avatar
Malmö är sjukt infekterat av svartmuskiga element - och till skillnad från vad journalister och regering vill få oss att tro så berikar de inte staden ett jävla dugg. Är frekvent i Malmö och för varje år tunnas svenskarna ut och svartskallarna blir fler. Tror ni mig inte - gå på besök på Triangeln. Där är man som vit i minoritet, och som vanligt beter sig svartskallarna som skit.

Men naturligtvis kan man köra lite vit-flykt i Malmö - vissa områden är lugna, och då pga. att där är mest svenskar. Det är väl också dit de som har råd flyttar, kan jag tro. Vissa ställen i Malmö ser man tjockt med huckle-kärringar - det är som att befinna sig ett ett vidrigt arabland. Usch.

Jag tycker synd om Malmö-borna, men de får ju för fan rösta på SD för att få bukt med problemet. Jag tror att de svenskar som sitter fast i skiten blir svikna av de veka svenskar som kör vit-flykt och sedan sitter där på sina höga hästar och vägrar rösta SD. De vill känna sig intellektuella (alla vet ju att SD-väljaren är lågutbildad, eller hur?) och så där härligt kosmopolitiskt toleranta... så de säger: "Malmö är inte så illa. Inte överallt."

De har fel. Malmö är jävligt illa. Det är en stad som dras med enorma problem pga. av svartskallar. Tro inget annat. De som försvarar det vansinne som råder i Malmö (och förvisso på många andra håll i Sverige och Europa) är veklingar som har gett upp. De har accepterat att vi ska behöva dras med svartskallar som beter sig som skit och som bara respekterar den de fruktar. De har gett upp för vad de ser som en oundviklig utveckling... men svartskalle-invasionen ÄR INTE oundviklig. Den går att rösta bort.
Citera
2007-09-24, 14:04
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
De gångerna jag har varit malmö förundrades jag av mängden araber, och även pitbullhundar. Gjorde misstaget att gå in på Lidl, majoriteten av varorna kom från nåt konstigt öststatsland, det luktade kloak och de enda kunderna var araber och white trash.
Ofredad blev jag väl aldrig direkt, men en arabkille ropade Vad glor du på bögjävel!?, efter mig, det var tydligen provocerande för honom att jag gick på gatan och skötte mitt.
Du kanske inte visade tillräckligt med respekt?
Citera
2007-09-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Du kanske inte visade tillräckligt med respekt?

Finns inget anledning att respektera sånt där pack, men jag är alltid trevlig ute på gatorna, mot vilka det än må vara.

Uppdatering, Min syster bor i Malmö och rapporterade att ett gäng arabgrabbar slog sönder en bil på gatan utanför hennes lägenhet.
Citera
2007-09-24, 14:30
Medlem
dollardavids avatar
Malmö är en katastrof, har personligen lite insikt p.g.a utländska vänner som flyttat till malmö som tonåringar som sen gått med i gäng och varit med om allt från personrån till butiksrån och oprovocerat våld. Ofta gör dom det för att dom tycker det är kul, det har helt enkelt blivit en del av deras livsstil. Även bott till och från i Malmö och tillbringar mycket tid där.

Gängen som rör sig i malmö är sjuka i huvet, det spelar ingen roll om du pressat på gym i 10 år. Kan låta fegt men träffar du på ett invandrar gäng i Malmö som börjar bråka så gå/spring därifrån om du vänar om ditt liv spelar ingen roll om dessa bara är 15 år, dessa killar bär oftast garanterat kniv eller tyngre vapen och saknar spärrar.

Det är helt enkelt inte värt det ...
Citera
2007-09-24, 16:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Malmö är sjukt infekterat av svartmuskiga element - och till skillnad från vad journalister och regering vill få oss att tro så berikar de inte staden ett jävla dugg. Är frekvent i Malmö och för varje år tunnas svenskarna ut och svartskallarna blir fler. Tror ni mig inte - gå på besök på Triangeln. Där är man som vit i minoritet, och som vanligt beter sig svartskallarna som skit.

Men naturligtvis kan man köra lite vit-flykt i Malmö - vissa områden är lugna, och då pga. att där är mest svenskar. Det är väl också dit de som har råd flyttar, kan jag tro. Vissa ställen i Malmö ser man tjockt med huckle-kärringar - det är som att befinna sig ett ett vidrigt arabland. Usch.

Jag tycker synd om Malmö-borna, men de får ju för fan rösta på SD för att få bukt med problemet. Jag tror att de svenskar som sitter fast i skiten blir svikna av de veka svenskar som kör vit-flykt och sedan sitter där på sina höga hästar och vägrar rösta SD. De vill känna sig intellektuella (alla vet ju att SD-väljaren är lågutbildad, eller hur?) och så där härligt kosmopolitiskt toleranta... så de säger: "Malmö är inte så illa. Inte överallt."

De har fel. Malmö är jävligt illa. Det är en stad som dras med enorma problem pga. av svartskallar. Tro inget annat. De som försvarar det vansinne som råder i Malmö (och förvisso på många andra håll i Sverige och Europa) är veklingar som har gett upp. De har accepterat att vi ska behöva dras med svartskallar som beter sig som skit och som bara respekterar den de fruktar. De har gett upp för vad de ser som en oundviklig utveckling... men svartskalle-invasionen ÄR INTE oundviklig. Den går att rösta bort.

Jag är ingen vekling. Röstar på SD, det jag menar är att Malmö är ändå inte värre än något annat. Hade en polare som flyttade till rövhålet södertälje. Malmö var enligt honom rena paradiset jämfört med Södertälje.
Citera
2007-09-24, 16:40
Medlem
Apspektakels avatar
Så jävla illa är det fan inte.
Har aldrig hamnat i bråk i malmö, inte en enda gång. Det man ska akta sig för är hålorna runt omkring typ oxie och svedala. Fy fan... där ska man vara glad om man kan gå 10 meter utan att man blir hotad av stryk.
Och då är det inavlade (dock helsvenska) bönder det handlar om.

Sen att det är ett problem i Malmö är ingen lögn, situationen är helt klart fel men det är inte så illa som många verkar tro.
Malmö är en ganska lugn stad egentligen.

Jobbade i kph förr, rätt komiskt när man slutade runt 12 tiden och gick där, fullt med folk i kph... men när jag kom till malmö så såg jag kanske 10 pers på hela vägen från stationen till triangeln.

Sen så får man ju tänka lite med. Det är ju aldrig nån bra idé att knalla runt på ökänt farliga områden mitt i natten.
Citera
2007-09-24, 16:43
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag är ingen vekling. Röstar på SD, det jag menar är att Malmö är ändå inte värre än något annat. Hade en polare som flyttade till rövhålet södertälje. Malmö var enligt honom rena paradiset jämfört med Södertälje.

Riktade inte min verbala attack mot dig. Det du pratar om är dock grader i helvetet. Jag pratar om att göra slut på helvetet - och detta måste ske i flera led, varav det första ledet är att rösta på SD. Precis som du tycks ha gjort, vilket gör dig solidarisk gentemot de svenskar som tvingas stå ut med skiten på nära håll.

Men rösträtten ÄR våld, fastän i en politiskt form. Det är det "experterna" som försöker förklara SD's framgångar inte fattar, och inte heller räknar de med invandrarnas beteende som en faktor i dessa framgångar. Svartskallarna brukar våld mot oss, både genom handgripligheter och genom lobbyistiska krav (muslimer världen över spelar på dessa strängar, och tyvärr med framgång ibland). Vi måste således bruka våld tillbaka - naturligtvis fysiskt, om vi förmår det, men i synnerhet politiskt - vilket vi alla som är över 18 förmår. Genom att rösta på SD.
Citera
2007-09-24, 16:46
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Så jävla illa är det fan inte.
Har aldrig hamnat i bråk i malmö, inte en enda gång. Det man ska akta sig för är hålorna runt omkring typ oxie och svedala. Fy fan... där ska man vara glad om man kan gå 10 meter utan att man blir hotad av stryk.
Och då är det inavlade (dock helsvenska) bönder det handlar om.

Är du allvarlig? Jag är uppvuxen i en av dessa sk hålor utanför Malmö och du har så fel i ditt resonemang. Har du överhuvudtaget besökt någon av dessa platser? Du åker fanimej inte på stryk där.
Citera
2007-09-24, 16:48
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Sen så får man ju tänka lite med. Det är ju aldrig nån bra idé att knalla runt på ökänt farliga områden mitt i natten.

Men förstår du inte att många av dessa "ökänt farliga" områden har skapats genom importen av en massa drägg från svartskalleländer? Den svenska tjejen KAN INTE bli våldtagen av en bunke svartskalle-slödder om vi inte tar in en bunke svartskalle-slödder, eller hur?

Det är ju själva pudelns kärna, själv centrum i många invandringskritikers resonemang - så även mitt. Vårt alltmer otrygga samhälle är en skapelse, en konstruktion. Det GÅR att återställa. Det GÅR att få bort dessa "ökänt farliga" ställen... genom att få ut de svartskallar som gör dem farliga ur landet.

Finns det en enda bra anledning att INTE få ut dessa individer ur vårt land?
Citera
2007-09-24, 17:00
Medlem
Nate Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inadvertans
Suck.
Jag är arton år, och är andra generationens invandrare från Polen. Syns inte så hemskt mycket att jag är utav slavisk härkomst, och har ingen somhelst brytning. Snälla någon, ingen krigar mot svenskarna. De är väldigt stora i käften allihopa och skryter gärna med vad de (inte) gör mot svenskar när de får vara med i tidningen med namn och allt. Tyvärr vet du nog hur detta ger dem street-cred.

Är det kanske så att du är arab, din kommunistjävel?
Citera
2007-09-24, 17:21
Medlem
Falkenhayns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black
Jag är arton år, och är andra generationens invandrare från Polen. Syns inte så hemskt mycket att jag är utav slavisk härkomst, och har ingen somhelst brytning.
Det är en jäkla skilnad på dig och blattar, om du är vit så kan du stanna. Snart så kommer invällarna att gå på dig också för att du är för svensk, tror jag iaf, eller du kanske är bästis med blattarna?
Citera
2007-09-24, 17:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
Jag är medlem på en hemsida för en amerikans sci-fi författare som jag avgudar. Döm om min förvåning när det nu har uppkommit en diskussion på denna sida om dels Lars Vilks och dödshoten emot honom, dels om situationen i Malmö med dess enorma muslimpopulation!

Det som förvånar mig är att dessa amerikaner har en uppfattning om hur det ser ut i Rosengård och denna uppfattning är allt annat än positiv. Man kallar Malmö för en av Europas "muslimska enklaver". Man skriver om hur ambulansen t ex inte törs åka in i vissa områden utan poliseskort, hur tegelstenar kastas genom ambulansfönstren etc. Man ger också länkar till olika bloggar och hemsidor där situationen i Malmö beskrivs som fullständigt utom kontroll.

Exempel: Etniska svenska familjer flyr Malmö, svenska tjejer trackasseras i skolan av den muslimska majoriteten och kallas för horor för att de inte bär slöja... etc etc...

Min fråga: ÄR det verkligen så här illa?? Varför hör vi så lite om det i så fall?
HUR politiskt korrekt och toppstyrd är egentligen svensk media??

mvh
tt

Det är ganska så illa om man är rädd för att bli utsatt för brott.
"Var tredje familj i Malmö har blivit utsatt för våldsbrott, stöld eller skadegörelse det senaste året. Det innebär att Malmö fortfarande är den mest brottsdrabbade staden i hela Skåne"

http://sydsvenskan.se/malmo/article268321.ece

Och du - den amerikanske sci-fi författaren - är det månne L.Ron Hubbard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in