Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Det att han är skyldig agenter pengar? eller att han får procent på försäljningar? eller att han torskat för sexköp? Det har ju inte direkt saknats lösa rykten om JJ senaste åren, att han nu lämnar innebär ju inte att ett rykte stämmer.
Det var väl ändå dags, han tog över en klubb som kämpade om hamna på övre halvan av tabellen och lämnar en klubb där man förväntas slåss om europaplatser. Han tog oss aldrig hela vägen, bommade en del stora värvningar sportsligt mot slutet så bra att någon ny kommer in som kanske lyckas bättre med den biten. En av allsvenskan bästa sportchefer senaste 10 åren och stor det i bajens utvecklingsarbete.
Hahaha, nej för fan. Ryktet att han ville lämna som gick i vintras (han bekräftar det själv) och troligen även att han var besviken på att han inte fick köpa det han verkligen ville fullt ut i år.
Sexköp, procent, skulder ...Tror absolut inte på sån dravel. Men jag vet vad du menar.
I övrigt instämmer jag i era övergripande hyllningar, inget att klaga på förutom i marginalen. Men alla värvningar blir ju inte helt kanon, framför allt inte på direkten. Jag tycker ju vi brände Kujovic, Ajdarevic och Haksabanovic i varierande grad, allt är ju nyanser.